Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Willywonka7
profiilit
Willywonka7
Willywonka7
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
429
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+tiädän+❤️++noh+oikea+on+aina+oikea+se+lämpö+ja+silkin+pehmeys+nubissa+on+se+juttu+.:))+plastiikki+en+tiiä+miltä+tuntuu+mut+eikait+kovin+hyvältä:D+oli+upeet+stringit+sammikilla😛nyt+ne+on+kyllä+möhnässä+,mut+enihei+onko+sulla+kulta+pitkä+päivä?❤
16.09.2022 10:09
Juu+mä+oon+viälä+täällä+sun+tykönä😅älä+ihmettele+jos+sammakki+on+väsyneen+näköinen+ja+bakkside+räjähtäneen+näköinen.+Himot+iski+kesken+microfonen+asetusta+❤️en+viitti+sinun+laatikoita+tutkia+.voisin+järkkyttyä+pahasti😛+tiedän+kuinka+himokas+nainen+olet+ja+arvaan+laatikoiden+olevan+täynnä+plastiikkia❤️nyt+poistun+täältä+takaisin+työmaalle+ja+hups+täällä+ollaan.😃
16.09.2022 09:41
Hei+hei❤️jokohan+se+lähti?+Nyt+on+hyvää+aikaa+käydä+tutkimassa+sitä+pehmosammakkia+ja+asettaa+sen+perchereikään+mikrofoni+ja+silmiin+camerat.+Hihihiha+hahaahhhaa.❤️
16.09.2022 08:28
Huijaatko+sitten+useesti😅😅ei+vaan+vaan+ei❤️Joko+oot+nimennyt+sen+zalkkareiden+sammoksi?+Onhan+se+yhtä+bieni+ehkä+ehe+:))mitähän+tänään+tekis+illalla+?+ei+jaksa+joka+päivä+nauraa,+kävellä+käsillä,+tuijottaa+ikkunasta+metsää,+höpöttää,+laulaa,paijata+naapurin+kissaa,+käydä+pyöräkellarissa+haistelemassa+satuloita,tiskata+yhtä+lautasta,käydä+soittelemassa+ovikelloja+yöllä,+istua+pimeässä?jaa+jos+vaan+kirjoittelis+annellile❤️❤️
16.09.2022 08:15
Mää+selvitin+arkistosta+ton+mitä+tarkoittaa+se+on+i+love+you+baby❤️+onko+iso+sammakko?+Nyt+sä+voit+illalla+suuteloida+sitä+jos+se+vaikka+muuttuisi.........❤️mikä+kilpailu+oli?+Oisko+ollut+palkintona+mitään+pumpattavaa?+Possua?niin+mä+lähen+heti+ku+musta+tuntuu.+Ja+musta+tuntuu😅😅
16.09.2022 07:54
Tuleeko+miäsystävä+tänään+myös+saunomaan😅😅No+kun+ei+kukaan+muu+halua+tulla@@@niillä+on+muka+jotain+parempaa+tekemistä+viikonloppuisin?+Minä+kysyn+vain+että+mikä+voi+olla+parempaa+kuin+tööt😅ei+toi+noi+lauantai+on+aika+iisi+biisi+bäivä.+Voi+lähteä+sit+ku+tuntee+rakkauden+kutsun+pois+ja+juosta+ilkosillaan+ovesta+mäelle❤️❤️❤️
16.09.2022 07:33
Sateista+huomenta❤️Joko+oot+kimmonnut+ylös+ja+kahvia+särbimässä+tassilta:))täällä+taas+nyt+tuli+kerrankin+nukkuttua+koko+yö.+Mites+sinä+?+Vettä+tuli+aamulla+kun+sen+Esterin+eräästä+kohtaa+ruumiista:D+mut+ei+haittaa+vettä+se+vaan+on.+Se+ois+perjantai+viikon+paras+päivä+jos+niikseen+tulee.+Huomenna+pitäis+tulla+taas+tänne.+Onneksi+vasta+päivällä.++Näitkö+kauheita+sechiunia?❤
16.09.2022 07:07
Okei+ei+tule+ei.+Nyt+oot+pessyt+ittes+ja+oot+jo+sängyssä?haluaisin+tulla+peittelemään+sinut+ja+antamaan+hyvän+yön+suutelon.❤️ehkä+joku+päivä.+Oisko+aika+toivottaa+hyvää+yötä+rakas❤️
15.09.2022 21:07
Toi++hajuvesi+on+jotain+uutta+bites+gold+ja+ihan+hyvä+tuoksu+ei+oo+hirveen+kallista+:)saippuaa+oon+käyttänyt+nivea+ja+dödö+on+se+boss+tai+Hugo+tai+kookosentuoksu+ei+tuu+nimi+mieleen.+Joskus+ostanu.ai+vitsi+ton+kun+näkis+rakas+pikkunen❤️+siinä+vois+vähän+venyä+lisää+toi+hebbi❤️+No+enhän+juo+kun+kaksi+kuppia.
