Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä..mi
profiilit
kynä..mi
kynä..mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
96
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eräässä+(varmuuden+vuoksi+nimeltä+mainitsemattomassa)+maakunnassa+usein+sanotaan:+"Voep+se+olla+niínnii,+mutta+voep+se+olla+toesinnii."
Olen+tosin+asunut+sielläkin,+mutta+minulla+ei+ole+yhtään+sikäläistä+geeniä.+Siksi+tarkoitinkin,+että+se+on+niin,+eikä+vain+voi+olla.++++🌹👀
31.08.2022 13:09
Miten+toinen+on+voinut+saada+sellaisen+viruksen,+joka+ei+tartu?++++🌹👀
31.08.2022 12:40
Vuosien+varrella+on+tullut+netissä+luettua,+kuinka+kiitollisia+miehet+ovat+vielä+korkealla+iällään+äidilleen,+joka+on+aikoinaan+ystävällisesti+helpottanut+heidän+paineitaan.+Enkä+ole+tavannut+YHTÄÄN+päinvastaista+kirjoitusta.
Voinet+tämän+perusteella+kuvitella,+millaiset+pysyvät+fiilikset+ja+kiitollisuus+sinua+kohtaan+pojallasi+ovat,+kun+jo+aika+on+sinusta+jättänyt.+++🌹👀
31.08.2022 12:30
Kullin+seisominen+on+TAHDOTON+automaattinen+reaktio.+Sinun+täytyy+olla+VIEHÄTTÄVÄ,+että+se+voi+tapahtua+sinun+seurassasi.++++🌹👀
31.08.2022 10:17
Poikasi+ja+sinun+suhde+on+esimerkillisen+herttainen.+Oli+ihanaa+kuulla+siitä,+märkävittuinen+N43v.+++🌹👀
31.08.2022 10:07
Kummallista,+siinä+meni+myös+vastaukseni.+Se+on+useiden+yliopiston+opiskelijoiden+asuntola,+tavallisesti+usean+huoneiston+kokoinen.++🌹👀
30.08.2022 19:41
Onko+tämä+jo+meemi,+vai+yhden+miehen+missio?++++🌹👀
30.08.2022 18:11
Yhteisö,+jossa+asuu+useita+yliopiston+opiskelijoita,+usein+monen+asunnon+kokoinen.++🌹👀
30.08.2022 18:05
Sekä+varatut+että+sinkut+pyrkivät+KESKUSTELEMAAN+sinkkuudesta+asiallisesti,+mutta+vaikeata+se+on,+koska+lapsenmieliset+ja+trollit+pyrkivät+parhaansa+mukaan+häiritsemään.++🌹👀
30.08.2022 17:59
En+tunne+nikkiä+Ukko64,+mutta+pyrin+edistämään+molemminpuolista+herttailua,+jossa+kaikki+herttaiset+keinot+ovat+sallittuja,+myös+seksin+kaikki+muodot,+jotka+eivät+vahingoita+toista.+++🌹👀
30.08.2022 16:28
Onnea+matkaan!+Nuolen+vittuasi.++++🌹👀
30.08.2022 13:22
Ratkaisua+ei+ole.+Jos+sellainen+olisi,+se+olisi+jo+aikoja+sitten+otettu+käyttöön.++🌹👀
30.08.2022 13:18
Yhteiskunta+ja+kirkko+ei+nykyisin+pakota+eikä+kiellä.+Vallitsee+entistä+vahvempi+valinnanvapaus.+Jos+arvostaa+perinteitä+ja+on+halukas+kuluttamaan+siihen+rahaakin,+senkin+voi+valita,+mutta+voi+valita+myös+uudenaikaisen.+
Kirkkovihkiminen+on+ilmainen.+Laki+kieltää+pappia+ottamasta+palkkiota.+Muu+maksaa.++🌹👀
30.08.2022 12:28
Älä+nyt+hyvä+ihme+anteeksi+pyytele.+Et+ole+tehnyt+mitään+anteeksi+pyydettävää.+Oletko+muuten+saanut+tilaisuutta+tehdä+jotakin+haaveittesi+mukaista.++++🌹👀
30.08.2022 10:43
Seksinovelleja+kirjoittelen,+eikä+niissä+ole+mitään+vierasta.+Hyvin+saisivat+toteutua.+Mutta+vaimoni+ei+novelleissa+yleensä+ole+mukana,+koska+se+tuntuisi+vieraalta,+sillä+hän+ei+itse+ole+niin+verbaalisesti+suuntautunut+kuin+minä.+
En+tohdi+sijoittaa+häntä+sellaiseen,+mihin+hän+ei+itse+sijoita+itseään.+Totta+kai+hän+suhtautuu+hyvin+myönteisesti+novelliharrastukseeni,+mutta+sanoisinko,+että+meillä+roolit+ovat+hiukan+päinvastaiset+muihin+nähden.+Tavallisestihan+sanotaan,+että+naiset+ovat+verbaalisempia+kuin+miehet,+mutta+meillä+on+kyllä+päinvastoin.
