Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikä muu motiivi voisi olla koko ajan inttää, että minä kaipaan muitakin täällä.. jos ei ole se, että on iskenyt silmänsä sinuun?
24.09.2022 23:43
En ole mustasukkainen yhtään vaan kerroin että olet kiusaaja. Olen pahoittanut mieleni tuosta mustamaalaamisesta tuolla alempana. Sillä ei oo mitään tekemistä mustasukkaisuuden kanssa. Palstanaiset ei oo mulle uhka kun asiasta on viimeksi tänään puhuttu ja mies on vakuuttanut rakastavansa vain mua. Ei kaikki paha mieli ole mustasukkaisuutta. Oletan että minun mustamaalaaja tekee sitä mustasukkaisuudesta itse. Eli on se sama joka hokee rakastuneensa nallen teksteihin. Ja hänellä onkin syytä mustasukkaisuuteen :)
24.09.2022 23:42
Luulin että säkin häivyit sinne runoaloitukseen.. oon kyllä tänään ollut sekaisin susta "siten" .. johtuu varmaan säästä :)
24.09.2022 23:38
Olen selvinpäin. Ja nalle ymmärtää mistä puhun, laittoi sulle kommentin. Se että sinä et pysy meidän jutuissa mukana on vaan hyvä.
24.09.2022 23:36
Muista että samalla kun tuo nainen lirkuttelee sulle tässä niin se on mulle ilkeä tuolla alempana, mustamaalaa ja syyttelee. Vihaan häntä tällä hetkellä todella paljon.
24.09.2022 23:32
Kyllä on, hän kertoi mulle käyneensä siellä TÄÄLLÄ ja siellä ikävässä on hänen kommenttikin nikillä. Mee pois kun et tiedä mistä puhut.
24.09.2022 23:30
siis: osua paskamaisen ihmisen kuvitelmien tielle..
24.09.2022 23:27
Mulla oikeasti sattuu sydämeen tuon epäoikeudenmukaiset syytökset ja valheet. Että pitikin osua paskamaiset ihmisen kuvitelmien tielle. Oo kiltti ja vie mut täältä pois jo :(
24.09.2022 23:26
Todella inhottavan ihmisen kanssa ollaan tekemisissä mun mielestä nyt.
24.09.2022 23:24
Tottakai haluan välillä myös tietää esiinnytäänkö siellä minuna ja mitä siellä irvaillaan meistä. Uskon että ollaan saatu seuraamme aito psyko. Mutta kävin tosiaan vain sillä aikaa kun nalle oli tästä poissa. Joten ei, hän ei vieläkään oo vapaa sulle. Hän rakastaa edelleen vain mua ja mä häntä ylikaiken vaikka kuinka mustamaalaat :)
24.09.2022 23:23
Hän kävi siellä kirjoittamassa ja kertoi sen itse mulle. Hänen perässä mä sinne menin nyt illalla. Taisi tuo sun juoksutus onnistua, kun ette tiedä mitä me on täällä puhuttu :)
24.09.2022 23:20
Tosissamme toisissamme kiinni :) korjaus..
24.09.2022 23:19
Älä kuuntele tuota yhtä. En minä muita haikaile kuin sua. Luulen että tuo tekee mitä vaan saadakseen sut kiinnostumaan hänestä, mutta se ei vaan taida tajuta, että me ollaan ihan tosissamme kiinni täällä aina vaan :) Muita ei oo eikä tuu :) Rakastan sua ihan hurjasti.
24.09.2022 23:17
En kaipaa muita kuin nallea. En oo kirjoittanut sinne sanaakaan nyt. Luen sitä nyt ihan uteliaisuuttani, että mitä tämä nallen ihailija kakkonen siellä touhuilee... mutta lopetan kyllä kun nalle tulee tähän. Nikillä on sama mitä palstaa lukee täällä, saan heti ilmoituksen kun nalle kirjoittaa tänne :)
24.09.2022 23:15
Joku kirjoittelee siellä nallelle :) Unohdetaan se. Uteliaisuuttani välillä kurkin kun tajusin mitä tuo joku touhuilee. En aio kommentoida niihin, kun ei suoraan minuna sentäs kirjoiteta.
24.09.2022 23:13
Kurkkasin tuota ikäväpalstaa juuri sua venaillessa. Ihan täysin naurettavaa, että siellä kirjoitetaan kuin oltais me. Miten ihmiset on noin sekaisin. Ne alkaa lukea meitä ja sitten kirjoittelee toisilleen kuin olisivat me. Todella älyvapaata touhua :) Siellä on nallelle viestiä ja joku lamppukuvilla vastailee. Ollaan ihania, tiedän, mutta eikö jokaisen olis hyvä olla vähän ees oma itsensä eikä me :)
24.09.2022 23:09
Sulla menee niin paljon tuota saippuaa, että tarviit oikeasti sitä suihkuöljyä. Sauna ja talvi kuivattaa nallen nahan. Kyllä mun pitää tulla susta huolehtimaan ennen pakkasia :)
Luen tätä uudelleen kun tässä oli niin paljon viestejä ja aika kivojakin :)
24.09.2022 22:57
Saitko jo syötyä ihana? :) Olikohan se ruoka yhtä kuumaa kuin mun sydän on susta :)
24.09.2022 22:54
En minäkään oo kokonainen ilman sua. Oon vaan puoliksi elossa ilman sua.
24.09.2022 22:52
Muista kulta kohta se uuni :)
24.09.2022 22:13
38 / 151