15.09.2022 20:18
Hyi+olkoon😅mutta+se+siitä+muiden+kakkasista+karvoista:))minä+katson+panttilainaamoa+ja+juon+piparminttu+teetä.+Mä+eilen+kun+join+tätä+huomasin+et+se+kuchettaa+ihan+älyttömästi.+Onkohan+se+jonkin+näköstä+nesteenpoistajaa+toi+piparminttu?Joko+oot+ottanut+vaatteet+pois?❤❤
15.09.2022 19:51
Pyh+❤️parta+ei+kuulu+miähelle+tarkoitan+tosi+miähelle+vaan+korkeintaan+pienet+viikset+nenän+alle😘ja+kulmat+laitettu+sekä+kasvohoito+kerran+viikossa+.:)sulla+on+varmasti+kaunis+toi+takaosasto+ja+mehukas❤️minä+pidän+naisista+jolla+on+kunnolla+karvaa+alapäässä.++:))On+mukava+leikkiä+niillä+karvoilla+.nii+mikä+siinä+onhan+se+sun+perchaus+rakas+sulle+ja+mulle😛
15.09.2022 19:30
No+mä+oon+viimeksi+lattanut+seinälle+jonkun+julisteen+nii+kauan+aikaa+sitten.+😅Oisko+ollut+joku+bändi++en+muista+ees.:))just+mä+tutkin+arkistoja+se+oli+tää+hieman+tukevahko+etsivä+jota+liikutettiin+trukilla+lavasteissa+kuvaspaikalle.+Hyvä+näytteleen+kuitenkin.+Ja+apuri+oli+se+tupee+oää+Jake.;)hebbi+lähetti+sulle+terveisiä+sano+et+tuu+käymään+nii+se+näyttää+sulle+paikkojaan.+Mitä+ihmettä+❤️niin+on+mä+suurennutan+ton+sun+perchauksen+ja+näytän+broidille+lauantaina+kun+käyn+siellä+.+Sanon+et+tän+näköinen+tyttö🤗sanoo+tietty+on+kaunis+ja+pyöreäboskinen.❤️Mut+eikö+sillä+oo+ku+yksi+silmä+ja+suukin+oudosti+pystyssä+ja+partaakin+näyttäs+olevan❤️
15.09.2022 19:02
No+tietty+sun+kaa❤️mulla+ois+nyt+hebbikin+pustyssö;))+vai+esitelmän+pidit,?+Miten+on+mahdollista+et+kaikista+sarjoista+sanoin+just+ton:)+koira+haudattuna+nin+ne+oli+ne+ykstyisetsivät?+Vai+oliko+en+muista+nyt.+Pitää+tutkia+arkistoja+.+Sit+oli+se++bewerly+hills+204321+tai+sinne+päin+ne+bällit+ku+sekoili+koulussa+ja+ulkopuolella.+Se+oli+hyvä+sarja+mulla+on+vieläkin+sen+yhen+tytön+bebbukuva+seinällä:)+No+ei+oo😅
15.09.2022 18:32
Miten+niin+onx+se+tullut+uusintana?Mä+muistin+väärin.+Ne+kuvaukset+alko+jo+talvisodan+jälkeen++1974-1983.+Sit++80+luvulla+tuli+semmonen+nuorison+villitsiä+sarja+ku+FAME.+Se+kertoo+jostain+koulusta+missä+oli+erikoisihmisiä+opettelivat+soittamaan+ja+tanssimaan.+Ja+anneli+niminen+tyttö+opetteli+siinä+sarjassa+kuinka+nokkahuilu+ruiskii+nesteet+suuhun❤️sit+muistatko+80+luvun+lopulla+hill+street+duuds?poliisit+joilla+oli+ongelmia+enemmän+kuin+rikollisilla+nykyään+Kolumbiassa.;)))on+mulla+mä+meen+kohta+tonne+seksiterapeutille+juttelee+näistä+patoutumista+.+🤗
