Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Maxiini
profiilit
Maxiini
Maxiini
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
😂
Uskallatko+kirjoittaa+omalla+nimelläsi+saman?,+vai+oletko+liian+etityisherkkä?
Jos+kirjoitusten+lukutaitokin+on+tuota+luokkaa,+niin+en+ainakaan+lähtis+asiasta+väittelemään.
08.12.2018 19:30
Mä+haluaisin+kirjoittaa+tänne+kokemuksia+Catapha’s-koirista,+mut+oikeasti+pelkään,+et+nekin+käännetään+kasvattajaa+vastaan.+
Mulla+on+ollut,+on+parhaillaan+ja+tulee+olemaan+Catapha’s-koiria+(90-luvun+puolivälistä+asti)+osa+tullut+kodinvaihtajina,+osa+pentuna,+joskus+mulla+jopa+hoidossa+ja/tai+”koulutuksessa”+palautuneita+”ongelma”koiria.+
Milloin+ei+ole+koira+oppinut+sisäsiistiksi,+vaikka+meillä+se+on+ollut+ovella+vastassa+kupla+otsassa+ja+jalat+ristissä...+välillä+ei+ole+ruoka+kelvannut,+vaikka+meillä+on+kyllä+parin+päivän+jälkeen+kippo+imuroitu+tyhjäksi,+joka+ruokinnalla...+välillä+rähistään+hihnassa+muille+koirille,+vaikka+meillä+ei+muita+koiria+edes+noteerata+kaupungilla...+on+ollut+niitäkin,+joita+ei+muka+voi+pitää+muiden+kanssa+ja+meillä+ne+leikkivät+meidän+omien+koirien+kanssa+iloisesti.+
Yhteistä+yleensä+näillä+on,+et+ne+ovat+ihan+luupusseja+tullessa,+vaikka+siis+kodissa+jossa+ovat+olleet+ei+_muka_+ole+mitään+vikaa.
Catapha’s-koirat+on+herkkiä+lukemaan+ihmisiä,+ongelmia+tulee,+jos+ihmiset+on+epäloogisia+tai+eivät+vain+osaa+lukea+koiraa.+Mutta+myös+samasta+syystä+toiset+haluaa+uuden+Catapha’s-koiran+aina+vain+uudestaan+ja+uudestaan,+kuten+minäkin!
Ja+mitä+tuohon+yhdistelmän+uusimiseen+tulee,+niin+näin+emän+keväällä+ensimmäisten+pentujen(4kpl)+vieroituksen+aikaan+ja+silloin+ei+ainakaan+näyttänyt+siltä,+et+emä+ois+hirmusti+rasittunut+pennuista,+oli+jo+lähes+palautunut.
08.12.2018 17:15
1 / 1