Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ännelsaulch
profiilit
ännelsaulch
ännelsaulch
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
286
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voivoivoi+sentään+rakas!+Juttujeni+jälkeen+säkeillesi+tapahtuu+niin+kutsuttu+"Sisäinex+vetäytymisex+no+cojones+anymore"+:(+Ellet+sitten+ole+aivan+totaalisen+pölwästi+ja+sitähän+sinä+taidat+kyllä+olla+olen+tullut+siihen+lopputulemaan,+tai+sitten+olet+vaan+niin+rakastunut.+❤️
04.09.2022 18:13
Rakas+minä+ripustan+sinut+säkeistäsi+kattoon.+❤️+Otan+mukavan+asennon+nojatuolissa+ja+kerron+sinulle+näitä+fiksuja+juttujani+24/7+seuraavat+kaksi+viikkoa,+jos+vielä+sen+jälkeen+olet+järjissäsi,+olet+tuleva+aviomieheni.+Tämä+on+melko+vaativa+retriitti+ja+vain+vahvat+selviävät,+sinä+toki+selviät+oikein+mallikkaasti.+❤️+Olethan+rakas+sebboni.+Sebbo+selällään+❤️
04.09.2022 18:00
Unohdit+kylläkin+sen+tärkeän+seikan,+että+se+olen+minä+joka+pamputtaa+ja+raippaa+heiluttaa.+❤️+Fantasioissasi+toki+haluat+olla+se+alfauros,+mutta+mehän+tiedetään+varsin+hyvin+kenen+pillin+tahtiin+sinä+tanssit.+Rakas.❤️
04.09.2022 17:44
Tilasin+jo+rakas.+https://www.vegaoo.fi/p-304506-sininen-poliisin-naamiaisasu-miehelle.html?type=product
En+malta+odottaa!
04.09.2022 17:27
No+sinä+oletkin+tuollainen+gigolo+vähän+niinkuin+deuce+bigalow.+❤️+Saat+kutsua+minua+ihan+miksi+haluat.+❤️+Voinko+minä+kutsua+konstaapeliksi,+ne+on+jotenkin+seksikkäitä+univormuissaan,+pitääkin+sinulle+tilata+sekcuaalisesta+kaupasta+sellainen+uniformupuku+mitä+voidaan+sitten+käyttää+sekcuaalileikeissä?+❤️
04.09.2022 17:24
Mainio+idea!+Ihmiset+ovat+luonnostaan+uteliaita+ja+selkeästi+tässä+meidän+vuorovaikutuksessa+jokin+ihmisiä+kiinnostaa.+:D+Tai+aletaan+pitämään+podcastia...+Ja+harrastetaan+telakoitumista+aina+välillä+kun+jutut+menee+villiksi+siinä+kesken+podcastin.+:D+JES!
04.09.2022 17:10
No+jos+sinä+oot+sebbo+niin+minä+olen+marketta.+:)+Aika+varmasti+hulluina+pidetään,+katselumäärät+on+aika+valtavat+ja+uskomatonta+ettei+kukaan+ole+tullut+tähän+väliin+juurikaan+sekoilemaan!+:D+Tosiasiassa+olen+todella+järkevä+ja+tasapainoinen+ihminen.+;)
04.09.2022 16:49
Joo+onneksi+nykyään+ollaan+työpaikoissa+aika+keinumyönteisiä+ja+toisaalta+jos+on+oman+itsensä+pomo+niin+voi+aina+soittaa+itselleen+läähätyspuheluita+että+sori+nyt+annele+tai+sebbo+sammo+en+tuu+töihin+tänään,+no+jaa+ei+sitten+hei+hei+minä+no+hei+hei.+:)+Söin+äsken+jäätelöä+suklaa+vadelma+premium+fazer+puikko.+:)+Mitä+sä+syöt+muuta+kuin+naisten+alapäitä?
04.09.2022 16:18
No+siinä+on+kaikenmaailman+keinut+vaan+tiellä+kun+alkaa+varveilu,+katotaan+niitä+keinuja+sitten+kun+kaikki+muu+kokeiltu+ja+välilihat+tutkittu+perusteellisesti.+xD+Ja+sinulla+kun+alkaa+pikkujorma+ilmoitella+halusta+päästä+telakoitumaan+niin+siinä+ei+aikaa+jää+keinujen+kokoamiselle.+Ja+luulen+että+alkaisi+saikkupäivätkin+sinulla+lisääntymään+kun+keinuisit+päivät+pitkät+imukuppi+plastiikkikyrveliini+seinään+kiinnittyneenä.+Olis+aika+raskasta!
