Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. Täällä+on+hauskoja+kommentteja+joissa+ihmiset+kumoavat+omat+väitteensä+ja+muutenkin+kirjoittavat+täysin+järjettömiä+väitteitä.+Diabetesta+maidosta+=+Laktoositorelanssia+ehkä+joo+ja+sitäkin+juuri+sen+takia+että+maito+on+paljon+loppuunkäsitellympää+kuin+1950-60+luvulla+kun+ihmiset+joivat+omat+lypsämänsä+maidot+itse.++++++++++++++++++++++++Sitten+täällä+haukutaan+tai+ylistetään+suomalaista+ruokaa+ja+juomaa.+Kertokaapahan+missä+muualla+kuin+Suomessa+ja+muissa+Pohjoismaissa+voisi+olla+tarjolla+puhtaampaa+ravintoa+?++++++++++++++++++++++++++Joo+ranskalaiset+juovat+viiniä+aterioidensa+yhteyksissä++mutta+onko+itse+kasvatettu+viini+kasvatettu+todella+luomu+olosuhteissa+?+Ettei+vaan+ranskikset+ruiskisii+viiniköynnöksiinsä+sellaisia+myrkkyjä+että+toimepide+suojaa+viimiköynnöksiä+uhkaavialta+tuholaista+ja+taudeilta.Venäläinen+juo+joo+erittäin+puhdasta+nestettä+sisältävää+ainetta++äärimmäisyyksiin+asti+tislattua+alkoholia+:-)+Juotko+itse+juuri+satanutta+sadevettä.+Entä+oletko+varma+että,luomuna+kasvattamasi+vihannekset++ovat+täysin+puhtaita+näistä+ilmassamme+liikkuvista+raskasmetalleista+?