Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

436

  1. Kerrohan+mikä+on+ko.+väitteen+osoittanut+tuulesta+temmatuksi.+Päteekö+sama+kriteeri+muihin+vastaaviin+tapauksiin?+Ellei+päde,+niin+millä+perustelet+valitsemasi+linjauksen?
  2. En+siis+selostanut+tilannetta+tarpeeksi+yksinkertaisesti,+vaan+yliarvioin+sinunkin+kykysi+ymmärtää+lukemaasi.+Aiemmat+minulta+lähteitä+tässä+keskustelussa+vaatineet+ovat+näköjään+nyt+jo+ymmärtäneet+viestini,+mutta+aina+näköjään+löytyy+joku+vielä+yksinkertaisempi+joka+ei+selvää+tekstiä+ymmärrä.+Kuinka+sitten+käykään+jos+keskustelun+aloittajalle+tulee+sellainen+hetki,+että+hän+antaa+väitteilleen+lähteen+ja+annan+sitten+lähteet+jotka+kumoavat+hänen+väitteensä?+Kuinka+te+kuvittelette+niitä+lähteitä+ja+väitteitä+ymmärtävänne,+kun+nyt+jo+tuottaa+ylivoimaisia+vaikeuksia+ymmärtää+kun+kirjoitan:”En+kuitenkaan+nyt+anna+lähdettä+vastaväitteelleni,+ennen+kuin+alkuperäisen+väitteen+esittäjä+on+esittänyt+omat+lähteensä.””Minulla+ei+ole+mitään+kiirettä+antaa+lähteitäni+vastaväitteelleni+ennen+kuin+alkuperäisen+väitteen+esittäjä+antaa+lähteensä+omalle+väitteelleen.+Hän+tosin+vielä+ole+kertaakaan+pystynyt+antamaan+lähteitä+alkuperäisille+väitteilleen,+vaikka+lähteitä+käyttäen+hänen+osoitettaisiinkin+olevan+väärässä,+vaan+hän+jatkaa+edelleen+virheellisen+väittämänsä+toistoa.”Voithan+tietenkin+yrittää+todistaa+väitteesi+lähteitä+käyttäen,+kuten+CoachCarter+tuossa+pyysi.+Veikkaanpa+ettet+tuohon+pysty.Sinäkin+voit+koettaa+saada+keskustelun+aloittajalta+lähteitä+hänen+väitteilleen,+jotta+saadaan+keskustelua+eteenpäin,+vai+oletko+sinäkin+sitä+mieltä,+että+hänellä+ei+ole+perusteita+väitteilleen?+Veikkaan,+että+tähän+päätelmään+päätyivät+nuo+aikaisemmat+minulta+lähteitä+vastaväitteisiin+pyytäneet.
  3. Hienoa!+Nyt+tuli+jo+kolmas+henkilö+painostamaan+lähteiden+antamiseen,+eli+lähteiden+merkitys+on+ymmärretty.+Sinäkin+voit+auttaa+lähteiden+saamisessa+tuolta+keskustelun+aloittajalta.+Olen+häneltä+pyytänyt+satoja+kertoja+lähteitä+hänen+väitteilleen,+mutta+tätä++https://www.youtube.com/watch?v=CcFDAK_9hRE+antamaansa+lähdettä+parempaan+hän+ei+ole+vielä+pystynyt+koettaessaan+todistaa+Israelin+sotarikoksia.+Hänellä+ei+siis+ole+lähteitä+väitteilleen.Se+että+moni+vaatii+minulta+lähdettä+todistaa+siitä,+että+lähteet+ovat+tärkeitä.+En+kuitenkaan+nyt+anna+lähdettä+vastaväitteelleni,+ennen+kuin+alkuperäisen+väitteen+esittäjä+on+esittänyt+omat+lähteensä.+Mitä+enemmän+minulta+pyydetään+lähdettä+vastaväitteelleni,+sitä+varmempi+olen+siitä,+että+alkuperäisen+väitteen+esittäjän+on+esitettävä+lähteensä+ennen+minua.Minulla+ei+ole+mitään+kiirettä+antaa+lähteitäni+vastaväitteelleni+ennen+kuin+alkuperäisen+väitteen+esittäjä+antaa+lähteensä+omalle+väitteelleen.+Hän+tosin+vielä+ole+kertaakaan+pystynyt+antamaan+lähteitä+alkuperäisille+väitteilleen,+vaikka+lähteitä+käyttäen+hänen+osoitettaisiinkin+olevan+väärässä,+vaan+hän+jatkaa+edelleen+virheellisen+väittämänsä+toistoa.+Mitä+se+kertoo+hänestä+ja+hänen+rehellisyydestään?Selostinko+tilanteen+nyt+tarpeeksi+yksinkertaisesti,+vai+yliarvioinko+kykysi+ymmärtää+lukemaasi?+Tuleeko+vielä+uusia+nimimerkkejä+korostamaan+lähteiden+tärkeyttä+ja+vaatimaan+lähdettä+vastaväitteelleni,+ennen+kuin+saan+lähteitä+alkuperäisille+väitteille?+Mitä+se+kertoo+teistä+lähteiden+vaatijoista?
