Olisi niin paljon juteltavaa, mutta minkäs teet. En saa sua mielestäni, sait minut tuntemaan jotain mitä en uskonut tuntevani.
Kaipaan sua hieman sekopää nainen
Anonyymi
1341437
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
Vastaukset 134
Vanhimmat
Ja me ei tunneta?
Voin olla tarvittaessa vaikka sekopää. :) Ja haluaisin jutella kyllä.
Kunpa olisit hän !
M sivusta
Jutellaan kun sulle sopii :)
Tuskin olen sun hän, mutta onnea jatkoon. :)
Kiitos 🙏
Missä se haulikko on?
Sulle ei myönnetty kissalan poikien puolelta aseenkantolupaa, oot kuulemma liian sekaisin ja siksi asiat on niinkuin ne on ja ilmeisesti tilasi on stabiilisti kujalla.
Jospa hakeutuisit jonkun hoitavan tahon puolen. Oot ihan pimeä.
Sammutetuin ajovaloin kuljet tarkoitin.
Tosi hyvä tunniste, sopii kaikkiin täällä palstalla.
🙈......
Jep :P
olen joskus seko, mutta en pahasti julkisilla paikoilla =).
mutta hän, on taas tapaus erikseen.
Totuus on se että me haluamme olla sillein kuitenkin kun nähdään ekan kerran niin ei se kuitenkaan onnistu sinulta että vain juodaan kahvit ja jutellaan kun sä tahallisesti kiusaat minua ja sitä kautta saat mut kuitenkin sun kanssa olee vaikkapa oltais yleisillä paikolla niin ei me kuitenkaan osata vastustaa niitä hetkiä. Haluan olla sun kanssa oikeasti ja haluan olla vain sun kanssa enkä ikinä halua ketään muuta kuin sinut. Rakastan sua ikuisesti 😭 😭 😭 😭 😭 mä en oikeesti kestä jos jätät mut.
Pukeudun johonkin kaapuun ja tungen tukan pipon sisään. Niin sua ei haluta sitten niin kovasti, kun seksikkäimmät osat on peitetty niin voidaan jutella.
Nonno oha rauhasa :)
Siinähän se tuli sun toive. Haluat tehdä sitä heti ja paljon.
Ota tukka pois, sopii pipo paremmin.
Kiihottaako sua se, että mä osoittaisin haluavani sua? Sitäkö sä haluat? Tuntea mun halun? Vai tulisko syyte lähentelystä? Tiedät varsinhyvin etten lähentele ellet selkeästi osoita haluavasi sitä ja houkuttele siihen mua. Vastaisin kyllä sun kosketuksiin ym..
Ai pitäis poistaa naisen seksikkäin osa eli hiukset. Huh mikä neuvo.
En nosta syytettä !
Tottakai se kiihottaisi, en voi kieltää.
Tiedän myös ettei hän tule minua lähentelemään. Enkä minäkään oikein voi häntä lähennellä... Pattitilanne 🙄😣
Niin ja kumpikin halutaan sitä..
Prvoja on paljon liikenteessä,kannattaa kierytää kaukaa .
Ihan varma syyte.
Älä lupaile vieraiden ihmisten puolesta mitään!
Kuollut keratiinisoluko on naisen seksikkäin osa?
Ei kai koskaan ole myöhäistä jutella, mulla myös ikävä hieman sekopäisen oloista miestä.
Hieman mullaki ;)
;););)
Ap, miten hän on sekopää? Onko hän tehnyt jotain hullua vai kutsunut itseään hieman sekopääksi? Vai tarkoitatko mt-ongelmia?
Ei kun sä otat tuon leikkimielisen aloituksen liian vakavasti. Älä jännitä.
Hips jups 🤫🤭
Miten sekopäisyys hänen kohdallaan ilmenee?
olen nähnyt sen jo. ei viitsi tänne kertoa.
N>M.
Älä vain kerro, mulla hävettää.
Rohkeasti vain pyydät vaikka FB:ssä ystäväksi. Ei se nyt niin vaikeaa voi olla.
Ei niin vaikeaa no teeppäs itse se sitten tai esim voit tehdä tykkäys tökkäyksen jostain kuvasta.
Ei mulle tämä. Olin aina niin korrektin asiallinen kun kohtasin ihanan :)
Ota vuoronumero. Kutsutaan nimellä.
heh..sivusta nauran
Selva minka sain ?
Tämä on trolli, jonka kertomisia ei kannat ottaa tosissaan, esiintyy nyt lesbona, puhuu itselleen, ottaa mukaan jonkun jota herjaa ja mustamaalaa. Hänellä on paljon ongelmia itsellään, syöstää niitä muihin, joille on kateellinen. Haluis erottaaaviopareja, kaikki on muka hänen rakkaita ja haluavat vain hänet, vaikka on iha outo ihminen. Ei oteta stressi tollasesta.
