Moikka
Eli siis olen 9v tyttö ja en uskalla kertoa äidillle valkovuodosta.
Autakaa mua mitä teen?
Miten kertoisin valkovuodosta äidille
37
3282
Vastaukset
Auts, tuo tilanne on ihan kamala :'D
Kannattaa vain mennä ihan suoraan sanomaan äidille, että valkovuoto alkoi ^^ Niin siitä tuskasta pääsee nopeiten- Anonyymi
No siis mäki tekisin nii mut en uskalla… mul alko 2v sit enkä oo pystyny…
- haluisinkyllätietää
Tarvitseeko valkovuodosta kertoa äidille?
- Heppatyttö_03
Ei tarvi
- 13wee
Tarvii..
- Anonyymi
En itse ole kertonutkaan, mutta jos tuntuu siltä. :>
- Anonyymi
Tottakai jos se häiritsee
- Jasillee
Kysyt äidiltäsi onko hänellä valkovuotoa.
- randomheppu
Kyllä sil varmaan on ellei se oo jotain 8v :D
- 13wee
No voi vi......
- iidaimppu
itsellänikin on sama ongelma t.10v. tyttö
- MäOonCool
No kaikki tai ei mitään siis mitään...
- Anonyymi
Sama täällä 10v tyttö en vaan uskalla kertoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä 10v tyttö en vaan uskalla kertoa
Joo mäkin oon huomannut mulla ja mietin koko ajan et kertoisin mut en vaan uskalla. Oon 10v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mäkin oon huomannut mulla ja mietin koko ajan et kertoisin mut en vaan uskalla. Oon 10v
Mä kans
- Anonyymi
Ite en tiiä miten kertoa sille...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sma
- twerwerywer
Pervo-petteri ym trolli kyselee... 9-vuotiailla on muut kanavat kysellä
- Trollolllooo
Trollihan tuo on. Kaikki 9-vuotiaat tietävät, ettei valkovuodosta tarvitse kenellekään kertoa. Se on ihan normaalia. Muistat vaan vaihtaa alkkarit päivittäin. Jos on ihan hemmetin runsasta, niin osta karkkirahoillasi pikkuhousunsuojia.
- ValkovuotoEnsin
Sä ettiiä sitte yhtää mitää mikä on trolli, joten mitäs jos lopettaisit trolleist puhumisen. Sitä paist on hänen oma asiansa kertoo vai eikö hän kerro. Mun mielestä kannattais, puhuu vanhemaan kans näääistä.
- trollolllooo
ValkovuotoEnsin kirjoitti:
Sä ettiiä sitte yhtää mitää mikä on trolli, joten mitäs jos lopettaisit trolleist puhumisen. Sitä paist on hänen oma asiansa kertoo vai eikö hän kerro. Mun mielestä kannattais, puhuu vanhemaan kans näääistä.
Mene sinä pedo muualle trollaa.
- ValkovuotoEnsin
Vittu mee itte! Viiiiiiitttuuuuuuuuuuuuu! Siis!
- Anonyymi
Siis oon 10v tyttö ja en uskalla kertoo valkovuodosta äidille ja mun pikkusisko tietää mua pelottaa että se kertoo!!!
- Anonyymi
Kannattaa pestä mäntysuovalla, se peittää hyvin hajun.
- Anonyymi
No mul melkee sama…siis oon 11v enkä uskalla…mun perheestä vaa kukaa ei tiä
- Anonyymi
Valkovuodost ei oo pakko kertoo, jos siltä tuntuu. Ei siinä oo mitään pahaa kertoo äitille, seki on sen kokenu. Ethän sä ite oo päättäny saavas valkovuotoa. 😊
- Anonyymi
Minullakin on tällä hetkellä valkovuoto mutta en ole kertonut sitä kenellekään koska en halua mä kerran vasta silloin kun alkaa kuukautiset koska se sen pitää saada äiti tietää koska sen pitää ostaa mulle oikein kokoisia siteitä ja muutenkin jos murrosikä murrosikä niin kannattaa sanoa jos sulla oli alkanut rinnat kasvaa ja jos sulla on jotain huoli siitä että mihin sä voit kertoa sitä äidille niin paljon mä sanoin että mulla on alkanut rinnat kasvaa niin ja mä tarttisin rintaliivejä niin Ja sinun äitisi ymmärtää sen kyllä koska hänellä on ollut itselläni itelläkin tollainen ongelma joten ei kannata hävetä sitä Älkää olko samanlaisia kun mä sillä mä en oo kysynyt äidillä vielä rintaliivejä
- Anonyymi
Oon samassa tilanteessa
- Anonyymi
Mitä teen jos en tiedä että onko valkovuoto niin mitä sanon
- Anonyymi
Ihan sama tilanne täällä😊👍
- Anonyymi
Sama oon 10 v enkä tiiä tarviiko mun kertoo äidil mut en usko et tarvii
- Anonyymi
Oon 11 ja mulla alkoi ehkä 2 kuukautta sitten mut en oo kertonut niin ei välttämättä tarvitse mutta jos se häiritsee mieltä ja on epämukava olo niin helpommalla pääsee kertomalla se on ihan luonnollista
- Anonyymi
Miten sä sit kerroit ku itel sama tilanne oon 11v tyttö ja valko vuoto alko 10 vuotiaana :/
- Anonyymi
Ja mitäs se äidille kuuluu ? Sinun vuoto. Sinun asia.
- Anonyymi
Kannattaa kertoo isosiskolle ( jos on sellainen) se voi vaikka kertoo jotenkin
- Anonyymi
Mulla on sama 11v
- Anonyymi
Miksi ihmees valkovuodosta pitäis kertoo? Mä ite en kertonu ja kuukautisistakin en kertonut vuoteen kunnes lääkärikäynnillä lääkärin kysyessä sitten sai kuulla kun oli sinne tuppautunut🫤 Ihan hyvin iskä osti siteitä vuodebpäivät kunnes lääkärikäynnin jälkeen äiti rupesi ahdistelemaan minua sidepaketeilla ja esim ruokapöydässä kun kaikki syö niin saattoi sanoa et ”hei *** muistin äsken että ostin sulle tämmöisiä, mitä pidät?” Ja sidepaketin viskaa siihen pöydälle eteeni ja molemmat isoveljet vaan kattoo…iskälle kerroin heti silloin kun mulla alkoi menkat ja vannotin olemaan kertomatta äidille koska hän nyt on tuollainen. Ihmekös tuo että nykyään iskän kanssa hyvät välit mutta äitiin en enää ollenkaan pidä yhteyttä ja isää se häiritsee ja monesti yrittänyt meitä saada sopimaan vaikka siis ovat eronneet ja asun pääasiassa isän luona (nykyään, silloin kun menkat alko eivät olleet vielä eronneet). Koska mulla kuulemma pitäis olla molemmat vanhemmat tai jotai.,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777