  4. Kansainväliset+sopimukset+edellyttävät+ja+sallivat+Israelin+läsnäolon+Juudeassa+ja+Samariassa.+Sinä+tosin+kutsut+aluetta+sitä+laittomasti+miehittäneen+Jordanian+sille+antamalla+nimellä+Länsiranta.+Anna+nyt+kuitenkin+jokin+kunnollinen+lähde+väitteillesi+miehityksestä+ainakin+siinä+tapauksessa,+että+pidät+väittämääsi+miehitystä+jotenkin+laittomana.+Anna+tarkka+lainaus+siitä+lakitekstistä+ja+niistä+kansainvälisistä+sopimuksista+joihin+vetoat+lähdetietoineen+ja+linkkeineen.+Ei+ollut+eikä+ole+mitään+syytä+hyväksyä+sitä+että+Jordania+miehitti+Juudeaa+ja+Samariaa.+Jordaniahan+vielä+lahtasi+ilmeisesti+n.+20000+ns.+palestiinalaista+vuosina+1970-1971.Jordaniassahan+on+muuten+10+"pakolaisleiriä"+ns.+palestiinalaisille.+Tosin+kovin+harva+heistä+olisi+YK:n+mukaan+pakolainen,+mikäli+heihin+sovellettaisiin+samoja+kriteerejä+kuin+mihin+tahansa+pakolaisryhmään.Sinusta+kertoo+paljon+se+fanaattisuus,+jolla+hyökkäät+Israelia+vastaan+kykenemättä+kuitenkaan+antamaan+lähteitä+väitteillesi.+Pari+videota+olet+kyllä+linkittänyt,+mutta+et+ole+pystynyt+kertomaan,+että+mitä+haluat+niillä+kertoa,+vaan+kovin+vaadit+toisia+kertomaan+sinulle,+mikä+on+antamiesi+videoiden+sisältö.+Mitä+sinusta+kertoo+se,+että+latelet+jatkuvasti+perusteettomia+syytöksiä+toisistsa+ihmisistä+vetoamalla+asioihin,+josta+et+näytä+mitään+tietävän+tai+ymmärtävän?+Vaikka+se+kertoo+epärehellisyydestäsi,+kertoo+se+myös+siitä,+että+valehtelun+lisäksi+vähäinen+argumentointisi+perustuu+pitkälti+mm.+seuraaviin:•+argumentum+ad+Hitlerum•+argumentum+ad+hominum•+argumentum+ad+abusivis•+kaivon+myrkyttäminen•+ad+hominem+motivum•+argumentum+ad+nauseam•+asenteellinen+kielenkäyttö•+olkinukke•+syyllistäminen+assosiaatiolla•+virheelliseen+analogiaan•+ignoratio+elenchi•+red+herring•+erikoiskriteeri•+hätäinen+päätelmä•+non+sequitur•+kytkykauppavirhe•+virheellinen+premissi•+Occamin+partaveitsen+virheellinen+käyttöMm.+nuo+kertovat+fanaattisuudestasi.+Sinunlaisesi+ihmiset+kirjoittavat+tekstiä,+joissa+taustavaikuttimena+on+fanaattisuutenne+lisäksi+teidän+yksisilmäisyytenne.+Olettehan+yhden+asian+toitottajia.+Perimmäisenä+syynä+fanaattisuudellesi+lienee+kuitenkin+se,+että+sinulla+on+fanaattinen+usko+rotuoppiisi+ja+siten+kuvittelet+olevasi+parempi+kuin+muut.+Näkeehän+sen+ylimielisestä+suhtautumisestasi+muihin+keskustelijoihin,+Israeliin+ja+juutalaisiin.
