Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mesikka777
profiilit
Mesikka777
Mesikka777
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehdottomasti+varat+hoitajille,tutkijoille,lääkäreille.Kuka+tahansa+meistä+voi+maata+teho-osatolla+koronan+takia.Italia+oli+kriisissä+kun+hoitohenkilöitä++ja+tiloja+ei+riittänyt.Ihmisiä+kuoli+yksin..Katsokaa+Italian+hätä+olikohan+YLE+Areena..
28.12.2020 14:15
Olisipa+mullekin+viestejä+mut+ei+sekopäisiä...lauloin+kerran+karaokea+pienellä+kylällä...pienessä+baarissa.,pienelle+porukalle+ja+nuorelle+miehelle...TEIN+SULLE+KOTIVIININ+MANSIKOISTA....HAAVE
28.12.2020 04:33
Mun+puhelin+kirjoittaa+aina+sanoja+väärin...toivottavasti+ymmärrät...
28.12.2020 03:43
Hei.tuleva+muusikko.Etsi+vain+tietä+musiikki+maailmaan..Paras+on+minusta+Elastinen...vaikka+olen+jo+vanhempi+hänen+räpit+iskee.Räpissä+parasta+on+oikea+sanoma...KOITAPA+löytää+sanoitus+jolla+löydät+ne+nuoret+jotka+ovat+eksyneet+kaduilla+saataviin+huumeisiin+ja+ne+juuri+tuhoavat+nuoren+aivotoimintaa..niin+ettei+pysty+enää+haaveissaan,esim.musiikki..ym..toimimaan.Aivot+menee+niin+että+harrastukset+häviää...joka+päivä+pitäs+saada+jotain+päähän.Ennen+oli+mun+lapsella...voittoja+runokilpailusta...soitti+pianolla+mitä+vaan+ja+korvakuulolta+eli+ilman+nuotteja...lauloi.Nyt+taistelen+että+jaksaisi+häntä+auttaa.Tämä+kaikki+siksi+ettet+anna+periksi,että+luovuttaisit...Laitala+Elalle+vaikka+viestiä...facessä+tms...kyllä+hän+joissa+ja+vastaa...laita+niin+monta+kertaa+että+vastaa...ONNEA+OLE+SINNIKÄS+SE+MUUTEN+AUTTAA....
28.12.2020 03:40
Eiköhän+suuri+osa+tällä+hetkellä+ole+tylsiä+ja+hiljaisia...korona+kun+vuoksi....Mä+myös+oikein....tylsää+kun+tylsempää+elämää...MUTTA+OLLAAN+HENGISSÄ...KEVÄTPUOLI+KOITTAA+JA+EI+OLE+SOTAA...EI+PULAA+MISTÄÄN.KOHTA+AURINKO+PAISTAA.YSTÄVÄT+OLIS+KYLLÄ+TÄRKEITÄ...NIIN+TURHA+SANOA+LAUSE;HÄNTÄ+PYSTYYN+KUN+ITEKKI+KOKEE+VAIKEEKSI+ELÄMÄN.LAITTASIN+JONKUN+HYMYSUUN+TAPADEN+MUT+EEHÄN+TÄSTÄ+HÄRPÄKKEESTÄ+LÖYDY...NO+HALIT!!!
28.12.2020 03:24
Hei.meitä+on+niin+monta.Tekis+mieli+sanoo;+et+älä+sure..mut+kun+tunnen+täysin+samoin+varsinkin+tän+koronan+aikaan.Ennen+oli+kiva+käydä+vain+syömäs..jne..jos+rahat+riitti+ylimääräiseen.Kerro+mikä+hätänä...mä+ainakin+olen+luotettava...valvon+vaan+kun+pohdin+tätä+korona+aikaa+ja+luen+noita+tiedetutkimuksia...Ehkäpä+nukun+ainaki+9;sään.Hymysuu
28.12.2020 03:19
1 / 1