Sinulta+on+pyydetty+perusteluja+näille+väitteillesi+aiemminkin,+mutta+niitä+ei+silloinkaan+saatu.+Onnistuisikohan+se+nyt?https://keskustelu.suomi24.fi/t/15143050/sodastreammellanoxtadiranItsellesikö+sovittelet+uutta+nimeä?
Näköjään+on+lähtenyt+tuo+viesti+ilman+nimimerkkiä.+En+sitten+tiedä+onko+vika+selaimessa+vai+yhteydessä+joillain+operaattoreilla+kun+reissaan,+kun+tuo+kirjautuminen+ei+pysy+päällä.En+ole+milloinkaan+kirjoittanut+"hanttimiehenä"+mutta+ihan+hyvä,+että+otit+tuon+nimimerkinkäyttöasian+taas+esille.+Se+kun+muistuttaa+siitä,+kuinka+välillä+kirjoittelit+tuota+samaa+nimimerkkiä+käyttäen,+ennen+kuin+sen+rekisteröin.+No,+se+oli+yksi+sinun+tavoistasi+valehdella+ja+yrittää+harhauttaa+lukijoita.+Sitähän+muistuttaa+hyvin+identiteettivarkautta.En+valehtele+enkä+väännä+muiden+sanomisia.+Tällaisia+väitteitä+olet+esittänyt+ennenkin+ja+olet+tunnustanut,+että+väitteesi+ovat+valhetta.Siionistinatsina+olemisesta+minulla+ei+ole+mitään+kokemusta,+vaikka+minua+usein+sellaiseksi+väitätkin.+Tässäkin+asiassa+olet+joka+kerran+myös+tunnustanut+valehtelevasi.+Olet+tosin+väittänyt+sinun+ja+minun+olevan+"kuin+kaksi+marjaa",+ja+muitakin+keskustelijoita+pidät+samanlaisina+kuin+itse+kerrot+olevasi.+Taidat+kyllä+erehtyä+jokaisen+muunkin+keskustelijan+kohdalla.