Vapaa kuvaus

Aloituksia

96

Kommenttia

1743

1. Miten+toinen+on+voinut+saada+sellaisen+viruksen,+joka+ei+tartu?++++🌹👀
  2. Näyttää+vähän+uudelta+ja+oudolta.+Meillä+on+ollut+suloisen+vaimoni+kanssa+oma+haavemaailmamme,+johon+on+vaikeahko+sijoittaa+uusia+elementtejä.Me+olemme+yhdessä+uudestaan+ja+uudestaan+käyneet+läpi+haavettamme,+että+meillä+olisi+suunnilleen+saman+ikäinen+ystäväpariskunta,+jonka+kanssa+ystävyys+olisi+luonnollisesti+laajentunut+ilman+kynnystä+myös+seksin+alalle+siten,+että+herttailisimme+ja+olisimme+yhdynnässäkin+toisen+puolison+kanssa.Ei+ole+millään+muotoa+kyse+ryhmäseksistä+eikä+bihenkisyydestä,+mutta+meistä+tuntuu+LUONNOLLISELTA,+että+olemme+tämän+pariskunnan+vastakkaista+sukupuolta+olevan+kanssa+samanlaisessa+seksitekemisessä+kuin+omamme.+Meille+on+kuitenkin+vesiselvä.+että+omamme+on+omamme.Vain+se,+että+nuoruudessamme+emme+löytäneet+tallaista+pariskuntaa,+esti+tämän,+mutta+muuten+se+olisi+ollut+TOTEUTETTAVISSA+ja+elämänikäinen.+Nyt+on+jo+liian+myöhä+aloittaa,+sillä+se+olisi+muuntunut+ja+kehittynyt+SAMALLA+tavalla+kuin+oma+avioliitto.+Se+EI+siis+olisi+tuonut+MITÄÄN+VAIHTELUA,+vain+lisää.+Tämä+maailma+on+sillä+lailla+'tosi',+ettemme+vain+löytäneet+heitä.+Se+ei+olisi+tapahtunut+seksi+edellä.+vaan+ystävyys+edellä,+mutta+tietenkin+molemmat+yhtäaikaa.Vaimollani+on+myös+käsitys,+kenet+miehen+hän+olisi+sijoittanut+pariskuntaan.+Hän+on+ihan+todellinen,+mutta+hän+on+naimisissa+naisen+kanssa,+jolle+ajatus+olisi+aivan+vieras.+Itse+en+ole+vaimoonsa+erityisen+mieltynyt,+mutta+olisin+toki+voinut+olla+hänenkin+kanssa+yhdynnässä,+jotta+vaimoni+olisi+saanut+olla+yhdynnässä+miellyttävän+miehen+kanssa,+Mies+on+sama,+jolle+vaimoni+avasi+saunassa+herttaisesti+vittuaan+ja+supisteli+emätintään.+Itse+hankkiuduin+aina+siksi+hetkeksi+pois+saunasta,+jotta+miehen+ei+olisi+tarvinnut+paljastaa+reaktiotaan+toisen+miehen+nähden.+Niinpä+hän+oli+ujostelematta+seissyt+vaimoni+edessä+kyrpä+aivan+kovana+ja+jutellut+niitä+näitä.+Minä+olin+sillä+aikaa+miehen+vaimon+kanssa+uimassa+ja+vilvoittelemassa.Saunan+jälkeen+suloinen+vaimoni+sitten+näytti+minulle,+kuinka+oli+näyttänyt+vittuansa.+Todella+läkähdyttävän+kaunista.+Vaimoni+oli+niin+kiihottunut+näyttäessään+miehelle,+että+hänen+suloinen+vittunsa+oli+aivan+läpimärkä.+Kun+pikkuisen+hipaisin+vittua,+hän+laukesi+aivan+käsittämättömällä+voimalla.+Voi+että+iloitsin+vaimoni+ihanoituksesta,Maailmaamme+kuuluu+myös+omat+mielenkiintomme+kohteet.+Takavuosina+vaimoni+sanoi.+että+myös+eräs+toinen+mies+olisi+tullut+kyseeseen+parinvaihdossa+ystävien+kanssa,+mutta+hänenkin+vaimolleen+se+olisi+ollut+liikaa.+Tällekin+miehelle+vaimoni+oli+avannut+vittuaan+ja+mies+antanut+kyrpänsä+näkyvästi+seistä.Vaimoni+oli+naapurin+rouvan+kanssa+samassa+työpaikassa,+mutta+eri+työpisteessä.+Olivat+kuitenkin+ystävystyneet+työmatkalla.+Kävimme+joskus+heidän+luonaan+vierailullakin.