Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Willywonka
profiilit
Willywonka
Willywonka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nii+tiesi🤣+nyt+jos+toi+kuva+vaihtuu+on+mun+oikea+kuva+mä+oon+siinä+about+12+v❤️siihen+ku+lisäät+ikää+ja+painoa+nii+voit+loput+kuvitella😚
30.08.2022 17:05
Suurinpiirtein+paitsi+komeempi🤣tommosii+laseja+en+laittais+toi+kotsa+on+nii+ku+slasillä+guns+und+rosesin+kitaristi👋
30.08.2022 16:50
No+mitä+luulet?🤣🤣+no+ei+oo+.+Löysin+netistä+kirjotin+willy+wonka+nii+tuli+mm.+Tuo.+Oli+siel+muitakin+lärvejä+toi+nenä+on+vähän+ku+mulla+pitkä+ja+suora❤️
30.08.2022 16:41
Eiku+mulla+oli+vielä+sitä+eilistä+kanapataa.+Mä+nokin+lautasellisen+sitä+ja+sit+kebableivän+ja+mansikkatuutin❤️
30.08.2022 16:31
No+syö+rauhassa❤️mä+kattelen+selviytyjiä+jenkki+versioo+miten+nää+on+nii++paljon+järkevömpiä+tyyppejö+ku+Suomi+versiossa?+Tää+ohjaus+ja+kuvakulmat+ja+leikkaus+on+nii+hyviä🤣🤣mäkin+rekisteröin+suhteen.+Olix+sulla+koiria+vai+kissa+pekko+töpöhäntä?
30.08.2022 16:20
Presiis+rakas🤣🤣jaakkoppi+hesus+ja+pääläh+vai+allahko+sit+nooah+ja+bubba++se+iso+pötsi+sekä+herkkules+on+joku+yhtye+kai🤣🤣🤣kävin+lähiK+ei+löytynyt+mantelirouhekalapihvejä+otin+sitt+sitruunapihvejä.+Täällä+on+hieno+ilma+ainkin18+astetta+mä+en+oo+nähnyt+sammakon+sammakkoa:D❤️hitto+et+meinas+väsyttää
30.08.2022 16:10
1 / 1