Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Löytyipä+kiva+vanha+ketju.+Näkee,+että+monella+lähtenyt+näppis+vähän+keulimaan+kirjoittaessa...+Osa+kuitenkin+aidonkin+kuuloisia+tai+ainakin+mahdollisia+vaikka+olisivatkin+fantasioita.Muutama+oma+lisäys+tähän+ketjuun+random+järjestyksessä:-Tapailin+Sanna-nimistä+naista,+mutta+oli+vielä+muutakin+säätöä.+Kävin+sitten+tinder+treffeillä+toisen+Sanna+nimisen+naisen+kanssa.+Hän+päätyi+luokseni,+mutta+ei+hän+ei+malttanut+kotiini+saakka+vaan+pantiin+jo+pohjoisella+rautatienkadulla+ihan+vaan+siinä+jotain+puuta+vasten.+Kotona+jatkettiin+ja+aamulla+myös.+Aamulla+olin+hänen+mukaan+kuulemma+juuri+onnistunut+poistamaan+häneltä+krapulan+panemalla+häntä+peppuun,+kun+tämä+toinen+Sanna+soitti+ja+sanoi+haluavansa+kovasti+tulla+luokseni.+Häädin+juuri+perseeseen+nussitun+naisen+siis+pois+ja+ei+hetkeäkään+kun+tämä+toinen+Sanna+tuli+sitten+kiimaisena+sisään.+Hänkin+halusi+peppuun+eli+samana+aamuna+kahta+Sannaa+peppuun.+Se+tuntui+ja+tuntuu+edelleen+tosi+pervolta.-Nettipalstalta+löytyi+nainen,+jolla+oli+fantasiana+olla+GB+huora.+Kutsui+miehensä+kanssa+hotelliin+4+muuta+kyvykästä+mistä+ja+laittautui+itse+tosi+huoramaisesti.++Halusi+kaikkiin+reikiin+ja+kovaa.+Häntä+piti+nimitellä+lutkaksi+ja+huoraksi.+Spermat+tietenkin+naamalle+vielä.+Kokemus+piti+uusia,+mutta+sitä+ei+koskaan+kuulunut.-Juuri+ja+juuri+täysi-ikäisenä+nussin+tyttöystävääni+Korkeasaaren+näköalatornissa.+Erittäin+lämmin+muisto.+-Saunoin+6+bi-miehen+kanssa.+Lopputuloksena+minua+nussittiin+pöydällä+ja+5+muuta+kundia+laukesi+päälleni