Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Haaveilija39
profiilit
Haaveilija39
Haaveilija39
Vapaa kuvaus
.
Aloituksia
59
Kommenttia
7447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se on jännä miten me ihmiset olemme , niin erilaisia. Luulisi siis pimeyden vievän mielen maahan. Kuin taas valoisa aika piristää ja lämpö tekee hyvää. Mutta nähkääs, niin ei ole kaikilla. Lämpimällä ilmalla kesäinen sade vielä menee, syksyllä ei enää niinkään. Sateen ropinaa on kyllä mukava kuunnella.
En tiedä haluatko tässä avata psykoosiasi, mutta kysyn kumminkin. Miten huomaat olevasi psykoosissa, tai siis huomaatko itse vai pelkästään muut kiinnittää huomiota käytökseesi?
22.09.2025 15:39
Itsekin olen aika herkkä uninen. Eli äänetön kaveri olisi paras unikaveri😄
22.09.2025 02:22
Luulenpa, että koirat kuorsaavat miehiä hiljempaa, eli siinä syy miksi naiset nukkuu paremmin kera koira kuin mies.
22.09.2025 02:06
Palstapsykoosi on ihan normaalia. Kunhan ei liian kauan usko niihin omiin mielikuviin. Jos alkaa vaivata liikaa, niin käy vaan päivittämässä omat lääkkeensä.
22.09.2025 02:03
Voi kumpa saisin sinulta sitä sadesään pirteyttä. 😁Oma mieleni menee maahan näin syksyisin jos liikaa satelee. Kiva kuulla että sinulla menee paremmin ja nautit säästä.☺️
Ei tää palsta oikein lähde itsestä, vaikka onkin nykyisin vähän muuta puuhaa. Välillä siis käväisen moikkaamassa teitä ❤️🤗
22.09.2025 01:36
En ole lukenut tiede lehden artikkelia. Nykyinen Deittikulttuuri on hyvin ahdistavaa. Ehkä jopa jo siksi ettei ole helppo löytää hyvää kumppania. Naisille tulee yhteydenottoja miehiä enemmän, siitä sitten valitsemaan monien kymmenien, ellei peräti satojen miesten joukosta.. tyyliin kuvan perusteella. 🤯 Jäiks ei helppoa.
P*lun vonkaajia on aina, senkin huomaa aika aikaisessa vaiheessa. Haluavat siirtyä muualle juttelemaan. Kappas taas joku haluaa esitellä varustustaan. 🙈 En ymmärrä miksi siitä täytyy lähetellä kuvia.. (?)
Mitä tulee pinnallisuuteen, niin tosiaan ne miehet jotka eivät siis kuvillansa tee vaikutusta naisiin, jäävät siis totaalisesti yksin. Mikä on vääryys, koska kuvasta ei pysty aistimaan mitä kukakin on. Siksi oma henk koht mielipide asiaan on se,että jos oikeasti haet vakavaa seuraa, niin tee se niin ettet mene kuva edellä. Juttelette hetken ja vasta sen jälkeen näytät miltä näytät. Eli just nää Tinderit jne.. kannattaa kiertää kaukaa ja keskittyä niihin muihin missä voi piilottaa kuvansa.🙂
En kyllä yhtään ihmettele jos ihmiset katkeroituu kun ei onnistu, tai käytetään vaan hyväksi.
22.09.2025 01:17
Voi vitsi kiva ”kuulla”, et on vipinää😉
21.09.2025 13:27
Viimeisin pehmolelu jonka olen itselleni ostanut on söpö pikku vauva kirahvi. Näytti niin söpöltä sairaalan kahvion hyllyssä, että lähti höperys päissään matkaan. Lapset tietenkin yrittivät omia sitä itselleen.
Mukavaa syksyä sulle palstakamu🍂☺️
21.09.2025 13:25
Jep, käyn täällä silloin tällöin.🙂 ”Vaikea” siis lähteä ihan kokonaan pois palstalta..😅 Palstan rikki meneminen on kyllä helpottanut poistumista.. Aika huono päivitys silloin muinoin..
