Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hanttimies
profiilit
Hanttimies
Hanttimies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
436
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinulta+on+pyydetty+perusteluja+näille+väitteillesi+aiemminkin,+mutta+niitä+ei+silloinkaan+saatu.+Onnistuisikohan+se+nyt?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15143050/sodastreammellanoxtadiran
Itsellesikö+sovittelet+uutta+nimeä?
18.05.2020 12:23
Sitäkö+se+suolaisen+veden+juomakelpoiseksi+tekeminen+on+?
18.05.2020 12:20
Oikeastaan+kävi+niin,+että+arabeja+alkoi+kertymään+naapurialueilta+nykyisen+Israelin,+ml.+nk.+Länsiranta+ja+Gaza+siinä+vaiheessa+kun+aluelle+alkoi+muuttaa+juutalaisia+siellä+jo+aiemmin+asuneiden+juutalaisten+lisäksi.+Oli+alueella+toki+arabeja+ennestäänkin+jonkin+verran.+1900-luvun+alkupuolella+oli+ajanjakso,+jolloin+Iso-Britannia+esti+kansainvälisten+päätösten+vastaisesti+juutalaisten+muuttoa+alueelle,+mutta+otti+avosylin+arabeja+vastaan.+Ns.+palestiinalaisista+hyvin+suuri+osa+on+näiden+1900-luvulla+alueelle+muuttaneita+tai+heidän+jälkeläisiään.
18.05.2020 12:19
Ainoa+todisteesi+väitteellesi,+että+olisin+kuvailemasi+kaltainen+on+se,+että+olet+väittänyt+sinun+ja+minun+olevan+kuin+kaksi+marjaa+ja+että+olet+väitteen+esittänyt+ennenkin.+
Edelleen+kuvittelet+muiden+olevan+samanlaisia+kuin+itse+kerrot+olevasi.+Siionistinatsin+määritelmäänhän+kuuluu+sinun+mukaasi+se,+että+hän+ei+vastaa+kaikkiin+häneltä+kysyttyihin+kysymyksiin.+Nyt+kun+jätit+taas+kerran+kysymykseni+vastaamatta+ja++keskustelet+taas+itsesi+kanssa++ja+annat+lääketieteen+alaan+liittyviä+diagnoosejasi,+onkin+hauska+muistella+tätä+viestiäsi,+jossa+pyysit+meiltä+muilta+apuja+itsellesi:+
"Eikö+se+ole+hieman+erikoista+kirjoitella+itselle+vastauksia?+Onko+kenties+pillerit+jääneet+ottamatta+ja+todellisuudentaju+heikentynyt?"
05.02.2020 18:43
Tuon+kirjoitit+siis+siinä+vähemmän+älykkäänä+pitämässäsi+persoonassasi.+Olethan+monesti+sanonut+sellaisen+määritelmäksi+sen,+ettei+vastaa+kaikkiin+kysyttyihin+kysymyksiin.+Paljon+sinusta+kertoo+myös+se,+että+kehut+itse+itseäsi,+kun+sinulta+kysytään+kysymys,+johon+et+osaa+vastata.+Ethän+sinä+kyllä+milloinkaan+osaa+vastata+sinulta+kysyttyihin+kysymyksiin.+Laitan+nyt+kuitenkin+tuon+kysymyksen+tähän+uudestaan:
"Millä+perusteella+pidät+itseäsi+älykkäämpänä+natsipersoonassasi+kuin+siionistinatsipersoonassasi?"
No,+olethan+monesti+hokenut,+että+nämä+persoonasi+ovat+kuin+kaksi+marjaa.
02.02.2020 13:19
Olet+kyllä+näissä+keskusteluissa+osoittanut+arvostelukykysi+heikkoiden+monessa+asiassa,+erityisesti+älykkyyden+arvioimisessa.
Millä+perusteella+pidät+itseäsi+älykkäämpänä+natsipersoonassasi+kuin+siionistinatsipersoonassasi?
31.01.2020 17:57
Sinähän+olet+monet+kerrat+kertonut+edustavasi+molempia.+Olethan+kertonut,+että+ryhmät+ovat+kuin+kaksi+marjaa.+Natsit+toimivat+pääasiassa+Saksasta+käsin+ja+sinun+mukaansi+siionistinatsit+ovat+lähinnä+gazalaisia,+mutta+itsestäsi+et+vielä+ole+kertonut,+pidätkö+itseäsi+enemmän+gazalaisena+vai+suomalaisena.+Nythän+teillä+taitaa+olla+seuraavana+tavoitteena+Israelin+ja+juutalaisten+tuhoaminen+sieltä+israelistanne+eli+Gazastas+käsin.