Jotenkin+tuntuu,+etten+saa+sijoittaa+vaimoani+novelleihin,+mutta+nyt+huomaankin,+että+olen+sijoittanut+hänet+joskus,+kun+on+ollut+kyse+TOSITAPAHTUMISTA,+jotka+olen+kertonut+osana+fiktiosta.
En+siis+suoraan+sanoen+PYSTY+luomaan+novellia,+jossa+vaimoni+tekee+jotakin+epätodellista.+Sen+sijaan+minulla+ei+ole+pienintäkään+estettä+sukeltaa+sinun+ihaniin+sukupuolielimiisi,+nauttia+niiden+suloisuudesta,+koko+sinun+suloisuudestasi+ja+samalla+paneutua+haaveittesi,+toiveittesi+ja+toteutuksenkin+maailmaan.
En+ole+ennen+joutunut+näitä+edes+ajattelemaan,+enkä+tunne+saaneeni+selkeästi+esitettyä+asiaani.
Katselen+ja+runkkaan+siveettömästi,+irstaasti+hekumoiden,+kun+poikasi+työntää+kivikovan+kyrpänsä+vittuusi.++++🌹👀
30.08.2022 09:31
Näyttää+vähän+uudelta+ja+oudolta.+Meillä+on+ollut+suloisen+vaimoni+kanssa+oma+haavemaailmamme,+johon+on+vaikeahko+sijoittaa+uusia+elementtejä.
Me+olemme+yhdessä+uudestaan+ja+uudestaan+käyneet+läpi+haavettamme,+että+meillä+olisi+suunnilleen+saman+ikäinen+ystäväpariskunta,+jonka+kanssa+ystävyys+olisi+luonnollisesti+laajentunut+ilman+kynnystä+myös+seksin+alalle+siten,+että+herttailisimme+ja+olisimme+yhdynnässäkin+toisen+puolison+kanssa.
Ei+ole+millään+muotoa+kyse+ryhmäseksistä+eikä+bihenkisyydestä,+mutta+meistä+tuntuu+LUONNOLLISELTA,+että+olemme+tämän+pariskunnan+vastakkaista+sukupuolta+olevan+kanssa+samanlaisessa+seksitekemisessä+kuin+omamme.+Meille+on+kuitenkin+vesiselvä.+että+omamme+on+omamme.
Vain+se,+että+nuoruudessamme+emme+löytäneet+tallaista+pariskuntaa,+esti+tämän,+mutta+muuten+se+olisi+ollut+TOTEUTETTAVISSA+ja+elämänikäinen.+Nyt+on+jo+liian+myöhä+aloittaa,+sillä+se+olisi+muuntunut+ja+kehittynyt+SAMALLA+tavalla+kuin+oma+avioliitto.+Se+EI+siis+olisi+tuonut+MITÄÄN+VAIHTELUA,+vain+lisää.
+
Tämä+maailma+on+sillä+lailla+'tosi',+ettemme+vain+löytäneet+heitä.+Se+ei+olisi+tapahtunut+seksi+edellä.+vaan+ystävyys+edellä,+mutta+tietenkin+molemmat+yhtäaikaa.
