Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pseudonyymi1
profiilit
Pseudonyymi1
Pseudonyymi1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ok.+Yritetään+laittaa+paremmaksi.+Tuula+Amberlan+tulevalla+levyllä+ainakin+yks+toiv.keks+mun+sanottamaa.+En+ole+siis+ammattilainen+mut+varpaankynsi+oven+välissä.+kuitenkin+kun+kuulin+ekat+studioversiot+niin+lähetin+muutaman+lisää.+Olen+44v,retku+niin+tollanen+aikuisen+naisen+laulettavaksi+kirjoittaminen+vähän+omituista+mut+biisin+idea+on+sellanen,+että+aikuisempi+nainen+jättää+vähän+nuoremman+pinnallisen+miehen+niin+tällasen+riimin+pykäsin:+"Silloin+illoin+kun+sä+katsoit+formulaa+ja+kilpaa+kiljuit+olevas+nopeampi+kuin+Räikkönen.+Mä+katsoin+sua+toivoen,+et+olisit+edes+yhtä+hijainen...jne."
03.04.2021 20:29
Jep!+Kiitos+tosta+vahausvinkistä.+Ei+ole+mun+ongelma+mutta+kun+myin+serkulle+Mexicotelecasterin+niin+siinä+ton+tyyppistä+vikaa.+Mut+vahauksesta+sen+verran,+että+kaveri+osti+118€+teräskielisen+verkkokauppa.comista+ja+kun+vaihdoin+kielet+niin+sivasin+varovaisesti+vähän+vahaa+kosteudensuojaksi+kotelon+sisään+niin+taitaa+lisätä+käyttöikää+puolella.+Noi+näppäriä+kuitenkin+jossain+mökillä+kun+tuntuvat+hajoavan+niin+ei+hajoa+kuitenkaan+soittajan+sielu...+:)
03.04.2021 20:03
Samaa+mieltä.+Käytön+ja+tarkoituksen+mukaan+kunhan+toimii,+pitää+vireensä+ja+kaula+on+suora.+ja+onhan+se+niinkin+et+jos+jollekin+aloittelijalle+laittaa+jonkun+kolmen+tonnin+laatupelin+joka+vaati+sitten+soittajaltakin+vähän+enemmän+niin+ei+sekään+väärissä+käsissä+kauniilta+kuulosta.+Eri+asia+sitten+jotkut+70+luvun+Japan+Tokait+niin+ne+kilpailee+kevyesti+Jenkkien+kanssa.+Mulla+sellanen+teoria+että+samoihin+aikoihin+Japskit+tajunneet+saman+kun+autoissa,+että+voivat+tehdä+saman+halvemmalla+ja+järkevämmin+kuin+jenkit+niin+sama+ilmiö+kitaroissakin+kun+eihän+niiltä+puuntyöstötaitoa+ja+elektroniikkaosaamista+puutu.+Mutta+asiaan.+Oli+Mexico+tele+joka+ei+kelvannut.+Vähän+muovinen+tuntuma+ja+kun+laittoi+vähän+stydimpää+stykkaria+niin+alko+huomata+muitakin+vikoja.Myin+pois.+Nyt+käytössä+käsintehty+"uusvanha"+sikarilaatikko-tele+jossa+telen+kaula,+viristyskoneisto+ja+mikit+ja+cooli+kun+mikä!+Mutta+kun+se+sikarilaatikko+niin+hiton+pieni+niin+mikkivipstaaki+ja+volkkanapikat+alkaa+about+sentin+päästä+ylä+E:stä+niin+ei+siinä+paljon+voimasoituja+takatallalta+soitella+niin+sitä+tiedustelisin,+että+onko+tietoa+mitä+tollaset+300-400€+telet+tai+stratot+oikeen+pitää+sisällään?+Sillä+soitetaan+mitä+käsissä+on+mut+kuitenkin...+ja+yks+mielkiintoinen+huomio+minkä+tein++johon+ois+hauska+saada+tietoa.+Eli+onko+käynyt+niin+että+viimeisen+reilun+5v.+aikana+on+Kiinassakin+liukuhihnat+tulleet+tehokkaammiksi+ja+siten+esim.+ennen+reilu+200€+metallikielisen+akustisen+saa+nykyään+melkein+puolet+halvemmalla?+Kaveri+osti+Verkkopauppa.comista+metallikielisen+mikillä+118€+ja+hyvin+se+pelaa.+Kun+vaihdoin+kielet+niin+hieroin+ohuen+kerroksen+vahaa+kotelon+sisään+kosteuden+suojaksi+ettei+ihan+heti+lurpsahda+jos+kesällä+jää+yökosteuden+armoille.+Mikkiä+en+viittinyt+edes+testata.+satkut+kitara+on+kuitenkin+satkun+kitara..
