Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. TYP+tuli+pakolliseksi+vuonna+2015+tai+2016.+Nykyään+TYPin+asiakkuus+ei+ole+vapaaehtoista+enää.+Mulla+ei+ollut+kokemusta+TYPistä+aikaisemmin.+Mut+yritettiin+saada+tulemaan+TYPin+varatulle+ajalle+kiristämällä,+painostamalla+ja+uhkailemalla.+Mulla+oli+varattu+aika+TYP-paskapuljuun+viime+syksynä.+En+suostunut+tulemaan+varatulle+TYPin+ajalle+koska+olin+kuullut+huonoja+ja+negatiivisiä+juttuja+TYPistä.+TYP-paskapuljun+virkailijat+katkaisivat+työhakuni+kun+en+tullut+varatulle+TYPin+ajalle.+Asiakkuuteni+TE-toimistolla+jatkui+kun+uusin+työhakuni+lokakuun+loppupuolella+2020.+Työhaun+uusiminen+onnistui+TE-toimiston+omalla+asioinnilla.+Tein+kantelun+laillisuusvalvojalle+TYP-paskapuljun+menettelystä.+TYP-paskapulju+sai+nuhteet+laillisuusvalvojalta.Olen+täysin+terve+ja+työkykyinen.+Haluan+tehdä+työtä,+jotta+mulle+maksetaan+palkka.+Aion+hakea+järjestyksenvalvojan+koulutukseen+kun+pirulainen+koronajuttu+on+ohi.Yksi+asia.+Vaokaa+kuntakokeilua+oikeesti.+Kuntakokeilussa+ja+TYPissä+on+samat+palvelut+ja+toimintamallit.+Työllisyyden+kuntakokeilu,+jossa+asiakasta+(työtön)+painostetaan+ja+pakotetaan+kuntouttavaan+työtoimintaan+tai+palkattomaan+työkokeiluun.+Kuntakokeilussa+ja+TYPissä+on+tietojenvaihto+ja+pakollinen+terveystarkastus.Kuntakokeilussa+ja+TYPissä+on+epäkohtia.+Älkää+arvoisat+asiakkaat+suostuko+TYPin+palveluun.+Muistakaa+arvoisat+asiakkaat+yhtä+asiaa:+älä+anna+tietojen+luovutuslupaa+kellekään+kuntakokeilun+älkää+TYPin+virkanilkille.+Tällainen+tieto+voi+olla+esim.+terveystieto.+TYP,+Kela+ja+sossu+vaihtavat+tietoja+asiakkaan+tietämättä.+TYP+vaihtaa+asiakkaan+tietoja+terveyshuoltoviranomaisen+kanssa+jopa+asiakkaan+tietämättä.