  5. Minusta+keskitysleirien+kieltäminen+on+hyvä+asia.+En+minä+ainakaan+niitä+hyväksy+ja+mielelläni+kiellän+sellaisten+pitämisen.+Israel+kielsi+Juudean+ja+Samarian+(jota+sinä+kutsut+sen+miehittäneen+Jordanian+antamalla+nimellä+Länsiranta)+miehittämisen+ja+ajoi+laittoman+miehittäjän+alueelta+pois.+Kyseisen+miehityksen+hyväksyi+vain+yksi+valtio+maailmassa.Sinua+selvästi+harmittaa+se,+että+Israel+hallitsee+osaa+Juudeasta+ja+Samariasta.+Kerro+nyt+omin+sanoin+mikä+siinä+on+mielestäsi+ongelma.+Mikäli+olet+sitä+mieltä,+että+Israelin+asema+rikkoon+jotain+kansainvälistä+lakia+tai+aluetta+koskevaa+sopimusta,+kerro+tarkemmin+ja+anna+väitteellesi+lähde.+Vaihtoehtoisesti+voit+tietenkin+kertoa,+että+miksi+et+pysty+lähdettä+antamaan.+Todennäköisimmin+et+kuitenkaan+tähänkään+pysty+vastaamaan.+Ellet+tähän+pysty,+olisi+sinultakin+rehellisempää+kirjoittaa+kiistellyistä+alueista+kuin+miehitetyistä+alueista.On+totta,+että+Juudeassa+ja+Samariassa+osa+ihmisistä+elää+kuin+vankileireissä.+Tämä+on+Fatahin+tapa+pönkittää+omaa+asemaansa+alueella.Väitteesi+kaivosta+ja+uima-altaasta+on+kovin+ontuva.+Arabeilla+on+useita+uima-altaita+Juudean+ja+Samarian+alueella.+Saattaa+olla+jopa+enemmän+kuin+juutalaisilla.Mielenkiintoista+että+otit+puheeksi+tuon+”jankkaavat+aina+samaa”.+Olethan+itse+tehnyt+kolme+aloitusta+samalla+otsikolla+ja+samalla+tai+melkein+samalla+aloitusteksillä.+Otat+jatkuvasti+esiin+samoja+aiheita,+vaikka+et+niistä+tunnu+oikein+mitään+ymmärtävän.+Tuota+kutsutaan+fanaattisuudeksi.+Kuten+tämänkertaisessa+nimimerkissäsikin+toteat,+fanaattisuus+ei+ole+hyve.Väität+edelleen,+että+jankkaajat+kieltäytyvät+tutustumasta+lähteisiin.+Siitä+olet+itse+mainio+elävä+esimerkki,+kuten+tuo+viimeksi+suljettu+ketju+otsikolla+boikotoi+Israelia+osoittaa.+Et+kyennyt+kommentoimaan+edes+itse+antamiasi+lähteitä,+vaan+vaadit+muita+kertomaan+sinulle,+että+mitä+niissä+antamissasi+lähteissä+on+sisältönä.+Et+tosin+tutustu+muidenkaan+antamiin+lähteisiin,+joten+siinä+mielessä+olet+tasapuolinen+jankkaaja.+Tuota+sanotaan+fanaattisuudeksi,+sokeudeksi+ja+yhden+asian+toitottamiseksi.+Fanaattisuudeksi,+sokeudeksi+ja+yhden+asian+toitottamiseksi+kutsutaan+myös+sellaista+tapaa+keskustella,+että+ei+vastata+toisten+kirjoittajien+viesteihin,+vaan+ennemmin+heilutellaan+natsikorttia.+Senhän+sinä+jo+tässäkin+keskustelussa+olet+osoittanut.
  6. Tadiaran+ei+valmista+radioita.+Kerroin+sinulle+jo+29.4.2017+nyttemmin+suljetussa+saman+nimisessä+ketjussa+kuin+tämäkin+keskustelu,+että+SodaStream+ei+valmista+tuotteita+(ainakaan)+Israelin+miehittämillä+alueilla.+SodaStreamilla+kyllä+oli+aiemmin+tehdas+Mishor+Adummimissa,+joka+sijaitsee+alueella+jota+Jordania+miehitti+laittomasti+1949-1967+ja+nimesi+alueen+Länsirannaksi.+Aluettahan+on+tuhansia+vuosia+kutsuttu+Juudeaksi+ja+Samariaksi.+Vuoden+1967+jälkeen+aluetta+ei+ole+miehitetty,+mutta+se+on+kyllä+kiistanalainen.Tuossa+samassa+suljetussa+ketjussa+nimim.+20161208+kirjoitti:"SodaStream+ei+ole+toiminut+miehitetyllä+alueella,+vaan+kiistanalaisella+alueella+Mishor+Adummimissa.+Tuhannet+ns.+palestiinalaiset+ja+Israelin+arabit+saivat+elantonsa+tästä+tehtaasta+ennen+kuin+tuotanto+siirrettiin+Lehavimiin.+Monen+arabin+elämässä+alkoi+tämän+johdosta+jyrkkä+alamäki.+Tehtaalla+oli+erittäin+hyvä+ilmapiiri+ja+tekemisen+meininki.+Monet+arabityöntekijätkin+olivat+olleet+yrityksessä+pitkään+töissä,+saivat+hyvää+palkkaa+ja+olivat+onnellisia+työpaikastaan.+BDS+haluaa+saada+kunnian+siitä,+että+tehdas+siirrettiin+ja+nämä+työntekijät+perheineen+menettivät+elantonsa.+Jos+sinulla+on+mahdollisuus,+niin+suosittelen,+että+pyrit+pääsemään+keskustelemaan+näiden+työntekijöiden+kanssa.+Se+voisi+avata+silmiäsi.On+vaikeaa+nähdä+mitään+hyvää+BDS:n+toiminnassa.+Suosittelen+tutustumaan+sen+taustoihin.+Tutustu+samalla+mm.+Durbanissa+vuonna+2001+pidettyyn+YK:n+rasismia-+ja+muukalaisvihaa+tukevaan+konferenssiin.+"Jostain+syystä+kirjoittajat,+jotka+kirjoittavat+negatiivisia+asioita+Israelista,+toistavat+monet+kerrat+niitä+virheellisiä+väittämiään,+jotka+on+jo+aiemmin+korjattu+vastauksena+heidän+omiin+viesteihinsä.
