Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ännelsaulch
profiilit
ännelsaulch
ännelsaulch
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
286
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi+kun+täyttäisitkin.+❤️+Mikset+täytä?+😡❤️
05.09.2022 16:53
Maitohan+ei+oikeasti+kovin+terveellistä+ole,+kalsiumia+saa+muualtakin.+Silti+mikään+ei+voita+kylmää+maitoa+ja+tuoretta+pullaa!+❤️+Ja+itseasiassa+vehnäkin+on+aika+pverhceevstä,+mutta+pulla+ja+patonki+ja+pasta.+❤️+Mutta+se+niistä+ravitsemustiedoista.+Laitoin+potut+kiehumaan+ja+tillilihan+tyhjensin+tölkistä.+😄+No+ei+sentään.+Vai+saisko+sut+sillä+syömään+tänne+kun+niin+siitä+tykkäät+❤️+Mitä+sä+tänään+syöt+päivälliseksi?
05.09.2022 15:49
Juuri+olinkin+tulossa+laittamaan+supermestarirakastajalleni+kommenttia!+❤️+Juu+päiväntyöt+on+tehty+ja+kotiinkin+juuri+saavuttu.+En+minä+täällä+juurikaan+lepertele+kuin+sinulle,+sinä+olet+syy+miksi+palstalla+olen.+❤️+Ja+tietenkin+yleinen+vidduilu,+no+ei,+en+harrasta+sitä+vaikea+uskoa+mutta+totta.+😄+Voisi+juua+nyt+vähä+kahvetta,+juatko+sää+maidolla+vai+iliman?
05.09.2022 15:16
Huomasin+kyllä+🥰+🥰+El+cabrón+❤️
05.09.2022 11:39
Salille+siitä+ja+loppuu+se+mässäily.+❤️+No+ei,+mässäile+menemään+vaan.+:D+Miun+pittää+lähtee+käymään+tuollanoinniin+niin+palaillaan+taas+cariño+giggelsön.❤️
05.09.2022 11:25
No+hellästi+hella+kakkoseen+ja+samalla+plastiikki+ykköseen.+❤️+:D+Joo+kato+kyllä+mäkin+välillä+ihan+totta+puhun,+sinä+kuumin+suolista+suoraan+luolista.❤️
05.09.2022 11:04
Käyn+varmaan+lidlin+leipomuspisteellä+hakemassa+nakk...+Eikun+siis+mozzarella+tomaatti+jutun+ja+sitten+myöhemmin+teen+kotona+POTTUJA+ja+jotain+hyvää+kastiketta.+:)+Sä+oot+kuumin+kaikista,+kuumempi+ku+hella+ykkösellä+eli+silleen+kivasti+uskaltaa+koskea+ja+lämmittää+kivasti+pverchettä+kun+istuu+päälle.+Rakas+piisamirotta.+❤️+No+ei,+rakas+nuuskamuikku.❤️
05.09.2022 10:52
Ämeriikön+kovimmat+keräilijät+on+tuttu,+joskus+seurannut+vähäse+:)+Panttilainaamo+on+hyvä+myös,+ja+juutuubista+katsonut+Hardcore+pawn+sarjaa.+:D
05.09.2022 10:46
Kerran+olin+miekii+tosissani+oli+vuosi+2013,+sen+jälkeen+pari+kertaa+ollut+tosissani+myös.+❤️+On+tuolla+sittenkin+tosi+kylmä+meinasi+jäätyä+nännit+kun+ajattelin+kuumaverisenä+ja+tosissaan+laittaa+vaan+villapaidan+päälle+no+se+oli+virhe+tosissaan.+❤️+Oletko+sinä+peiton+alla+käsi+boxereissa+lurppasilmä+plastiikkilonkka?+❤️
05.09.2022 10:34
No+sinun+tyyli+niin.+:D+tiedetään.+Kyllä+kuule+kultapuppeli+toisinaan+voi+puhua+ihan+asiaakin+ja+tosissaan.+;)+Rakas+plastiikkilercci+objektini+märkä+päiväuni.+❤️+No+mutta+joo,+jos+aletaan+liian+tosissaan+puhumaan+niin+tämä+kuivuu+kasaan+aika+äkkiä+eikö.+❤️+Tosissaan+puhuminen+kuuluu+sinne+oikeaan+elämään+samalla+kun+katselee+silmiin+jne,+senkin+rutturoope.+❤️
05.09.2022 10:14
Melko+naiivi+aloitus,+kenellä+edes+tulee+tuollainen+mieleen+keskellä+yötä.+:D+Eipä+siinä,+itsekin+olen+todella+älykäs+kuten+palstalla+voi+huomata.+:)
05.09.2022 09:59
