Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

26

1. Migreenillä+ja+OBE-kokemuksilla+tiedetään+olevan+hieman+yhteyttä.+Epilepsialla+jonkin+verran+migreeniä+enemmän.+Jos+vertaiskokemuksia+haluaa+löytää+niin+ehkä+näitä+ryhmiä+voisi+kannattaa+lähestyä,+mieluummin+kuin+jakaa+kokemuksiaan+täällä+missä+asioita+nähdään+sanoisinko+usein+kovin+mustavalkoisesti.+Tsemppiä.
  2. "Ei+se+nyt+ihan+noin+mene,+että+lukijoidesi+pitää+ryhtyä+arvauspuuhiin,+että+mahtaisikohan+linkki+tutkimukseen+löytyä+jostakin+youtube-videosta. Mikset+itse+anna+linkkejä+niihin+tutkimuksiin,+niin+ei+tarvitse+ryhtyä+tällaisiin+sirkuksiin."Johan+olen+sanonut+monta+kertaa,+että+että+minulla+on+kredentiaalit+lueskella+niitä+maksullisista+jakelupalveluista.+Ilmaisten+linkkien+hakuun+minulla+on+hyvä+hakukoira+:)"NO+NYT+LÖYTYI!+Artikkeli+löytyi+vihdoin+salapoliisityön+tuloksena."Hyvä+poika.+Lupasinhan+että+se+löytyy.+Mutta+aikalailla+kyllä+autoin,+joten+äläpä+kehuskele+salapoliisitaidoillasi+:)"Kyseinen+11+%+on+peräisin+Sam+Parnian+tutkimuksesta,+jota+Olaussen+käytti+lähdeviitteenä."Niin+on.+Olaussen+sanoo+asian+täsmälleen+näin: Although+the+true+incidence+of+CPRIC+remains+unknown,+there+are+some+reports+that+suggest+that+up+to+11%+of+survivors+of+cardiac+arrest+report+memories+of+their+resuscitation+attempt.+Siinä+on+sanottuna+se,+mitä+olet+viikkokaudet+kysellyt+:)"He+eivät+osoittaneet+elvytyksen+aikana+minkäänlaisia+kliinisiä+merkkejä+tietoisuudesta+edes+vasteena+kipuun,+ja+olivat+täydellisessä+koomassa."Jep.+Koomapotilailla+on+normaalisti+jonkin+verran+aivotoimintaa.+MRI-kuvauksissa+koomapotilaan+aivotoiminta+saattaa+parhaimmillaan+olla+vaikea+erottaa+terveen+ihmisen+vastaavasta.+Tässä+uusi+hakutehtävä:+Googleta+pari+tätä+väitettä+tukevaa+tutkimusta+:)"CPR-IC:ssä+taas+nimenomaan+on+kysymys+rimpuilevista,+puhuvista+ja+hoitoa+vastustavista+potilaista."Ei+ole.+Rimpuilevat+potilaat+kategorisoidaan+CPR-IC:n+alaluokkaan CPR-interfering+consciousness. CPR-IC+on+paljon+laajempi+käsite.+Haluaako+hakukoira+etsiä+sen+määritelmän+vai+esittää+tilalla+mieluummin+omaa+mielikuvitusta?+:)Muuten,+missasit+kokonaan+sen+antamani+linkin,+jossa+on+todettu+tavallisen+paineluelvytyksen+tuottavan+aivovaltimoihin+100%+verenvirtauksen+normaalitasoon+verrattuna.+Tutkimus+on+ainoa +laatuaan.+Tämä+todistaa+sen,+että+kliinisesti+kuolleella+elvytettävällä+on+täydet+mahdollisuudet+aivotoimintaan,+näkyipä+se+potilaasta+ulospäin+tai+ei+:)
  3. Kas,+tämän+vanhan+aiheen+ympärille+näyttää+ilmestyneen+monta+uutta+tutkimuslaitosta.Kokonaisia+selviä+lauseitahan+aivosignaaleista++jo+saadaan+ulos+niin+kuin+esimerkiksi+tästä++tuoreesta+näytteestä+voi+jokainen+itse+kuunnella+https://youtu.be/fUYVWzeBf1QMutta+mistään+Science+Fiction+-elokuvien+laitteesta+ei+ole+kysymys+kuten+edellä+kommentoinut+huumoriveikko+ontuvine+olkiukkoineen+asiaa+jo+kommentoikin+😂Laitteen+toimintaperiaate+on+lyhyesti+kuvattuna+seuraavanlainen.+Aivojen+puhekeskukseen+istutettujen++antureiden+avulla+luetaan+neuronien+signaalilikennettä,+joka+dekoodataan+tekoälyä+käyttäen+puheäänteiksi.+Lopputuloksena+saadaan+ulos+enemmän+tai+vähemmän+selvää+puhetta,+tapauksesta+ja+käytetystä+tekoälysoftasta+riippuen.