Tämä kirjoittaja on ihan sekaisin. Nyt 112 ja pian.
Vastausten perusteella järjestelmä meni just jumiin.
Nro. 69
Jep. Yrittää muatamaalata jotain naista. Kiinnostavaa tuon jutuissa on esimerkiksi se, että kuinka se mainittu lesbous erikseen ilmenee täällä?
Yrittää saada sen hiemen eroo siitä, et sais itelleen. Tai sit on katkera kultasesta toisen kainalossa.
Sinähän tämän hulluuden oot saanu aikaan, sä kokoajan lataat mun päähän fantasioita meistä yhdessä. Tästä on tullu pakkomielle.
Minä korjata asian jos pystyn.
No mutta hyvä että herätin tunteita...
Katon elokuvaa...nukuon jotain pari tuntia jo.
Tulloo se uni sitten.
Onkos tähän nyt syy miksi et voi tätä hänelle kertoa?
Minusta kaikki naiset ovat pikkuisen villejä ja sekopäitä ja miehillä kuulukin rauhoitella naisia, kun nainen villiintyy .. taas 🙄
AP, toivottavasti sinun villi nainen tunnistaa itseäsi sinun aloituksesta .. ainakin naisten vastausten perustella, sinun luokseni on pitkä jono 😏
Miehet ovat sekopäitä sinä erityisesti.
En ole mies, mutta totta, olen todellakin villi .. 😏
Sekopäisyys und hulluus different asia.
Jep. Naisina esiintyvää sekaisempaa ei voi olla.
En ole sekopää miksi poistit äsken mun viestin?
Vai hieman. :)
Minut tavoittaa wa, jos haluut kuunnella sekopään juttuja 😆
Tuntuu ihanalta jos minä olen juuri hän jota aloittaja kaipaa. ☺️
Katso peiliin näet aloittajan.
Tuntomerkit passaa. t. hieman sekopää nainen
Olisipa mullekin viestejä mut ei sekopäisiä...lauloin kerran karaokea pienellä kylällä...pienessä baarissa.,pienelle porukalle ja nuorelle miehelle...TEIN SULLE KOTIVIININ MANSIKOISTA....HAAVE
Tämä kuulosta mukavalta voi kun oisit...
sivusta
Pata kattilaa soimaa 😉
Miksi ei sitten jutella?
Hyvä kysymys.
No miksi? Eikö ole yhteystietoja?
temperamenttia vain ihan pikkuisen :)
hurmoksessa ? :)
perusolemuksessa :)
Minäkin kaipaan sinua toinen sekopää, mutta ihan hieman, ei yhtään enempää kuin vaan "hieman".. ;)
Hyvä hyvä hyvä, onneksi on vaihtopäitä ja kun muistaa vaihtaa päivittäin niin ei ole ongelmia ;) Menik ohi ? :D
Ainahan nuo ohi menee :D Ota sä mun pää niin mä otan sun.
Meilläkin olisi hänen kanssaan paljon puhuttavaa. En ajatellut enää ikinä tuntevani tälläistä ketään kohtaan. En edes ollut tajunnut, että olin luovuttanut kokonaan sen suhteen, että voisin enää rakastaa ketään. Ajattelin, ettei ikinä enää. Sitten tapahtui jotain. Silmäni löysivät hänen silmänsä ja huuleni alkoivat hymyillä hänelle. Hän sai minut iloiseksi. Sitten eräänä päivänä vain tajusin, että olen ihastunut häneen. Kumma maailma.
Kaunis, asiallinen ja omaperäinen viesti.
Ja niin todellinen. Olisin voinut itse kirjoittaa samat sanat. S
Ei ole sS.
Leipoo parhaat tortut, piirakat ja piparit?
Uskoisin tietäväni , leipuri Hiiva ?
Vai leipoo parhaat munkit?
Saattaapa ollakin.
Näkemättömyys ei siis toimi toivotulla tavalla.. sen kuin juttelee kumpikaan sitä kieltänyt. Sinäkin hieman sekopää kun tänne kirjoitat etkä suoraan minulle.
Aijaa ! Tiet tutkimattomat on ! Olen hämmästynyt myös !
Ei ne ihan tutkimattomat ole..
Ei toimi ei, ja tämähän se paras ja fiksu palsta on kirjoitella :) Saa arvoisensa seuraa.
Innokkaalta kyllä vaikutat.
Eikö meidän pitänyt kahvitella ja sopia siitä siivoustyöstä ihan lähiaikoina, vai miten se olikaan.
