Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Willywonka7
Willywonka7
Willywonka7
Liittynyt 4v sitten
1
aloitusta ·
429
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
V- miäs on varmasti jo kuollut:) jos siitä on kerran 12 vuotta eikä oo ottanut yhteyttä. ❤️nyt ei oo ku S - miäs.:D
17.09.2022 09:19
Mitä? Ootko varmasti? Perheenlisäys? Nyt varmaan pelleilet❤️
17.09.2022 09:14
No en minkään laisena❤️enhän minä tiedä mitään:))no mitä teet tänään? Mä käyn tossa attendossa siinä yhentoista aikaan sit lähen työpaikalle pitäis olla kaheltoista siellä. ❤️
17.09.2022 09:05
Vai turkkilaisten kanssa sitä tanssitaan:)) ja nyt on hirvee olo? :D mitäpä teet tänään sama meno tietty😃ethän sinä kirjoittele yötä myöten täällä🤣🤣et kai jos otat silloin pitää pitää hauskaa eikö ajatella mitään muuta❤️❤️
17.09.2022 08:55
Huomenta pikkunen❤️No en tod. On mulla muutakin tekemistä ku olla yötä myöten täällä:) nii mä.menin nukkumaan siin ysiltä heräsin puol kuusi. Nyt kävin lenkillä ja kaupassa. No tuliko riuhuttuu punkkupäissään yöelämässä? Ja iskit taaalaksien sebon? Tuliko ikävä❤️mää aatelin sua tossa pyöräilessä kun kuutelin aerosmittyä.
17.09.2022 08:31
Hyvää yötä pikkunen❤️
16.09.2022 20:51
Noo ota punkkua ❤️palataan
16.09.2022 18:26
No ota ihmeessä. Sullahan on vapaata❤️mikä boogie sehän on sen irvistelijän kappale tää älästinen:)) ootko yksin vai tuleeko ystäviä käymään?tekis mieli käydä hakemassa juomaa taikajuomaa:)) mut ei siit taida olla iloo töitten jälkeen mä nukahdan tosi nopeesti:) kuka on kotitonttu? ❤️
16.09.2022 17:49
No kyselen vastaat jos tahdot❤️siis sait mehukatin joltain joka ei juoa sitä, mutta antoi sinulle? Miksi? juotko sinä🤣🤣 mitä mehukattia seka vai mansikka😛mä luulen et se on Jaakobin tekosia tai kohtalon? 🤣🤣Huomenna sä saat jostain tietty mansikkajugurttia tai namuja❤️❤️
16.09.2022 17:08
Oon mä 😛aika nopeesti sulta tulee sit ei mitää se on hienoo ❤️❤️on tässä aikaa kyll mä meen. Nii onko sulla oma sauna? Nythän rupes aurinko taas paistaa jipiiiii. Mä ostan 7 kiloon mansikkanamuja ja suklaakyrbiä jos on.Toi suklaa kyrbät oli raidissa bornokauppias oli tilannut ison erän niitä😛 kulta pieni❤️
16.09.2022 16:39
No sit :)se on ihastunut sinuun juuhuu❤️hymyileekö kun näkee sinut ? Joooo se on .:D älä onanoireiraa pidä selibaatusta vähän aikaa. Sit muutaman päivän päästä annat tulla kaikki paineella.❤️pitäiskö mennä? 7 kiloo?tekis mieli mut hitto ku ei jaksa😃❤️
16.09.2022 15:58
Laittaa ihan selvästi:)se haluaa et käyt siellä useesti🤣🤣onko nuorimies vai vanhempi tai nainen?mitäpä meinaat tänään tehdä kulta bebbu❤️saunot ja tanssit?lämmitin kasvislazangen ootko syänny kokkikartanon valmistamaa? Tosi hyvää. Hitto ois pitänyt kaupassa käydä hakemassa namuja:))ostitko itse mitään karkkia tai limsaa?❤️
16.09.2022 15:25
