Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Karim
profiilit
Karim
Karim
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Poliisi+ei+saisi+olla+herrasmies+naisille,+se+nimenomaan+aiheuttaa+puolellisuutta.+Vastauksenne+noteera+sen+että+poliisi+kuitenkin+suosi+naista.+On+mahdotonta+olla+ns+herrasmies+ja+samalla+oikeudenmukainen!+Herrasmies+kaikkia+kohtaan+tai+ei+ketään+kohtaan+on+tasa-arvoa!
04.04.2019 18:23
Eikö+poliisin+kuuluu+olla+neutraali+ja+ennakkoluuloton,+olkoon+vastassa+nainen,+mies,+tumma+tai+vaalea+ihoinen,+kantasuomalainen+tai+ulkomaan+taustainen?+Olin+ainoa+lasten+huoltaja+maassa,+mutta+poliisi+ulkomailla+olevan+toisen+huoltajan+kehotuksesta+ja+väärä+ilmiannosta+kohteli+minua+kaltoin+ja+riisti+minulta+lailliset+oikeudet+vaikka+on+puhdas+tausta+eikä+ollut+mitään+tuomioistuimen+päätöstä.+Tein+niistä+ennakkoasenteellisista+ja+rasistista+poliiseista+kantelun,+mutta+ei+edes+vastattu...
04.04.2019 17:59
Miksi+poliisi+suosi+aina+naisia+jos+on+tapaus+mies+vasta+nainen???+Turhan+kiertää+vastauksella+tai+väittää+ettei+pitää+paikkansa,+ammattini+puolesta+olen+kokenut+että+viranomaisten+silmissä+tasa-arvo+kuulu+vain+naisille+ja+naisten+oikeus+menee+jopa+lasten+edellä.+Ajatteleekö+poliisi+koskaan+että+poliisi+saattaa+olla+yleisten+totumusten+uhri??
04.04.2019 17:46
1 / 1