Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lAURILA93800
profiilit
lAURILA93800
lAURILA93800
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla+todella+hyviä+kokemuksia+täällä+Pirkanmaalla.Myyjä+oli+asiallinen+ja+kertoi+miten+tutkitaan+onko+tarvetta+tehdä+remonttia.+Kuvattiin+vanha+järjestelmä+ja+analyysi+oli+että+kiireellinen+tarve+on.
Hintatarjous+tuli+heti+ja+sitä+viilailtiin+.+Selvän+tarjouksen+sain+kauppa+toteuttettiin.+Työ+aikataulu+lyötiin+lukkoon.+Seuraavana+päivänä+otti+yhteyttä+sellainen+firma+kun+salaojakeskus.+Heidän+myyjä+tuli+ja+heti+oli+vaikutelma+että+ei+ole+oikein+ammattitaitoa.Teki+nopeasti+tarjousta+ja+oli+selvästi+halvempi+kuin+Molarun+Salaojan+tekemä.+Ei+perustellut+asiaa+sen+kummemmin+vaan+alkoi+arvostella+Molarum+salaojat+firmaa.Tätä+ihmettelin+ja+tällainen+asiaton+käytös+todella+ärsyttää.+Myyjä+sai+lähteä+ja+olen+myöhemmin+kuullut+että+tämä+firman+tekniset+ratkaisut+eivät+kestä+asennuksissa+päivänvaloa.Varokaa+tätä+salaojakeskus+-nimistä+firmaa.Eivät+puhu+totta+ja+ovat+todella+epäluotettavia.Molarun+Salaojat+hoitivat+minun+kiinteistön+työt+loppuun+aikataulussaan+ja+työn+lopputulos+asiallinen.Tämän+kokemuksen+olen+kuullut+muiltakin+tämän+firman+asiakkailta.
17.04.2019 10:39
1 / 1