31.01.2020 17:22
Samalla+tavalla+kuin+väität,+ettei+natsien+holokaustia+ole+koskaan+tapahtunut,+väität,+ettei+palestiinalaisen+kansanmurhaakaan+ole+tapahtunut.+Loppuviestissä+keskitytkin+sitten+taas+kertomaan,+kuinka+kuvittelet+muut+samanlaisiksi+kuin+olet+kertonut+itse+olevasi.
30.01.2020 22:28
Olet+monet+kerrat+todistanut,+että+nämä+väitteesi+eivät+ole+totta.+Olet+avannut+aiheesta+lukuisia+keskusteluja+kerta+toisensa+jälkeen,+mutta+tulos+on+aina+ollut+sama.+Ne+on+pistetty+lukkoon+tai+poistettu.+Mm.+Khiamin+tapahtumista+olet+kirjoittanut+satoja+väitteitä,+mutta+mitään+niistä+et+ole+pystynyt+todistamaan,+kun+et+tunne+tapahtumia+muuten+kuin+heti+tapahtumaa+seuranneiden+ensimmäisten+iltapäivälehtien+lööppien+verran.
27.01.2020 22:54
Niinhän+sinä+näytät+mölisevän.+On+ihan+oikein,+että+teitä+arvostellaan+siitä+kuinka+kohtelette+kanssagazalaisianne.+Se+Gazahan+on+teidän+"israel",+kuten+olen+niin+monesti+kertonut.+Kirjoitusmuotohan+poikkkeaa+siitä,+kuinka+naapurissa+olevaa+valtiota+Israelia+kutsutte.+Ettekö+Hamasissa+voisi+jo+antaa+tavallisen+kansan+elää+rauhassa+ja+hyvissä+väleissä+Israelin+kanssa?
Koviahan+te+olette+uhriutumaan.+Sitä+et+tosin+ole+vieläkään+hahmottanut,+ettei+Gazassa+ole+juutalaisia.+Teillähän+on+ollut+tavoitteena+Gazan+etninen+puhdistus+ja+saman+pyritte+tekemään+Israelissa.
16.01.2020 19:38
Tuollaiset+tavoitteet+teillä+kuulemma+on.+Mahdollisimman+monia+pitäisi+tappaa.+Tavoitteenne+lienee+taas+juutalaisten+tappaminen.+Saksassa+ette+onnistuneet+kaikkien+juutalaisten+tappamisessa,+mutta+nyt+yritätte+ilmeisesti+saada+Iranin+mukaan+talkoisiin+ainakin+tuon+tekstisi+perusteella.+Olettehan+te+saksalaisten+aateveljiennne+kanssa+puheidesi+mukaan+kuin+kaksi+marjaa.+Siitä+päätellen+kuinka+ylistät+Hamasia,+taitaa+Hamas+olla+kanssanne+samaa+porukkaa.+MIllä+käsityksesi+mukaan+saitte+USA:n+mukaan?
04.01.2020 23:33
Sinun+kannattaisi+lukea+kokonaan+myös+sinulle+kirjoitetut+kommentit,+eikä+niistä+vain+"hieman".+Näin+sinullekin+avautuisi+kokonaan+uusi+maailma.+Kannattaa+vastata+myös+sinulle+esitettyihin+kysymyksiin.+
Nyt+todistat+kirjoittaneesi+minulle+tuhansia+viestejä+ja+avanneesi+useita+keskusteluja+mm.+otsikolla+"Boikotoi+israelia"+(israel+nimenomaan+pienellä+alkukirjaimella+kirjoitettuna).+Kaivahan+esiin+edes+yksi+viesti,+jossa+minut+on+"jyrätty+täysin+yli".+Tuollaisia+väitteitä+olet+kirjoittanut+usein,+mutta+milloinkaan+ennen+etkä+tälläkään+kerralla+löydä+yhtäkään+viestiä+tuosta+todisteeksi.+Viimeaikainen+suosikkisihan+on+ollut+se,+kun+kehut+loitsuillasi+laulaneesi+minut+suohon.