04.09.2022 16:03
Aika+lyhyet+päikkärit!+:D+Hahah+jo+oli+uni.+Varmaan+enneuni,+mutta+trukkien+tilalla+sellaiset+vanhusmopedit+tällä+menolla.+;)+Löysin+upean+keinun+meille.+https://www.seksitori.fi/rakkauskeinun-koottava-teline.html
04.09.2022 15:40
Voi+kuule+rakas,+kaikki+on+vaan+järjestelykysymys+jos+halua+riittää,+riittääkö?+;)
04.09.2022 15:13
Varvihan+liittyy+ns.+hirsirakentamiseen,+eli+ennen+vanhaan+kun+talkootyöllä+tehtiin+hirsitaloja,+alkoi+jossain+vaiheessa+se+homma+puuduttamaan,+joten+oli+"varvin"+aika.+Ja+koko+talkooporukka+kerääntyi+rakennelman+ympärille+"varveilemaan",+usein+miehet+keskenään+koska+naiset+olivat+saunassa+pökkäämässä+sitä+numero+17+lasta+maailmaan.+:)+Jaa+meinasit+että+parvekkeellakin+okei+sehän+sopii,+onko+sinulla+kovaäänistä+niin+voit+siihen+huutaa+ennen+tuota+toimitusta+että+"Meikä+saa+pvilluu!"+:)+Luonnollisesti+naapureiden+pitää+nähdä+millainen+daami+tällä+kertaa+vai+mitä.+:)
04.09.2022 14:51
No+puhutaan+sitten,+niistä+tunteista.+Ja+itketäänkin+vähän,+ja+sitten+taas+uudestaan+parit+varvit,+ja+taas+puhutaan+tunteista.+:)+Ja+taas+varvi,+sitten+silmiin+katsomista+ja+suihkuun+vetämään+varvi,+sielläkin+on+hyvä+itkeä+kun+ei+näy+kyyneleet.+Suihkusta+pois+ja+varvi.+Sitten+syödään+ja+päikkäreille+lusikkaan,+herätään+ja+puhutaan+tunteista,+Ja+taas+menee+varveiluksi,+ja+onkin+jo+yö+ja+nukahdetaan,+aamulla+taas+varvi+ja+tunteet.+Sitten+adios+ja+tullaan+palstalle+puhumaan+tunteista.+:)
04.09.2022 14:26
Joo+pimeällä+mielummin,+laitetaanko+ne+nasset+päähän+niin+tunnistetaan+toisemme.?+❤️+Ja+oikeastaan+parempi+jos+ei+puhutakaan+mitään,+hoidetaan+vaan+ns.+se+tärkein+eli+läiske+ja+lätinä+ja+loppuaika+ollaan+niin+kuin+ei+oltaiskaan,+eli+todella+nolosti+ja+kiusaantuneina+jne.+☺️
04.09.2022 14:15
Pitää+tietää+tavarasta,+oot+kyllä+niin+sammo+kuin+olla+ja+voi.+😂+Kävin+jo+ostoksilla.+☺️+Löyty+upeat+mustat+stringit+ja+musta+korsetti+jotka+laitan+päälleni+kun+nähdään,+otanko+raipan+myös+mukaan?+❤️
04.09.2022 13:32
Kyselet+liikaa!++Mutta+ei+ne+perussuomalaisten+silmätkään+ole.+😎+Koska+olen+tsingiskhaanin+jälkeläinen+ja+Frederik+on+serkkuni.+❤️
04.09.2022 13:08
Kauniit+silmät+hypnotisoi+sinut+c+kuppi+very+nice+36koko+jalan+käytän+hameita+tupakko+välillä+ok.+❤️😄
04.09.2022 12:49
Kovin+pinnallisen+kuvan+minusta+nyt+saattaa+saada,+mutta+kun+kokonaisuus+on+tärkeä,+ehkä+pitäisi+madaltaa+kriteerejä+jos+joskus+haluaa+edes+tosissaan+miehen.+:D
04.09.2022 11:35
Eli+sulla+on+luppasilmät?+Sellaiset+että+näyttää+kuin+oisit+24/7+pilvessä?+:D+Eikä+ole....+Olen+vähän+huono+katselemaan+miesten+percheitä,+ainakin+jos+tykkään+miehestä,+pelottaa+nimittäin+että+paljastuukin+sellainen+luinen+tai+lättänä+pehva+joten+jätän+katsomatta.+:D+Harvoin+tosin+sellaiseen+sitten+edes+ihastuu,+tai+rakastuu+vielä+vähemmän.+<3+Kyllä+minä+haluan+jutella+sinun+kanssasi+tietenkin,+ei+irroteta+lonkkaa.+Aina+parempi+jos+puhua+pälpätät,+ei+joudu+itsekään+sitten+olemaan+hiljaa+myötätunnosta.+;)
04.09.2022 11:33
Olet+siis+samanpituinen+kuin+ELVIS.+:D+Okei+no+joo,+vähän+liian+pitkä.+Itse+tykkään+kääpiöistä+isoilla+lercceillä.+:(+Mutta+barelli+maha+wou+se+onkin+jo+mieleeni,+lihaksikkaat+jalat+wou!+Entäs+perche?+:D
04.09.2022 11:18
7 / 15