No+sinä+voit+puhua+sarkastisesti,+se+taitaa+sinulla+ollakin+vähän+selainen+"suojamuuri"+johon+turvautua+kun+alkaa+menemään+jutut+vakaviksi.+:D+Minäkin+puhun+vain+puolet+totta+ja+puolet+mielikuvitusta,+joten+älä+hätäile.+;)+Saat+ihan+itse+miettiä+milloin+on+mielikuvitusta+milloin+ei,+ähäkutti.+En+häpeile+puhua+syvällisiä+edes+täällä,+kaiken+tuon+sinun+secsihulluuden+vastapainoksi+rakas.+:)
05.09.2022 09:52
No+sasse!+:D+Noin+niinkuin+päällisin+puolin+tykkään+enemmän+jutella+syvällisiä,+mutta+sinun+kanssasi+on+ihan+alkumetreillä+lähtenyt+tuohon+sekcuaaliseen+niin+siitä+pitää+opetella+pois,+tai+ehkä+vähentää?+:D+Elämässä+on+niin+paljon+muutakin,+sekcuaalinen+kanssakäyminen+on+vain+pisara+meressä.+Itseasiassa+en+ihte+ole+millään+muotoa+sellainen+oravanpyörässä+juoksija,+tähtään+sellaiseen+elämään+että+saa+tehdä+jokseenkin+mitä+haluaa+missä+haluaa,+toki+senkin+eteen+pitää+tehdä+TÖITÄ!+:D+Mutta+olen+sen+verran+lahjakas+ihminen+että+kaikki+asiat+mihin+ryhdyn+niin+teen+kunnolla+tai+en+ollenkaan.+;)+Ja+nyt+tulee+klisee,+mutta+onnellisuus+ja+terveys+on+tärkeintä,+oli+se+sitten+missä+vaan,+vaikka+sinun+kanssasi+erämaamökissä+sekoillen+ympärivuoden,+erakoituneena+foliohatut+päässä.+:D+No+ei+ehkä,+olisi+siellä+niitä+lapsiakin.+:D+Mutta+siis+tajuat+varmaan+pointin.
05.09.2022 09:35
Varmaan+olin+sinun+luo+tulossa,+hitaasti+mutta+varmasti+etanana+luoksesi+matelen+vain.+:)+Harmaata+täällä+ja+ilma+aika+viileä!+Onneksi+luvannut+taas+täksi+viikoksi+melko+lämmintä,+jotain+15+astetta+kai.+Meillä+on+teemana+tällä+viikolla+percheenrepimisen+salat,+eli+kovaa+menoa+kovaa+menoa+rakas.+:)
05.09.2022 08:27
No+huomenta.+:)+Kyllä+tässä+on+jo+aloiteltu+suunnittelemaan+että+mikä+on+tämän+viikon+teemana+annelit+hellänä+oyssa.+
Katsoin+elen+illalla+"The+irishman"+leffan,+ja+näin+unta+että+olin+robert+de+niron+kanssa+jonkinlaisessa+huvilassa+kuurupiiloa+kun+yritettiin+lahdata+al+pacinoa,+jossain+vaiheessa+al+pacino+sekosi+ja+minä+otin+hatkat+sellaisella+hillbilly+lava-autolla+joka+meni+etanan+vauhtia.+:)+Joo+behmobornoksihan+tämä+meidän+touhu+aina+jossain+vaiheessa+menee.+;D
05.09.2022 08:02
Kävin+juuri+suihkussa.+:)+Aina+suihkunraikkaana+sänkyyn.+Tuossa+rintojani+saippuoidessa+tulit+mieleen+ja+kuinka+ihanaa+olisi+suihkussa+pussailla+ja+saippuoida+sinua+ja+sinä+minua.+Vähän+kookosöljyä+mukaan+niin+säilyy+liukkaus,+ja+käännät+minut+otat+takaapäin+intohimoisesti,+sen+jälkeen+nostat+minut+vahvoille+käsivarsille+ja+työnnyt+uudestaan+sisään,+ja+aina+se+tuntuu+yhtä+ihanalta.+❤️+Kaakelit+kumisee+ja+naapuri+kuuntelee+korva+seinässä+kiinni,+ja+hänenkin+elimensä+alkaa+nousemaan+noista+äänistä.+❤️+Voi+rakas+ich+komme!+:D
04.09.2022 20:22
Niin+voitais+❤+Pitkään+ja+hartaasti,+niin+kauan+että+nukahdetaan.❤
04.09.2022 20:01
Possu+kainaloon+ja+unille+siitä.+❤
04.09.2022 19:30
Siinähän+rauhoitut.+❤
04.09.2022 19:24
Onko+sinulla+jäänyt+pakkomielle+annelea+kohtaan?+♡+Marketta+annelea.+♡+Sebari+sebbo+on+hyvä+eikä+keksi+minulle+nimiä.+Voit+etsiä+ihan+oman+mariasi+jostain+jos+siltä+tuntuu++:)+Saat+jopa+luvan,+ole+hyvä+vaan+❤
04.09.2022 18:45
6 / 15