Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
yötyömies
profiilit
yötyömies
yötyömies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moi,
Ihan aluksi sanoisin, että "romanssi" voi tulla vastaan ihan missä vaan, oli rajoitetta tai ei. Ainoa vakava rajoite on korvien välissä, jos on ollakseen. Puolin ja toisin.
Tämä asia on matkan varrella tutuksi, parilta eri kantilta.
Joskus kauan aikaa sitten, katseeni kohtasi kinnostavan neitokaisen katseen, eräässä tilaisuudessa. Sitä silmäpeliä kesti oman aikansa ja johti lähestymiseen minun
puoleltani. Tämä nuori nainen ilmaisi, luonnollisella tavalla, oman vammansa. Toki yllätyin hetkeksi, mutta en antanut asian häiritä. Oleellista oli myös se, ettei hän antanut asian häiritä.Vietimme varsin mukavan illan.
Tämä opetti nuorelle miehelle, ettei ihmisen tarvitse olla fyysisesti täydellinen ollakseen täydellinen minulle. Ikävä kyllä kotipaikkojemme etäisyys oli n.500km, joten asia kuivui kokoon.
Toisenlainen tarina taas laivalta.
Menin hakemaan naista tanssimaan (olin selvinpäin),nainen käänsi vain selkänsä.
Myöhemmin huomasin, että hänen toinen hiha oli "tyhjä". Voihan olla niin, että minä en vain ollut mieleinen ja toivottavasti niin.
Käänteistäkin on tapahtunut. Minun kanssani silmäpelin aloittanut nainen pyörätuolissa on ottanut aloitteen haltuun ja lähestynyt minua.
Tämä muuten tapahtui kauppakeskuksessa.
Kaiken kaikkiaan sanoisin, että lähestykää toista ihmistä, niin naiset kuin miehet, oli vammaa tai ei, jos siltä tuntuu.
Rohkeasti vaan, rukkaset saa pahimmillaan ja niitähän saa jos on saadakseen, oli vammaa tai ei.
Sinänsä on hyvä asia, että joku laittaa sivuston jossa tehdää selväksi sen rajattomuus.
Muuten vaan ulos ja kaupungin yöhön tai muuten vaan aktiivisuutta ja rohkeutta.
02.12.2015 02:07
1 / 1