  7. Keitä+ovat+nuo+”te”,+joihin+ensimmäisessä+kappaleessasi+viittaat?+Viesti+on+vastaus+viestiini,+mutta+itse+en+kuulu+kuvailemiisi+henkilöihin.+Israelin+väitetyistä+rikoksistakaan+emme+ole+vielä+päässeet+keskustelemaan,+kun+et+pysty+antamaan+väitteillesi+lähteitä,+etkä+muutenkaan+tunnu+tietävän+asioista+joista+kirjoitat.Olet+syyttänyt+Israelia+kapteeniluutnantti+Jarno+Mäkisen+kuolemasta.+Kun+kirjoitin,+että+en+keskustele+tapauksesta+ennen+kuin+annat+lähdetiedot+aiemmille+väitteillesi,+aloit+esittämään+kysymyslistaa+Mäkisen+kuolemaan+liittyen+vaatien+minulta+siihen+vastauksia.+Tästä+olen+maininnut+sinulle+monet+kerrat,+mutta+et+silti+vielä+ymmärrä+sitä.+Kun+et+näinkään+yksinkertaista+asiaa+ymmärrä,+etkä+pysty+vastaamaan+paljon+yksinkertaisempiinkaan+kysymyksiin,+kuinka+kuvittelet,+että+pystyisit+keskustelemaan+Mäkisen+kuolemaan+johtaneista+tapahtumista+ja+siinä+keskustelussa+antamaan+väitteillesi+lähteet+ja+vastaamaan+sinulle+esitettyihin+kysymyksiin?+Tiedän+kyllä,+että+et+tähänkään+kysymykseen+osaa+vastata.Joko+saitte+luvan+katsoa+lähteiksi+antamianne+videoita.+Nämä+https://youtu.be/CcFDAK_9hREhttps://www.youtube.com/watch?v=Zhyrtq0y07olähteiksi+antamanne+videot+odottavat+vieläkin+omia+kommenttejanne.+Tuskin+vieläkään+olette+saaneet+lupaa+niitä+katsoa+saatikka+kommentoida.+Ainoa+kommentti+jonka+olette+toistaiseksi+pystyneet+esittämään+on+se,+että+moititte+minua+siitä,+etten+ole+toista+niistä+katsonut+enkä+aio+katsoa+ennen+kuin+olette,+tai+edes+joku+teistä+on,+katsoneet+sen+ja+kommentoineet+sitä.+Vieläkään+ette+ole+siihen+pystyneet.+On+aivan+turha+kuvitella+että+keskustelisin+kanssanne+Mäkisen+tapauksesta+ennen+kuin+pystytte+edes+omiin+lähteisiinne+tutustumaan+ja+vastaamaan+teille+esitettyihin+kysymyksiin.+Vastauksia+tuskin+tulee+edes+tässä+viestissä+esittämiini+kysymyksiin,+koska+ne+ovat+teille+liian+vaikeita.+Edes+noita+lähteiksi+itse+antamianne+videoita+ette+pysty+seuraavassa+viestissä+kommentoimaan.Mitä+siionistinatsismiin+ja+fanaattisuuteen+tulee,+niin+ainoa,+joka/jotka+tässä+keskustelussa+on+itse+kertonut+olevansa+siionistinatsi+on+multinicki/multinickit,+jotka+suoltavat+jatkuvasti+Israelin+vastaista+propagandaa.+Minua+tai+ketään+muutakaan+teidän+lisäksenne+ei+ole+pystytty+siionistinatseiksi+osoittamaan,+vaikka+valheita+aiheesta+olettekin+esittäneet.