Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

3

1. Kyllä+ihmetyttää,+että+Aso-asukkaat+menevät+tähän+remonttiansaan,+mutta+moni+suomalainen+uskoo+kai+vielä+rehellisyyteen+ja++kun+valheet+heille+sopivasti+syötetään...Olen+saanut+kaupungin+aso-asunnon+ja+onnellinen+kun+pääsen+pois+Asuntosäätiön+kalliista+asosta.+Toki+olen+asuntoni+jo+ehtinyt+maksaa+ja+auttanut+säätiön+johtoa+sidosryhmineen+rikastumaan.+Ilmeisesti+valtiollekin+tämä+asumisoikeusasuminen+on+hyvä+bisnes,+kun+Arakin+sitä+ja+rahastavia+säätiöitä/yrityksiä+vuodesta+toiseen+suojelee.+Virkamiehillä+ei+ehkä+myöskään+ole+busines-osaamista+ja+heitäkin+on+helppo+sumuttaa+ja+vedättää...Asorakentaminen+on+varsinainen+rahasampo,+jossa+pieni-+ja+keskituloisilta+saadaan+viimeisetkin+pennoset+irti.+Jotenkin+nämä+valtion+businekset+menee+aina+samalla+tavalla...+Asumisoikeusasukkaita+nimitetään+vuokralaisiksi,+jos+asukas+haluaa+saada+selvitystä+oman+yhtiön+varojen+käytöstä.+Remontoinnin+olessa+kyseessä+asumisoikeusasukasta+taas+kohdellaan+asumisoikeudenhaltijana,+jonka+tulisi+kustantaa+remonttinsa+itse.Tämä+kaikki+jo+vuosikymmenien+ajan+virkamiesten+ja+poliitikkojen+tuella!