15.09.2022 17:57
No+en+mut+sä+oot+niin+nuori+ja+himokas+et+tota+nyt+tiäks+osas+oottaa❤️mä+laitasin+vaan+sun+nenän+päähän+sitä+suklaatia+ja+nualisin+sen+pois.:)+Joo+nuccitais+siinä+pöydän++päällä+jos+ne+kakkupohjat+ei+hajoaisi+sä+voisit+viedä+ne+työkavereillesi+sit.+Ja+sanoisit+et+ne+on+tehty+tunteella+ja+täytteenä+on+jotain+extraa;))sä+oot+kyllä+semmonen+et+jos+oisit+nyt+tossa+mää+survoisin+ton+perunapään+sun++yhteen+paikkaan+niin❤️pieni+talo+preerialla+olitko+syntynytkään+kun+se+sarja+tehtiin+joskus+1978+etiäpäin+?+No+et
15.09.2022 17:32
Ai+sä+tykkäät+ratsastamisesta.+Miten+muuten+hierooko+hevosen+selkä+sun+nivusta+et+se+tekee+niiiin+hyvää?+Tshiihhii.+Mitä+vikaa+on+tok+tok+man+man+nissa.+Siellä+on+kaikkee+Mitä++vaan+ainoastaan+sechuaalivälineet+puuttuu+hyllystä.:D+minä+aion+maalata,+tanssia,+hyppiä,+kävellä+käsillä,+nauraa,+tuijottaa+ikkunasta+pihalle+ym+ym.++Ei+vaan+aion+siivota+ja+itkeä❤️Rakas+.en+enää+mittaile.+se+ei+siitä+kasva+enää+vaikka+jois+litra+tolkulla+jugurttia.+Sit+jos+jaksan+katon+töllöstä++pieni+talo+preerialla+koko+sarjan+alusta+loppuun+200+jaksoa+😅😅😅mä+kuvittelen+sinut+siihen+laura+igelsin+paikalle.❤️
15.09.2022 17:02
No+on+tietenkin+sulla+ja+mulla+elämää+tämänkin+ulkopuolella.++Kävin+tokmannissa+ostamassa+housuja+siis+päällyshousuja.++Yhen+ei+siellä+oikein+oo+valikoimaa.++Mitä+sinä+pikkunen+teet+muuta+kun+kirjoittelet?+Siis+tänään?❤
15.09.2022 16:31
Meinaatko+vaihtaa+sisäkumin?+Teetkö+ite+vai+vietkö+korjaamoon?+Jos+oisin+siellä+voisin+vaihtaa.:)mä+oon+yksin+ja+mitä+muuta+voin+tehdä+kun+ikävöidä+sinua.❤️
15.09.2022 16:13
Joo+tuli+näköjään+melkein+samasn+aikaan+noi+viestitxD.+Tässä+oon+:)jugurttia+ei+ollut+nyt+syötävänä+on+kyllä+kaapissa.+Mitä+itse+söitkö+jo?+❤️
15.09.2022 16:02
Kultsii❤️Joko+oot+kotona+?+Mää+tein+jo+ruokaa+ja+söin.+Joko+oot+syönny?+Äsken+nukutti+älyttömästi+mut+meni+ohitte.+Nyt+tässä+on+ja+ikävöin+missä+mussukka+xDtosi+lämmin+oli+tuolla+ulkona++pyöräillä+.+🤗
15.09.2022 15:57
2 / 22