Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
CigarettesAfterRun
CigarettesAfterRun
CigarettesAfterRun
Vapaa kuvaus
Aloituksia
9
Kommenttia
408
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minullakin maratonit alkoivat kulkemaan mukavasti tupakoinnin aloitettuani. Rentouttaa mukavasti juoksun jälkeen. No nyt olen ollut ilman jo yli vuoden päivät ja juoksu ei kulje enää.
22.06.2026 22:46
Minulla ikää 44v ja polvet kunnossa. Tosin ehtiihän ne tässä vielä pilata. Setäni aloitti maratonharrastuksen vasta vajaa viisikymppisenä ja nykyään hänellä on tekonivelet polvissa ollut jo vuosia.
22.06.2026 22:40
Ylikunnosta olen kärsinyt vuosia sitten. Treenasin liikaa enkä palautunut. Unet meni, hermot meni, sykkeet mitä sattuu jne. Ja siinä rinnalla liikaa kahvia ja tupakkaa. Nyt olen vain huonokuntoinen ja väsynyt, joka leikkii urheilijaa. Ylikuntoa ei enää ole mutta kovemmista lenkeistä kestää palautua tovi.
19.06.2026 15:53
Joka päivä juoksen/kävelen/kähöilen. Keskimäärin kahdeksan kilometriä. Kahvia en itse juo, sen suhteen olen absolutisti, entinen suurkuluttaja. Oluen saatan sihauttaa kerran pari viikossa.
19.06.2026 14:48
Jaa. En oo katsonut jalkapalloa. Finaalipelit ehkä voisi katsoa. Niin tein jääkiekossakin. Minulla on diagnooseja. Psykiatrisia ja autistisia. Sen jälkeen kun aloitin lääkkeet, en ole kokenut ihmisiä pahantahtoisina itseäni kohtaan. Toki minulla joku vihaajakin on, mutta enää en ota tavallisten ihmisten mielipiteitä itseeni. Sanoisin, että mieleni on vapautunut.
19.06.2026 14:43
Kai teitäkin joku sadassa on. Tai muutama tuhannessa. Minäkin olen yksinäinen susi. Muille normaaleja elämän asioita vain tapahtuu, minulle ne vaatisivat liikaa ponnisteluja enkä edes tiedä haluaisinko niitä. Pidän juoksemisesta, se lienee minulle henkireikä.
19.06.2026 14:22
En ole kuullut tuollaisesta. Chesterfieldiä tupruttelin itse enimmäkseen.
19.06.2026 12:37
Kattelen töllöä ja surffailen netissä. Minä haaveilen vielä töihinpaluusta. Kai se lenkillä käynti on hyvä niin ei tartte paskavaippoja käyttää.
19.06.2026 12:36
...
18.06.2026 22:12
Joskus vähän ihmettelen mistä sitä motivaatiota tulee lenkkeillä joka päivä.
18.06.2026 21:30
Minä en pidä pikakävelystä. Kähössä otan kävelypätkät rennosti palautellen. Toisaalta juoksupätkässä saatan kevyesti hengästyäkin.
18.06.2026 21:28
Koska on kiimasen savulenkki?
Kiimasta tuli mieleeni, joskus tapasin kiimaisen naisen joka yrittää epätoivoisesti raskaaksi ja tapailee siksi innokkaita nuoria miehiä. Alle kolmekymppinen liikunnallinen kolli jaksaa vetää viisi kierrosta päivässä. Kotona odottaa varakas papparainen jonka kanssa voi sitten leikkiä perhettä.
18.06.2026 19:57
Syöminen on tuttua hommaa mutta poluille en mene.
17.06.2026 21:59
En mene, koska olisin DNF-ukkoja.
17.06.2026 12:37
Minulla kovempi enkka kuin Kataisella. Katainenkin ollut tupruttelijoita.
17.06.2026 09:45
Olen siis ammattijuoksija.
17.06.2026 04:09
Ei ole tarvinnut töissä käydä sen jälkeen kun J.Katainen veti rahoituksen pois.
17.06.2026 04:07
Minulla polvet kunnossa vuosikymmenten nylkystä huolimatta.
17.06.2026 04:05
Aki naureskeli yhdessä podcastissa, kun joku pisti tupakiksi 5min maratonin maaliintulon jälkeen tupakiksi. Ei ole koskaan polttanut niin ihmettelee näitä mielitekoja.
08.06.2026 09:23
Maratonien juokseminen alkoi jännästi sujumaan silloin, kun aloitin tupakoinnin. Sitten kun lopetin, ei enää sujunutkaan. Olen ymmällä miksi näin. Tekisi mieli aloittaa uudelleen tupakointi juoksemisen vuoksi, mutta pelkään syöpää, koska nielussa on jo jotain tuntumaa.
27.05.2026 19:55
1 / 21