+Rouvan+mies+oli+joutunut+toiselle+paikkakunnalle+töihin.+Kävi+kyllä+usein+täälläkin,+mutta+rouva+oli+lisäksi+ottanut+vitustaan+ylen+kauniin+kuvan+ja+lähettänyt+puhelimitse+miehelleen.+Rouva+viestitti+minulle,+että+jos+haluan,+hän+lähettää+kuvan+myös+minulle.+Tietysti+halusin,+mutta+vittu+oli+vielä+monin+verroin+kauniimpi+kuin+olin+olettanut.Kun+kiittelin+ylen+määrin+vitun+kauneutta+paluuviestillä,+rouva+kirjoitti,+että+saan+ottaa+lisäkuvia,+aivan+sellaisia+kuin+haluan.+Vaimoni+oli+myös+parissa+kuvassa+vittuaan+näyttämässä,+mutta+pääkohteena+oli+tietysti+rouva.+Otin+ensin+pari+seisomakuvaa,+joissa+jo+hymyilevä+ilme+ja+ihanan+suuri+ja+turvonnut+klitoris+olivat+aivan+edukseen,+sitten+istumakuvia+sohvalla,+joissa+vittu+oli+vielä+enemmän+edukseen.+Muutama+kuva+takaapäin+sohvaan+nojaten+kontallaan,+joissa+jalat+olivat+hyvin+levällään+ja+vittu+ihanasti+täysin+auki.Mutta+kaikkein+parhaat+kuvat+tulivat+rouvan+ehdottamina.+Hän+istui+puiselle+tuolille+jalat+aivan+sivuilla,+vittu+muutenkin+levällä,+mutta+vielä+levitti+sitä+siroilla+sormillaan.+Aivan+uskomattoman+kaunis+hymy.+Tein+kaikista+A4-värikopiot+valokuvapaperille+ja+katselen+niitä+iloiten,+miten+paljon+maailmassa+on+myös+kaunista.Kysyin+rouvalta,+mikä+sai+hänet+innostumaan+kuvattavana+olemisesta,+Sanoi+että+kun+hän+tietää,+mitä+miehet+toivovat,+on+selvä,+että+hän+pyrki+saamaan+hyvän+ystävänsä+miehelle+sellaista+katseltavaa,+mitä+tämä+toivoo.+Onnistui+kyllä+täydellisesti.+Olen+kyllä+muistanut+hänen+käydessään+useammankin+kerran+kiittää.Tässä+siis+otteita+vaimoni+ja+minun+maailmasta.++++🌹👀Jatkuu+vielä+kohtapuoleen.
  3. Lääkäritkin+antavat+diagnoosinsa+kulutuksen+mukaan,+jolloin+samaan+joukkoon+joutuvat+sekä+suurkuluttajat+että+alkoholistit.+Suurkuluttajiin+kohdistettu+hoito+tuottaa+jonkin+verran+tulosta,+mutta+alkoholistiin+kohdistuva+EI+KOSKAAN.Ero+näkyy+myös+siinä,+että+suurkuluttajan+vieroitusoireet+ovat+PALJON+LIEVEMMÄT+kuin+alkoholistin.Jos+jo+tutkimusaineistossa+on+sekoitettu+kaksi+täysin+erilaista+ryhmää,+saadaan+tulokseksi,+että+alkoholismi+olisi+muka+50+%:sesti+periytyvää.+Jos+tutkimus+alkaa+diagnoosista,+joka+on+tehty+geenien+perusteella.+tulos+on,+että+alkoholismi+on+100+%:sesti+periytyvää.Se+on+täysin+ympäristöstä+riippumatonta,+determinoitua,+kuten+esimerkiksi+INCL,+harvinainen+tauti,+jonka+syntymiseen+tarvitaan+sekä+äidin+että+isän+puolella+virheellinen+peittyvä+geeni.Suurkulutus,+joka+voi+olla+alkoholinkäytöltään+jopa+runsaampaakin,+sen+sijaan+on+hyvinkin+altis+ympäristötekijöille.+Useimmat+eivät+ole+edes+kuulleet,+että+näillä+kahdella+ilmiöllä+on+aivan+erilainen+tausta.+Masennus+ja+ahdistuneisuus+ovat+muutenkin+yleisiä+ilmiöitä+ilman+alkoholismiakin,+mutta+sillä+on+voimakas++positiivinen+korrelaatio+sekä+masennukseen+että+ahdistuneisuuteen+riippumatta+siitä,+onko+alkoholisti+kentällä+vai+kuivilla.+++🌹👀