Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ännelsaulch
profiilit
ännelsaulch
ännelsaulch
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
286
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo+otan+pienet+torkut.+❤️+Nähdään+unessa,+pokkana+istun+alasti+syliisi+että+älä+ihmettele+jos+alkaa+housuissa+tykki+sykkii+😉
01.09.2022 15:46
Ne+on+mr.+panniineja!+😉+Söin+niitä+kyllästymiseen+asti+evääksi+jokunen+vuosi+sitten,+ihan+joka+päivä.+Kebab+vakosipuli.++Salmiakkia+kävin+minäkin+ostaa!+Oi+mikä+sattuma!+❤️+Oot+mun+salmiakkisuu+puppelipuu+😄+Varmaan+kohta+pitää+mennä+päikkäreille.+🤪❤️
01.09.2022 15:25
Joo+ei+näistä+jutuista+välttämättä+kannata+kauheasti+kylillä+huudella.+😉+Hyvät+katselukerrat+tämä+aloitus+saanut+että+ilmeisen+monta+viihdytetään+ihan+näinkin+😂+On+tänään+jo+ulkonakin+käyty.+🌞+Nakkicroisantteja+voi+tehä+itekkii+aika+pala+gagguu+❤️
01.09.2022 14:23
😂😂😂+Hapetat+sen!++Hyppäät+niskaan+ja+sanot+että+SÄHÄN+KUUNTELET+MITÄ+MULLA+on+sanottavaa!+😂+Tosin+sinne+peijakseen+päätyisit+varmaan+silti.+😂❤️+No+perässä+tullaan+älä+hätäile.+❤️
01.09.2022 13:26
Tai+sänkihän+sillä+näyttelijällä+on,+ei+mitään+kiiltokaljua!+❤️+Joo+mulla+on+aika+vakiintunut+miestyyppi+mistä+pidän,+toki+karisma+kruunaa+kaiken+plus+muut+avut,+tarkkaa+hommaa+tarkkaa+hommaa+mussukka.+;)+Mee+vaan+sanoo+sille+jollekin,+että+palsta-an+nelin+kanssa+puhuttiin+tuossa+justiisa+ecinahkoista+että+miten+ois?+🤣
01.09.2022 13:02
Sinä+ja+sinun+alter+egot.+😂+Kaikki+yhtä+rakastettavia.+😘+Mistä+tulikin+mieleen+katsoin+eilen+Split+elokuvan+vitsi+että+oli+hyvä,+siinä+päänäyttelijässä+on+jotain+mikä+saa+mun+housut+vähän+sykkimään.🤔+Eii+niin+paljon+kuin+sinä+tietenkään+että+sillä+tavalla+älä+hermoo+siellä.+🍆+Mulla+kyllä+jäi+vähän+nälkä+kohta+syön+varmaan+lisää+onneks+ei+turvota+enää+ollaan+voiton+puolella+tässä+joka+kuukausi+käytävässä+taistelussa.+Enkä+ollut+edes+ihan+kauhee+narddu,+no+emmää+yleensäkään+ole+ku+yhen+päivän+ennen+ku+vadelmavene+lähtee+seilaa+tiedoksi+tämä+tärkeä+asia+❤️+Vois+ottaa+kahvee!
01.09.2022 12:39
Oi+siis+*rakas.+😂❤️
01.09.2022 11:18
No+oikeesti+syön+katkissalaattia+ja+patonkia.+☺️+Bön+opetiiit+rakkaat❤️
01.09.2022 11:17
Tänään+voisin+syödä+uppokeitettyä+ecinahkaa+lorauksella+kermaa,+jälkiruoaksi+nahkaista+esaa+ja+rahkapullaa+ylitsepursuavalla+smetenällä.+❤️+Lopuksi+vielä+pieni+keittiöntervehdys+tai+keittiönhyvästi+eli+loraus+Squirt+kuplivaa.+:)+
On+muuten+aika+hyvän+maun+rajoissa+nämä+jutut+toisinaan.+xD
01.09.2022 11:03
🤣+uskon+sanaasi.+Onko+sinulla+lounas+kohta?+❤️+Mitäs+tänään+syöt?