Et+ole+minun+viestieni+perusteella+vielä+pystynyt+osoittamaan+mitä+edustan.+Et+ole+kirjoittanut+vielä+yhtäkään+sellaista+viestiä,+että+minun+olisi+pitänyt+jotain+puolustella.+Mielikuvasi+minun+ajatuksistani+perustuvat+vain+omiin+teksteihisi.+Niiden+oikeellisuuden+yrität+todistaa+sillä,+että+kerrot+esittäneesi+saman+väitteen+jo+aiemmin,+ja+sillä+perusteella+väitteesi+on+mielestäsi+tosi.
27.12.2019 22:19
Lukija+ymmärtää+tämän+kirjoittajan+viestit+helpommin,+kun+kerron+muutaman+tausta-asian+tuhansien+viestien+kokemuksella:
-+siionistinatsilla+kirjoittaja+tarkoittaa+itsensä+lisäksi+kaikkia+niitä,+joiden+tietää/olettaa+olevan+hänen+kanssaan+samanlaisia+tai+tietää/olettaa+olevan+hänen+kanssaan+eri+mieltä+asioista
-+siionistinatseiksi+hän+kutsuu+myös+itsensä+lisäksi+muita+natseja,+koska+nämä+kaksi+ryhmää+"ovat+kuin+kaksi+marjaa"
-+siionistinatsiksi+hän+väittää+minua+perustellen+sillä,+että+
--olen+toiminut+suomalaisena+upseerina
--hän+on+ennenkin+väittänyt+minua+siionistinatsiksi+
--+koska+hän+pitää+minua+samanlaisena+kuin+hän+on+itse
--+vaadin+lähdetietoja+väitteille
Kirjoittaessaan+sanan+"israel"+nimenomaan+pienellä+alkukirjaimella,+hän+tarkoittaa+Gazaa.+Sitä+hän+ei+tosin+osaa+kertoa,+mitä+hän+Gazalla+milloinkin+tarkoittaa.
Gettojen+tai+keskitysleirien+sijainteja+hän+ei+ole+pystynyt+kertomaan,+vaikka+näitä+on+häneltä+kysytty+kymmeniä+kertoja.
Nyt+hän+siis+uhoaa+olevansa+aloittamassa+kolmatta+maailmansotaa.
26.12.2019 22:21
Tuo+"natsisaksa"+ei+ole+suomea,+kirjoitti+sen+sitten+isolla+tai+pienellä+alkukirjaimella.
Tuostahan+sinä+olet+jatkuvasti+muistuttanut,+että+kun+kirjoitat+pienellä+alkukirjaimella+"israel",+tarkoitat+Gazaa,+eli+sitä+teidän+siionistinatsien+israelia.
Nimimerkillä+hanttimies+kirjoitit+useampia+viestejä+silloin+kun+nimimerkkejä+ei+ollut+pakko+rekisteröidä.+Kun+sitten+kirjoitit+nimimerkillä+Hanttimies+ja+yritit+muutenkin+esiintyä+minuna,+mutta+kuitenkin+kirjoittaen+asioista+kovin+eri+tavoin+kuin+mitä+minun+ajatukseni+ovat,+jouduin+rekisteröimään+tämän+Hanttimies+-nimimerkin.+Nyt+otit+ainakin+välillä+käyttöön+itsestäsi+tuosta+hanttimies-nimityksestäsi+lyhyemmän+version+eli+hantti.
20.12.2019 22:58
Juuri+näin+ja+nimenomaan+pienellä+alkukirjaimella+kirjoitettuna+tuo+nimimerkki,+eli+tämän+keskustelun+aloittaja.
20.12.2019 22:53
Tuo+nimimerkki+"hanttimies"+on+nimimerkki,+jota+käyttämällä+yritit+jossain+vaiheessa+hämätä+muita+keskustelijoita.+Samalla+käytit+nimimerkkiä+Hanttimies+ja+satoja+muita+nimimerkkejä.+Tuon+vuoksi+jouduinkin+rekisteröimään+tämän+oman+silloin+jo+vakiintuneen+nimimerkkini.+Tuon+"hanttimiehen"+kirjoituksista+vastaat+ihan+itse.
Khiamin+tapahtumista+sinulla+ei+edelleenkään+näytä+olevan+sen+parempaa+käsitystä+kuin+aiemminkaan,+vaan+edelleen+tietosi+ovat+tapahtumia+seuranneiden+päivien+iltapäivälehtien+lööpeistä.