Sopii. Siivotaan päät ja tuuletetaan ajatukset. Siivotaan asunnot ja toisemme saunassa kylvetään ja suihkussa saippuloidaan. Sitten kiiltää niin koti, mieli kuin toistemme posket.
Hulluksi sanoit, mutta ei se haittaa. Tiedän kyllä, mikä olen, senkin, että olen järkevämpi kuin moni muu.
Niin, rakkaus tekee sekopäiseksi joskus!
"joskus"
Palstalle kun laittaa tunnisteeksi "sekopää" niin kaikki naiset ovat jonossa :D Hyvin vedetty :D
Ne tunteet, ne tunteet, kai niitä on enemmän naisilla kuin miehillä. Tai ne eivät näy niin paljon miehillä kuin naisilla.
No tällä vuosituhannella voi jo mieskin näyttää ihan avoimesti tunteensa, jos niitä on. Se on tosimiehen merkki.
Totta toinen puoli.
Eräs mies sanoi minua kerran sekopääksi, ootko se sinä?
Sama työpaikka?
Ai satiaisetko jotain vaivaa?Tuntuuhan se varmaan
Tuli heti mieleen oma sekopäisyytesi, jonka yrität heittää tänne sekoseko palstalle. Muistelehan numerosekoja, jotka minä jouduin kauhukseni selvittämään. Oletko sekapäisyydessäsi tehnyt vastaavia mokia useampiakin?
:D
Liian pitkä ketju. Mutta ei mulle, koska olen täysin sekopää. Mt-ongelmainen en kuitenkaan ole.
Kaipaako mies vielä sitä sekopäistä naista?
Ilman muuta :)
Mitä hänessä kaipaat?
Semmoista se on. Arvostaa vasta kun on menettänyt. Ja vielä, kun on sellainen kun todellisuudessakin on. No prkele, jäikö luu vetävän käteen?
No, vetää sitten k......
Ja se yksi palstahullu vielä väittää, että täällä on vaan miehiä. Jaa-a.
Ei tämä viesti ole minulle ..
Minä olen vain .. hieman villi
En ole mielenvikainen, tai seko ..
Kerro ap mdilloin tämä sekopää on syntynyt, vuosi?
1993 (piti tarkistaa) t. ei ap
1988 tai -89
Ala puhua
Kuvaile ap sekopäistä naistasi kolmella sanalla ja jos uskallat niin laita vaikka emoji josta hän saattaisi sinut tunnistaa.
Tuhma, viehättävä, ainutlaatuinen 🤪
Kuvailit minut senkin röörireijo!
En nyt sentään
Kylläpäs.
Ap?
Ilkikurinen
Kuka haluu jotain mt-vajakki -muijaa riesakseen??
Taidat olla itse melkoinen tapaus. Kirjoituksesi osoittaa sen. Otan osaa, mutta ethän sille mitään voi. Jokaista ei ole luotu terävimmillä hoksottomilla.
Varmaan helpompaa elämää kun ei ole päästään sekaisin oleva ihminen riesana. Tiedä koskaan mitä sieltä tulee, saa jännittää, jopa pelätä koska se kotelo sekoaa täysin.
Minä en kaipaa ketään, en ole kaivannut moneen vuoteen. Haluan elää rauhassa niin arjessa töitä tehdessä ja myös työajan ulkopuolella.
Aloitus viesti on ihana ja kun ap kirjoittaisi nyt kaikki mahdolliset vihjeet häneen liittyen yhteen viestiin joita kysytty ei tarvitssis sitten enään rollata koko keskustelua....
Joku nosti taas melko vanhan ketjun.. onkohan sekopäinen nainen viekä ap:n mielessä?
KukaKohan Sen Nosti?? En kyllä tiedä yhtään... Ja minä muka se sekopää :D
Joku nosti sen ennen minua jos sitä tarkoitat?
Olette väärässä mutta tiedätkin sen.
Mitä sä selität siellä, mene ädinkielentunneille takaisin että saa selvääkin.
Oh, olisi
- keskusteltavaa
- lähenneltävää
- kosketeltavaa
- suudeltavaa
- rakasteltavaa
Niin Rakkaani, mistä haluat aloittaa? 😘
Kaipaa hieman vai hieman sekopää. Kohdeko saa itse päättää haluaako joko vähäistä kaipausta ja täyden sekopään viitan harteilleen vai ottaako mieluummin ihan kunnon kaipauksen ja pienen sekopäisyyden leiman. Jälkimmäinen kuulostaa paremmalta.
Miten sekopäisyyteni ilmeni?
Sun pitee vain vähän jäsentöö asioita.
Jos muuksi muutut.
En sitä kyllä odota.
Koska olet jo se mikä olet.
Olet saattanut hieman oppia ....
,,,,,,ehkä jopa minusta .
"Hieman" 😂