Just tulin:) vettä sato ja loppu just kun pääsin kotiin.😀vaihto ko tuo sisäkumin. Onhan se aika halpa. Yleensä ne otta enemmän, mut sä oot nii hyvän näkönen tietysti nii velotti vähän❤️mikä fillari sulla siis maastopyörä vai mummon tappo vehe? Kastuitko rakas bebbunen siellä? Katoin nasan säädutkasta et siellä ei satanut just tossa 13.54 ?Jos ❤️
16.09.2022 14:50
Ei oo se on tommonen mikä lie takki joka imee kaikki pisarat ja kosteuden sisään vaikkei sataisi😀loppuuko sulla perjantaisin aina pual kaksi?❤️Onko mukavaa työtä tai siis ei ihan perchauksen vierestä? Aja varovasti kultapupu jos kerta on semmonen laitettu satulaan❤️palataan vähän ajan kuluttua okei okei❤️❤️
16.09.2022 13:32
Mitä? Naurat omia juttuja🤣siinä on varmaan joku sisäpiiri juttu joka pistää suun hevosen kengälle❤️sataako siellä?Kohta ei sada Soitin bekko böydälle sano sateen loppuvan 13.30-14.50sen jälkeen sataa tuhkaa ja tuluskiveksiä😀toi noi söin valkosipulipanniinin ja banaanin ja jugurtin 300g mansikkapohjainen helmeilevä hiukan pähkinäinen maku jossa ripaus sokuria❤️❤️❤️onko sulla sateen varjo ihan vartiksi jos bekko böydän ennustus taas menee viduiksi.:D
16.09.2022 13:05
Oletko syänny baskababeria?:))ei liity muoviin eikä sitä kautta plastiikikörpiin:Dmacaryyni sanotaan näin etten tee itse itse mutta se mitä oot pistänyt suuhusi siinä voi olla macaryyniä🤣🤣kirkkoherrainvirastossa oot siinä ovella mattona? Juccapalmu on kainalossa?
16.09.2022 12:40
Saartanut =saattanut
Minä tykkään sinusta❤️
16.09.2022 12:19
Ei tää oo toimisto🤣🤣🤣pikkunen❤️ jos on kone iso vähän kuin minun sniccenhorstini niin ....joku paikka missä tehdään jotain suurelle Massalle?Ei heimo. Kahden pisteen vihje työvaatteet (housuissa takaläppä):) suojalasit, lakki, . Yhden pisteen vihje. Sinäkin olet saartanut ottaa sen suuhusi?❤❤❤No bankista roskabankista? Vakuutuspetostoimisto?
Kirkkoherrainvirasto?
Sechuaaliterveysvirasto
Hamppulääkäri?
K-kauppamajan kassööri?
Pikkulasten kaitsija
Nenä ja kurkkutieteiden vihannes vastaava?
Ravintolan lamppu?
Piha alueiden tohtori?
Asijainajotoimiston ovi?
Bornokauban tuote esittelijä? Huhuu ❤️❤️❤️
16.09.2022 12:14
ETKÄ MENE twerkkaamaan😫pysyt sisällä burkha päällä .:) ootko nojailemassa siellä ja lirkuttelemassa vahtimaasterille? Ja sääret baljaana?😀Ja hymyilet❤️ei tommosta pyäräliikettä ookka.:) katoin arkistosta .:D kävin syämässä nyt istun ja tuijotan yhtä tolppaa joka on tässä edessä. Tolpassa on valkoinen maali ja siihen on kirjoitettu annelli anneli pieni anneli istui puussa tutti suussa . Plastiikkitutti❤️❤️❤️❤️❤️
16.09.2022 11:01
On se silkinpehmeä kokeilisit poskea vasten😛ai sä veit minkä niminen korjaamo???En oo utelias yhtään... ai kiitos tekis varmaan gutaa ni kuin nää laulaa siinä dnaaan mainoksessa:)osta hoitaja asu ja sukkanauha viritykset ja hilkka.❤️ai juuuuuhuhuu kyllä tulisin siihen hoitoon vaikka sit vaan suomen tyhjennys .😛lähen siinä kahdelta sotkemaan . Toivo hei Annukka ettei tuu vettä jookosta pliis❤️
16.09.2022 10:31
1 / 22