Se,+mikä+tässä+on+irvokkainta+on+se,+että+kirjoitat+kapteeniluutnantti+Jarno+Mäkisestä+pelkällä+etunimellä,+ikään+kuin+olisit+ollut+hänen+hyväkin+ystävänsä,+vaikka+et+hänestä+tiedä+mitään.+Vieläpä+toimit+sellaisella+tavalla,+jota+Mäkinen+inhosi+ja+jota+vastaan+hän+toimi.
26.11.2019 18:43
Sellainen+korjaus+noihin+väitteisiisi,+että+Gazassa,+eli+teidän+"siionistinatsien+israelissa",+kuten+sinä+Gazaa+kutsut,+juutalaiet+eivät+ole+mikään+"herrarotu",+vaan+juutalaiset+teloitetaan+Gazassa+tavattaessa.+"Herrakansaa"+siellä+ovat+arabit,+tarkemmin+sanottuna+muslimit,+ja+heistäkin+vain+Hamasin+jäsenet,+joista+varsinaisia+"herroja"+ovat+Hamasin+johtajat.+Hyvin+suuri+gazalaisten+harjoittamasta+väkivallasta+alueen+sisäpuolella+ja+hyökkäyksistä+Gazan+ulkopuolelle+tehdään+Hamasin+johtajien+pankkitilien+paisuttamiseksi.+Tuota+väkivaltaa+sinäkin+täällä+ihannoit.
26.11.2019 18:37
Mahdollisille+uusille+keskustelua+seuraaville+tiedoksi,+että+tämän+tuon+viestin+kirjoittaja+kutsuu+Gazaa+siionistinatsien+(jollainen+hän+on+ilmoittanut+olevansa)+israeliksi.+Tuolla+sanalla+"israel"+nimenomaan+pienellä+alkukirjaimella+kirjoitettuna+hän+ei+tarkoita+Israelia.+Siionistinatseiksi+hän+kutsuu+myös+kaikkia+sellaisia+keskustelijoita+jotka+ovat+tai+joiden+hän+epäilee+olevan+hänen+kanssaan+eri+mieltä+edes+jostain+asiasta.
20.11.2019 17:25
Näköjään+on+lähtenyt+tuo+viesti+ilman+nimimerkkiä.+En+sitten+tiedä+onko+vika+selaimessa+vai+yhteydessä+joillain+operaattoreilla+kun+reissaan,+kun+tuo+kirjautuminen+ei+pysy+päällä.
En+ole+milloinkaan+kirjoittanut+"hanttimiehenä"+mutta+ihan+hyvä,+että+otit+tuon+nimimerkinkäyttöasian+taas+esille.+Se+kun+muistuttaa+siitä,+kuinka+välillä+kirjoittelit+tuota+samaa+nimimerkkiä+käyttäen,+ennen+kuin+sen+rekisteröin.+No,+se+oli+yksi+sinun+tavoistasi+valehdella+ja+yrittää+harhauttaa+lukijoita.+Sitähän+muistuttaa+hyvin+identiteettivarkautta.
En+valehtele+enkä+väännä+muiden+sanomisia.+Tällaisia+väitteitä+olet+esittänyt+ennenkin+ja+olet+tunnustanut,+että+väitteesi+ovat+valhetta.
Siionistinatsina+olemisesta+minulla+ei+ole+mitään+kokemusta,+vaikka+minua+usein+sellaiseksi+väitätkin.+Tässäkin+asiassa+olet+joka+kerran+myös+tunnustanut+valehtelevasi.+Olet+tosin+väittänyt+sinun+ja+minun+olevan+"kuin+kaksi+marjaa",+ja+muitakin+keskustelijoita+pidät+samanlaisina+kuin+itse+kerrot+olevasi.+Taidat+kyllä+erehtyä+jokaisen+muunkin+keskustelijan+kohdalla.
17.11.2019 23:30
Kuten+sinulle+tuossa+yllä+kirjoitin:
"...ei+ketuta,+koska+minua+ei+ole+koskaan+laulettu+suohon.+Tämän+sinä+todistat+seuraavassa+viestissäsi+sillä,+että+osoitat,+ettei+sinulla+ole+mitään+näyttöä+sille,+että+sinä+(vaikka+itsestäsi+monikossa+kirjoitatkin)+olisit+laulanut+loitsuillasi+minut+kuvainnollisesti+tai+konkreettisesti+suohon."
Taas+todistit+olevasi+väärässä.+Samalla+tavalla+todistit+olevasi+väärässä+tuon+fasistiväitteesi+kanssa.
28.10.2019 13:08
1 / 22