Vaimollani+on+myös+käsitys,+kenet+miehen+hän+olisi+sijoittanut+pariskuntaan.+Hän+on+ihan+todellinen,+mutta+hän+on+naimisissa+naisen+kanssa,+jolle+ajatus+olisi+aivan+vieras.+Itse+en+ole+vaimoonsa+erityisen+mieltynyt,+mutta+olisin+toki+voinut+olla+hänenkin+kanssa+yhdynnässä,+jotta+vaimoni+olisi+saanut+olla+yhdynnässä+miellyttävän+miehen+kanssa,+
Mies+on+sama,+jolle+vaimoni+avasi+saunassa+herttaisesti+vittuaan+ja+supisteli+emätintään.+Itse+hankkiuduin+aina+siksi+hetkeksi+pois+saunasta,+jotta+miehen+ei+olisi+tarvinnut+paljastaa+reaktiotaan+toisen+miehen+nähden.+Niinpä+hän+oli+ujostelematta+seissyt+vaimoni+edessä+kyrpä+aivan+kovana+ja+jutellut+niitä+näitä.+Minä+olin+sillä+aikaa+miehen+vaimon+kanssa+uimassa+ja+vilvoittelemassa.
Saunan+jälkeen+suloinen+vaimoni+sitten+näytti+minulle,+kuinka+oli+näyttänyt+vittuansa.+Todella+läkähdyttävän+kaunista.+Vaimoni+oli+niin+kiihottunut+näyttäessään+miehelle,+että+hänen+suloinen+vittunsa+oli+aivan+läpimärkä.+Kun+pikkuisen+hipaisin+vittua,+hän+laukesi+aivan+käsittämättömällä+voimalla.+Voi+että+iloitsin+vaimoni+ihanoituksesta,
Maailmaamme+kuuluu+myös+omat+mielenkiintomme+kohteet.+Takavuosina+vaimoni+sanoi.+että+myös+eräs+toinen+mies+olisi+tullut+kyseeseen+parinvaihdossa+ystävien+kanssa,+mutta+hänenkin+vaimolleen+se+olisi+ollut+liikaa.+Tällekin+miehelle+vaimoni+oli+avannut+vittuaan+ja+mies+antanut+kyrpänsä+näkyvästi+seistä.
Vaimoni+oli+naapurin+rouvan+kanssa+samassa+työpaikassa,+mutta+eri+työpisteessä.+Olivat+kuitenkin+ystävystyneet+työmatkalla.+Kävimme+joskus+heidän+luonaan+vierailullakin.+Rouvan+mies+oli+joutunut+toiselle+paikkakunnalle+töihin.+Kävi+kyllä+usein+täälläkin,+mutta+rouva+oli+lisäksi+ottanut+vitustaan+ylen+kauniin+kuvan+ja+lähettänyt+puhelimitse+miehelleen.+
Rouva+viestitti+minulle,+että+jos+haluan,+hän+lähettää+kuvan+myös+minulle.+Tietysti+halusin,+mutta+vittu+oli+vielä+monin+verroin+kauniimpi+kuin+olin+olettanut.
Kun+kiittelin+ylen+määrin+vitun+kauneutta+paluuviestillä,+rouva+kirjoitti,+että+saan+ottaa+lisäkuvia,+aivan+sellaisia+kuin+haluan.+Vaimoni+oli+myös+parissa+kuvassa+vittuaan+näyttämässä,+mutta+pääkohteena+oli+tietysti+rouva.
+Otin+ensin+pari+seisomakuvaa,+joissa+jo+hymyilevä+ilme+ja+ihanan+suuri+ja+turvonnut+klitoris+olivat+aivan+edukseen,+sitten+istumakuvia+sohvalla,+joissa+vittu+oli+vielä+enemmän+edukseen.+Muutama+kuva+takaapäin+sohvaan+nojaten+kontallaan,+joissa+jalat+olivat+hyvin+levällään+ja+vittu+ihanasti+täysin+auki.