01.09.2022 10:38
Nyt+täytyy+myöntää+ettei+mitään+käryä+miltä+pallihiki+haisee.+:D+Tämä+on+ihan+totista+totta,+vaikka+monia+hajuja+haistellut+niin+tuo+jäänyt+rekisteröimättä,+eikä+tarvitse+kuvailla!+xD+Sinäkin+tuotat+minulle+iloa+myönnettäköön.+❤️+Oikea+ilopoika+olet.+❤️
01.09.2022 10:21
Voi+rakas+minä+se+olin,+huomaatko+nyt?!+Kohtaloa.+❤️+Et+pysty+mitään+tekemään+ettet+jollain+tavalla+törmää+minuun.+Onko+rankkaa?+On+se+vamasti+mutta+minkäs+teet.+:)+Ilo+on+tuottaa+iloa+ja+kumartelua+pöntölle.+❤️
01.09.2022 09:56
Jaa+niin+teillä+oli+sitä+uusinta+uutta+AU-NUS+UBS+2.0+teknologiaa+jo+siellä,+no+se+selittää.+;)+Joo+olen+ihan+oikeesti+senssilinjalla,+osaan+myös+vaihdella+ääntäni+joten+teen+töitä+an+nele+na,+hanne+lena,+an+ne+lina+ja+svetlananana.+:)+Svet+lana+on+hyvin+räikeällä+aksentilla+varustettu+50v.+babushka,+joka+on+hyvin+dominoiva+persoona,+nyrkki+percheeseen+ja+sitä+rataa.+:)+Soititko+eilen+minulle?+Halusit+naamalle+istumista+ja+välilihan+kutittelua?+❤
01.09.2022 09:35
Tiedän+kaiken,+kaikeeeeeen.+;)+Mitä+dödöä+käytät?+:D+Pystyn+tekemään+kotonakin+töitä,+olen+onnekas+monella+tavalla+siiiis.+Olen+siis+töissä+senssilinjalla,+7e/min+kassa+kilisee!+"Ottaa+slipoverin+poooois"+;)
01.09.2022 09:14
Hyvä+että+toimii!+Saatan+ehkä+tietää+mikä+laite+siellä+on+mutta+en+sano+mittää.+:D+On+vähä+flunssantynkää+liikkeellää+katsos+niin+liikkuminen+on+rajoitettua+ja+lyhytkestoista.+:)+Ei+vakavaa.❤+Kävitkö+siellä+Tokmannilla+eilen?+Mitä+ostit?++:D
01.09.2022 08:56
No+itsekkyys+tulee+monissa+muodoissa+esiin,+ja+lähtökohtaisesti+sellaisten+kanssa+kannata+muutenkaan+juurikaan+viettää+aikaa.+Tietenkin+lapset+tulevat+aina+edelle,+ja+siihen+ei+itkupotkuraivarit+auta.
01.09.2022 08:45
Sellainen+yleinen+turhautuminen+iski+jostain,+plus+kun+ei+ole+oikein+päässyt+liikkumaan+nyt+sitten+maanantain,+mutta+tiedän+ja+tunnen+itseni+että+hyvät+yöunet+auttaa+kaikkeen.+Ja+nyt+paistaa+aurinkokin+siniseltä+taivaalta.+JOTEN,+sinä+et+varsinaisesti+ollut+syypää+tälläkään+kertaa+vaan+oma+sisäinen+ajatteluni+asioista.+:D+Mitäs+sinne+muuta?+:)
01.09.2022 08:42
No+hereillä+ollaan+tietenkin.+Alko+eilen+vitu+ttaa,+mutta+nyt+parempi+fiilis.+:D
01.09.2022 08:23
No+tuohan+on+itsestäänselvyys.+Jos+nyt+sinä+vaikka+kypsyttelet+itseäsi+siellä+ihan+rauhassa,+ennen+kuin+kuvittelet+edes+palstalla+jonkun+yrittävän+etuilla+lastesi+ohi.+:D
01.09.2022 08:20
Kuulostat+siltä,+että+haluat+vain+jostain+syystä+"näyttää+kaapin+paikan",+tuollaisella+liioitellulla+toisen+ihmisen+väheksymisellä.+Kyllä+arkeen+saa+mahtumaan+kaiken+tärkeän,+jos+haluaa,+ja+tämähän+nyt+vaan+on+fakta.+Sivusta+horisen.
01.09.2022 08:04
12 / 15