Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuohan+on+ihan+naurettava+väite+sitä+paitsi.+Miten+niistä+kukaan+voisi+ketään+tunnistaa.
01.08.2022 17:19
Väärin.+Mua+on+jo+kerran+väitetty+häneksi.+En+ole+kukaan+niistä+muista.+En+ole+mikään+aloitusautomaatti.
01.08.2022 17:15
niitä+ei+vaan+voi+kukaan+muu+tajuta++kun+kukaan+muu+ei+tiedä+meistä+enempää+:)
Mä+rakastan+sua+nalleni.
01.08.2022 17:10
Minä+en+sano+mitään+kirjainta+enkä+nimeä+tänne+nyt+kun+ollaan+näin+näkyvästi+kirjoteltu+ja+meidän+viestit+erottaa+jo+muista.+Voin+niitä+käyttää+jossain+missä+ette+yhdistä+niitä+minuun+ja+nalleen.+Kaikki+on+täällä+palstoilla+luettavissa+mistä+toisemme+tunnistettiin+:)
01.08.2022 17:07
Ihanaa+että+sä+oot+siinä+:)
01.08.2022 16:42
Tiedän+ja+mulla+on+ihan+sama.+Tulee+paha+mieli+noista+leikkijöistä+kun+itse+on+oikeasti+rakastunut.+Ihmetyttää+ihmisten+itsekkyys+ja+pahuus+usein.+Mutta+meitä+on+joka+junaan.
01.08.2022 16:41
tai+siis+nallukkaani+:)+omaa+ihanaani.
01.08.2022 16:28
Rakastan+sua+nalukkaani+enempi+kuin+kukaan+koskaan+missään+ketään.+Oot+ihana.
01.08.2022 16:28
Minä+löysin+oikean+aarteen+enkä+irti+päästä.+Nalle+on+mun+aarre.
01.08.2022 16:22
Tässä+olen+ja+meidän+tosiasiat+on+ne,+että+me+kuulutaan+yhteen+ja+sinne+päädytään,+samaan+päätyyn.+En+kirjoittele+tuollaisia+sulle+koskaan.+Olet+rakkaus.
01.08.2022 16:20
En+koskaan+tule+kirjoittamaan+noin.+Olin+ulkona+tässä+välillä.+Minä+haluan+sut+oikeasti+eikä+se+muutu.
01.08.2022 16:18
Mä+tuun+nyt.+En+oo+enää+kiukkupussi+tai+säkki+:)
01.08.2022 01:13
Kiitos+kun+sanoit+noin.+Kiukustuin+niin.+Tuun+nyt+heti+perässä..+koukkaan+vaan+hammaspaikan+kautta+:)
01.08.2022 01:11
Minä+puhun+totta,+Minä+rakastan+häntä.+Sanoin+jo+aamupäivällä,+että+olet+sairaalloisesti+kimpussa+ja+vääntelet+joka+sanan+minkä+sanon.+Joka+sanan+väännät+jotenkin+noin,+että+minä+en+häntä+rakastaisi.+Kyllä+muuten+rakastan..+Väitit+mun+olevan+tinderissä,+varattu,+kirjoittavana+useasta+kaksoisliekistä,+pitävän+häntä+rumana.+Olet+sisältä+täysin+mätä.+Mikään+noista+ei+ollut+totta+eikä+koskenut+minua+tai+häntä.+Häpeä+jo+ihminen.
Mulla+ei+ole+muita+miehiä+eikä+tule+muita+kuin+hän.+Loppupeleissä+nämä+asiat+hoidetaan+ihan+muualla+kuin+palstalla,+joten+sinä+et+meitä+erota.+Usko+se+jo.
01.08.2022 00:58
Tiedän+sen+ja+taas+tuo+yksi+on+selittämässä,+että+sä+et+olisi+mulle+ainoa.+Se+on+käyttänyt+tänään+ihan+hirveästi+energiaa+ja+aikaa+sen+todistamiseen,+että+et+olisi+mulle+ainoa.+Kyllä+sä+vaan+olet.+Rakastan+sua.+
Menee+vaan+nyt+hermot+tuohon+mustamaalaajaan.+Täältä+on+oikeasti+päästävä+pois+jo.+Sinä+olet+mulle+ainoa+mies+maailmassa.+Olet+ollut+siitä+päivästä+lähtien+kun+sinuun+rakastuin,+elämäni+valo,+tärkein+palanen..+Hetkeksikään+en+ole+sua+unohtanut.+Älä+usko+tuota+inhottavaa+ihmistä.+Mustasukkaisuusko+sitä+ajaa+vai+mikä.+Mun+oot,+turhaan+vaivautuu.
01.08.2022 00:47
Taas+pitää+vääristellä.++Sehän+oli+vaan+noin+kirjoitettu.+Yritetty+kirjoittaa+muka+hauskasti.+
Noin+sata+kertaa+laiton+siihenkin+aloitukseen,+että+hän+on+mulle+ainoa+ja+hän+ON+mulle+ainoa.+Koita+jo+hyväksyä+se.+Rakastan+tuota+miestä+ihan+oikeasti+eikä+mulla+ole+ollut+edes+ketään+pikkuihastusta+vuosiin+ennen+häntä.+Rauhoitu+jo!+MINÄ+RAKASTAN+TUOTA+MIESTÄ+ENEMMÄN+KUIN+KOSKAAN+ENNEN+MITÄÄN.++
Onko+sulle++sydämen+asia+että+tuo+mies+ei+saisi+tykätä+musta?+Hän+on+ihan+varmasti+mulle+ainoa+etkä+sinä+voi+meidän+väliin+tulla+kun+meillä+on+todellisuus+tän+palstan+lisäksi.+Lopeta+jo+tuo+tarpeeton+ajojahtisi.+Se+ei+johda+mihinkään.+Sinä+et+sitä+miestä+saisi+vaikka+hän+ei+minua+haluaisikaan++Herää+jo+pahvi!
01.08.2022 00:40
Ei+niitä+tarttekaan+kommentoida.+Suutahdin+vaan+kun+teki+niin+ja+siks+otin+tän+käyttöön.+Ei+anneta+niiden+(sen)+tulla+meidän+väliin+ja+hoidetaan+itsemme+pois+täältä+joskus,+siis+yhdessä,+ei+erikseen+(haluan+käyttää+sen+kainalopaikkani)..+siinä+mun+toiveet+:)+Nuku+hyvin+rakkauteni.
01.08.2022 00:23
Niin+munkin+sydän+tykkää+oikeasta+susta+enemmän+kuin+mistään.+En+mä+tätä+varmaan+pitkään+käytä,+kunhan+nyt+kokeilen.+Kätevä+tää+on.++Oot+mun+ihanin+ja+aion+nauttia+hieronnoista+kanssas+ihan+oikeastikin+joskus.+Tuun+perässä+kohta..++mua+ei+ihan+vielä+nukuta.++Hartioihinko+se+nyt+sitten+jääkin+tänään..++:)+Hyvää+yötä+ihanin.
01.08.2022 00:10
Ne+tassut+on+jo+varattu+tänne+:)
31.07.2022 23:50
Laitoin+kun+ei+anna+mun+päivittää+profiilia+(menee+virheeseen)+ja+siinä+oli+se+miehen+hahmo+aiemmin.+Ei+se+sovi+tähtisilmälles+:)
31.07.2022 23:49
150 / 151