Juurikin niin ei tartte tuputtaa itseään se itsevarmuus kantaa kyllä eteenpäin noissa asioissa. Kunhan toistakin kiinnostaa yhtä lailla.😁
Sulla riittäisi varmasti vientiä, ei jäis ainakaan puhelahjoista kii. Sen kun vaan rohkaistut😉 Mut sä taidat haluta jäädä vanhaksi jääräpää ukoksi joka rapsuttelee koko loppuelämänsä kissoja. Mut hei mikä minä olen sanomaan yhtään mitään. Sori. Teet elämälläsi mitä ikinä tahdot. Kunhan olet itse oikeasti tyytyväinen siihen päätökseen. Sulle kumminkin toivon vilpittömästi kaikkea ihanaa elämään🥰❤️
21.09.2025 13:19
Ehdottomasti B. 🙃
D. Osaa olla tarvittaessa (palstalla) ärsyttävä. Muuten ihan huippu tyyppi. Eli silloin tällöin iso D vierailu on varmasti ihan plussaa☺️ Hyvin kauniisti ajatteleva, kirjoittava miesoletettu jos sille päälle sattuu.. 😬
Kaunista syksyä sulle D🫶🏻
16.09.2025 00:58
Aika pitkälti viehättävyys lähtee siitä miten kohtaa minut. Eli myös ei niin kaunis voi hyvinkin olla kuuma. Riippuu siis siitä miten hyvin kantaa itseään, eli omaa myös samalla hyvän itsetunnon. Siitä saa vähäniinkö lisäpisteitä 😀
Helpommin tykästyy niihin jotka hyväksyvät itsensä sellaisina kuin ovat. Eivätkä yritä olla jotain mitä ei ole. 🙂
16.09.2025 00:49
” Nainen, miten lähestyt miehiä?”
Jos nyt joku saa kiinnitettyä huomioni, niin keskustelen yleensä hänelle ujosti. Suht harvoin olen lähestynyt, mutta niissä tilanteissa löydän jostain itsestäni rohkean aloitteen tekijän. 😁 Oma ujous siis siirtyy niissä tilanteissa enemmän taka-alalle.
Ja ” miten toivot, että sinua lähestyttäisiin?”
Ystävällisesti keskustellen ja kysyen erilaisia asioita. Siitähän sitä vähän jo voi arvioida millä mielellä joku on sinut kohtaamassa. Herrasmiesmäisesti käyttäytyen.
14.09.2025 21:10
On sitä joskus tullut tehtyä aloituksia.
14.09.2025 20:50
😵💫🤢🤮
26.08.2025 21:16
No suloinen hän ainakin on ja riittävästi on saanut huomiota ja hyvä niin. 🤗 En silti koe olevani kateellinen, sille lepertelylle. 🥰 Hyvä vaan, kun saa huomiota😊
26.08.2025 21:06
Olen toisinaan hyvinkin empaattinen, mutta viime vuoden kokemukset ovat tehneet minusta välillä hyvinkin kylmän. Yritän toki parhaani mukaan käyttäytyä.. mutta jossakin asioissa ei empatiaa heru.
”Ajattelen niin, että kun tulen palstalle, niin haluan olla ystävällinen jokaiselle, koska en voi tietää kuinka pahassa paikassa toinen on henkisesti.”
Tämä👆🏻 Paljon mukavempaa luettavaa jos jokainen käyttäytyisi ystävällisesti. Riidan haastaminen on boring. Jokainen saisi olla täällä semmoinen kuin on. Myös se jos jonkun mukamas minä minä minä kommentit ärsyttää, niin parempi olla hiljaa, kuin vaan aukoa päätänsä.
Susta löytyy siis palsta fiksuutta🤗 Mukavaa tulevan Syksyn alkua💡💡💡
20.08.2025 21:11
Hyvä kumminkin että tuntuu edes jossain.😉
Lomat kun loppui ja koulut alkoi on tullut käveltyä vallan kamalasti. Että ihan jaloissa tuntui. Ei riitä että käy kerran saattamassa, vaan monena päivänä parikin kertaa ja vielä kerhosta haku siihen päälle😵💫 Oon ollut siis fyysisesti välillä ihan loppu. Henkinen rasitus on nyt iisimpää, kun on tuo mies tuossa vierellä jakamassa arkea.
18.08.2025 21:48
Hyvää treeni hetkeä. Olen joskus kauan aikaa sitten kokeillut. Erikoista, mutta tykkäsin siis enemmän kuin pelkästä pilateksesta.
18.08.2025 19:16
Oi kiva ”nähdä” näin🤗
18.08.2025 18:07
Miksi vetäydyt sivuun? Aivan eri tilanne jos se sun ihastuksesi hakeutuisi juttelemaan vieraille. Eli anna vaan naisten lähestyä. Varmasti mies osaa kauniisti kieltäytyä jos joku ehdottelee sopimattomia. Tai sit se ei oo tosiaan juuri sua varten jos lähtee haihattelemaan muiden naisten perään… 😬
18.08.2025 17:17
2 / 373