03.04.2021 19:56
Hyviä+juhlia!+Itellä+aikoinaan+todettu+kaksisuuntainen+mut+pienet+hypomaniat+kyllä+sujuu+ja+saa+jotain+aikaiseksikin+mut+aina+välillä+vetää+masennus+aika+pahasti+maton+alta+niin+kuitenkin+varoilla+Ketipinor+resepti+niin+saa+ainakin+nukuttua.+Aluksi.+Sitten+niitä+napsii+vähän+varmuuden+vuoksi+ja+huomaakin+maanneen+kolme+viikkoa+sängynpohjalla.+Mulla+aika+epätavallinen+metodi+siitä+irtirepätymiseen.+Alkusi+napsin+hiljalleen+pameja+et+rauhoitun+ja+alan+pikkuhiljaa+duunailla+taas+systeemejä+kondikseen.+Hyvä+känni+sopiii+myös+niin+sitä+sitten+taas+"normali"+parin+päivän+sisään.++Just+vähän+aikaa+sitten+meni+vajaa+purkillinen+satasia+pinoreita+kolmeen+viikkoon.+Lopetin+seinään+niin+vähän+kattelin+täältä+pahojako+refloja+siitä+saatu.+Itellä+ei+sen+pahempaa+kuin+kylmät+jalat.+Kymppisiä+Pameja+menee+ekana+päivänä+siinä+levyllinen+mut+sitten+puolikas+tarvittessa+niin+pärjää+hyvin.+Pysyy+vaan+aktiivisena.+Ketipinorissa+toi+annosteluskaala+laajahko+ja+ilmeisen+tärkeä+niin+järjen+kanssa+se+on+joko+maailman+paras+lääke+kun+vähän+vielä+säätävät+tai+sitten+vaarallisin.+Heh+"hauska"+juttu++jos+joutuu+ei+niin+pätevän+psykiatrin+juttusille.+mulla+oli+faija+joka+oli+taiteilja.+Kirjailija,+näyttelijä,+teatteriohjaaja.ja+johtaja+ja+muusikko+yms.niin+veti+itesensä+manian+jälkeisessä+masennuksessa++kotikoivuun+ja+mä+lähin+sitten+vähän+hurjemmille+teille.+Ei+mitään+kovia+kamoja+mut+jotenkin+siinä+tuli+bailattua+ja+käytyä+juttuja+läpi+niin,+et+rasitupsykoosiin+sitten+kääntyi.+Tajusin+tilanteen+mut+funtsin,+et+katotaan+mihin+se+faija+oikeen+delas+kun+sukuvika+kuitenkin.+Menin+sitten+puolen+vuoden+päästä+psykiatrille+ja+sanoin,+et+ollut+aika+rajua+rataa++ja+nyt+vähän+veto+loppu...+Sanoin,+et+pieniä+lääkekokeiluja+ollut+mut+ainoa+joka+varsinaisesti+auttaa+jos+alkoholi+otetaan+pois+niin+pamit.+Määräs++Sipramilia+ja+kun+valittelin,+ettei+olla+oikeen+nukuttu+neljään+päivään+lisäksi+Zyprexsaa+ja+jotain+vastaavaa+stydiä+antpsykkoottia.Siis+periaatteessa+samaa+lääjettä.+Pitäähän+pojan+unta+saada...+ja+antoi+säälistä+10kpl.5mg.pameja.+Ei+voinut+enempää.+Pelkäsi,+et+jään+koukkuun+kun+mulla+tota+huumehistoriaa+kun+sanoin,+et+en+mä+hamppusätkään+sylje+jos+tarjotaan+mut+ei+se+enempää+elämääni+määritä.+Lääkärikaveri+joka+tsekkas+lääkkeet+kunnolla+ihmetteli+miten+pystyn+käbelemään+ja+puhumaan.+Oli+ihan+hiilenä+ja+tais+tehdä+jopa+jonkun+ilmoituksen+hoitovirheestä.+Että+sellasta...+Huominen+tiukkaan+aikataulutettu+mut+taidanpa+illemmalla+pinen+kemut+pitää+minäkin.+Tsemppiä!
20.11.2020 04:15
1 / 1