Mutta+kaikkein+parhaat+kuvat+tulivat+rouvan+ehdottamina.+Hän+istui+puiselle+tuolille+jalat+aivan+sivuilla,+vittu+muutenkin+levällä,+mutta+vielä+levitti+sitä+siroilla+sormillaan.+Aivan+uskomattoman+kaunis+hymy.+Tein+kaikista+A4-värikopiot+valokuvapaperille+ja+katselen+niitä+iloiten,+miten+paljon+maailmassa+on+myös+kaunista.
Kysyin+rouvalta,+mikä+sai+hänet+innostumaan+kuvattavana+olemisesta,+Sanoi+että+kun+hän+tietää,+mitä+miehet+toivovat,+on+selvä,+että+hän+pyrki+saamaan+hyvän+ystävänsä+miehelle+sellaista+katseltavaa,+mitä+tämä+toivoo.+Onnistui+kyllä+täydellisesti.+Olen+kyllä+muistanut+hänen+käydessään+useammankin+kerran+kiittää.
Tässä+siis+otteita+vaimoni+ja+minun+maailmasta.++++🌹👀
Jatkuu+vielä+kohtapuoleen.
30.08.2022 08:55
Tarja+Halosella+omatunto+on+karrella,+kun+tuli+luotettua+Putiniin+kuin+pukki+suuriin+sarviinsa.+Ei+kannata+olla+huomaavinaankaan.++++🌹👀
30.08.2022 00:33
Lääkäritkin+antavat+diagnoosinsa+kulutuksen+mukaan,+jolloin+samaan+joukkoon+joutuvat+sekä+suurkuluttajat+että+alkoholistit.+Suurkuluttajiin+kohdistettu+hoito+tuottaa+jonkin+verran+tulosta,+mutta+alkoholistiin+kohdistuva+EI+KOSKAAN.
Ero+näkyy+myös+siinä,+että+suurkuluttajan+vieroitusoireet+ovat+PALJON+LIEVEMMÄT+kuin+alkoholistin.
Jos+jo+tutkimusaineistossa+on+sekoitettu+kaksi+täysin+erilaista+ryhmää,+saadaan+tulokseksi,+että+alkoholismi+olisi+muka+50+%:sesti+periytyvää.+Jos+tutkimus+alkaa+diagnoosista,+joka+on+tehty+geenien+perusteella.+tulos+on,+että+alkoholismi+on+100+%:sesti+periytyvää.
Se+on+täysin+ympäristöstä+riippumatonta,+determinoitua,+kuten+esimerkiksi+INCL,+harvinainen+tauti,+jonka+syntymiseen+tarvitaan+sekä+äidin+että+isän+puolella+virheellinen+peittyvä+geeni.
Suurkulutus,+joka+voi+olla+alkoholinkäytöltään+jopa+runsaampaakin,+sen+sijaan+on+hyvinkin+altis+ympäristötekijöille.+Useimmat+eivät+ole+edes+kuulleet,+että+näillä+kahdella+ilmiöllä+on+aivan+erilainen+tausta.+
Masennus+ja+ahdistuneisuus+ovat+muutenkin+yleisiä+ilmiöitä+ilman+alkoholismiakin,+mutta+sillä+on+voimakas++positiivinen+korrelaatio+sekä+masennukseen+että+ahdistuneisuuteen+riippumatta+siitä,+onko+alkoholisti+kentällä+vai+kuivilla.+++🌹👀
30.08.2022 00:12
"+Apua+oli+tarjolla+yllin+kyllin+ja+perheen+tuki..."
Ns.+apua+on+tarjolla+yllin+kyllin,+mutta+KELLEKÄÄN+se+ei+ole+auttanut.+Missään+muussa+sairaudessa+eivät+hoitotulokset+liene+näin+huonot.+Mutta+kansa+on+keksinyt+oivan+näennäisselityksen:+alkoholisti+ei+halua+parantua.++++🌹👀
29.08.2022 20:48
Saattaa+joku+kiivailla+ilman+kemiallista+buustiakin.+++🌹👀
29.08.2022 19:50
77 / 88