Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Haaveilija39
profiilit
Haaveilija39
Haaveilija39
Vapaa kuvaus
Öövitsböle
Aloituksia
34
Kommenttia
4153
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo fyysinen seura onkin ihan yliarvostettua. Introvertti kun latautuu yksin olossa.. kyllä mä silti aina välillä kaipaan face to face keskusteluja.
Oikeesti tekee sinulle hyvää, kun saat hoitaa itsesi lisäksi elukoita. Mitä sä mukamas tekisit ilman niitä🥹 sanoisin, että kissat pitää sut järjestyksessä.
07.12.2023 12:25
Juuh mä ihan mietin täällä miltä se näyttää jos pyörii sumopuku päällä, kuin koppakuoriainen 🤣 varmasti hyvä näky😁
Just näin. Mun nuorin on kunnon menijä, taitavasti kiipeilee. Täällä lähistöllä on sellainen linnamainen ”kiipeilyteline” Siinä telineessä on kohtia mistä voi tippua ja pudotusta on se 2m. Että siinä kyllä saa vahtia ettei pääse putoamaan. Onneksi viihtyy myös maankamaralla. 😊 Menisi tietenkin mielisti aina vanhempien muksujen mukana kaikkialle.
Tuokin jos menee noinkin korkealle, kuin sinun lapsesi. Niin kääk jos sinne pitäisi mennä lastaan pelastamaan. 🙈 Hyvä, kun pääsi ihan omin avuin alas. Korkeat paikat vähän hirvittää, toivottavasti en joudu sellaiseen tilanteeseen, että pitäisi viellä itsekin kiivetä.
07.12.2023 11:01
Tunnistat varsin hyvin suuret suomalaiset!
Vastasit oikein 10 kysymykseen..
🤭
06.12.2023 22:51
Ihan varmasti myös sinä kaipaat joskus seuraa. Edes niistä kissoista.🤗
06.12.2023 22:43
Niin me suomalaiset olemme vähän itsekseen viihtyvää kansaa. ☺️ mutta ei se huono juttu ole.. niin ja kahvi on hyvää. ..
No Islannissa olisi varmasti mukava käydä ainakin patikointi retkeillä. Niin ja ne kuumat lähteet, niin aika jees.🛀🏼 eli ihan hyvin henkinen minäni voisi siellä viihtyä🤔 ehkä en niin siitä meri ilmasta välittäisi…🌊
06.12.2023 22:12
Kannatan eutanasiaa! Mielestäni jokainen saa päättää koska täältä haluaa pois, toki sillä verukkeella, että ei ole enää muuta mahdollisuutta. Kovissa kivuissa eläminen ei ole mielestäni ainakaan enää hyvää elämää.
Toivon kuolevani ns saappaat jalassa… ilman kipuja.. suhtaudun kuolemaan, niin että meillä jokaisella on täällä joku tietty aika.. toisilla pidempi ja toisilla lyhyempi.
05.12.2023 22:48
Henkinen kotimaasi on Islanti!
Halló! Tämä Euroopan reunalla sijaitseva myyttinen ja mystinen saarivaltio on henkinen kotisi, ja sinulle saattaisi myös maistua hákarl eli fermentoitu hai, islantilainen perinneherkku. Sosiaalisen median käyttöaste on Islannissa Euroopan korkeimpia. Islantilaiset suhtautuvat myös hyvin suvaitsevaisesti seksuaalivähemmistöihin.Metallibändejä Islannista löytyy väkilukuun suhteutettuna maailman toiseksi eniten Suomen jälkeen.
Henkisiä naapurimaitasi ovat
2. Irlanti
3. Tanska
4. Itävalta
5. Luxemburg
Ihan jäin miettimään mitä oot vastannut🤔 kyllähän susta suomalaisuutta löytyy🙂 jos miettii sun makuasi.
05.12.2023 22:32
Niin ja tämähän ei tietenkään ollut multa🙈🙄 onnea vaan sille unelmien prinssille 😉
05.12.2023 22:16
Hitto kun on ollut sen verran vakava päivä, ettei oikein naurata☹️
01.12.2023 20:58
On sitten varmasti jo aikuisen mitoissa. 🤗
01.12.2023 20:15
Joo sellaset hommataan😂 olen nähnyt niitä joillakin festareilla, mutta en ikinä itse ole pukeutunut sellaiseen. Sillä varmasti olisi pehmeätä donkata vaikka laidan yli🤪 oliko puku muuten kuinka hiostava😁
Näinhän se tosiaan on että oli huolettomampaa.. olen kyllä vähän sitä mieltä että nyky lapsista tehdään vähän liikaa vanhempiinsa nojaavia. Siis, että kun oikeasti voisi käyttää maalaisjärkeä, että voiko jättää lapsen jo aiemmin yksikseen kotiin.. nykyään kun tehdään lastensuojelu ilmoituksia varsin tehokkaasti.. silloin kun itse olin pieni, niin johan mut oltas sijoitettu jo nuorena johonkin nuorisokotiin, jos siis silloin olisi ollut tämä nykyinen meininki. Tavallaan ihan hyvä että herkästi puututaan. Mutta nurja puoli on se kun toiset tekee kiusaa.
Eikse niin ole että nauru pidentää ikää😉
01.12.2023 20:12
Toivotaan että tilanne rauhoittuu ajallaan.
01.12.2023 19:30
No mutta voihan tunteista kertoa. Ei se heti tarkoita että pitäisi hypätä niihin yhteisiin vällyihin..
Vaikka näin naisena kommentoisin, jos on täysin vieras mies.. niin silloin ajattelen jaa jaa se haluaa vaan pesää..
Eli jos jo tunnette toisenne edes jollain lailla.. niin aina kannattaa kertoa. Et menetä siinä yhtään mitään. Enemmän menetät jos et kerro. Tsemppiä!
30.11.2023 23:34
No avoimuus kannattaa aina. Itsellä on mielessä kaikkea kivaa☺️ Eli olen ainakin kokeilun haluinen.. jos en muuta😁
En nyt itsekseni lähtisi kyllä sooloilemaan, noiden välineiden hankintojen kanssa. Eli jos molemmat haluaa käyttää jotain tiettyä lelua, niin sellainen voidaan sitten hommata.
30.11.2023 23:30
No niih katsoppa huumorimies heräsi😄
30.11.2023 23:14
No tuotanoin se on hyvä piirre sinussa. 🤗 Sille et voi itse mitään jos jollakulla on esim omassa elämässään haasteita. Näin ollen saattaa purkaa niitä teidän työyhteisöön..
Enkä usko että muut tykkää kyttyrää vaikka olitkin ollut edesauttamassa, että hän pääsi siihen tehtävään. Ei se missään nimessä ole sinun vikasi.
Voimahali🤗
30.11.2023 23:05
🤗 Hyvää yötä!
30.11.2023 22:53
Luulen, että oman onnesi edessä olet sinä itse. Tietysti kaiken täytyy lähteä sinusta itsestäsi. Eli palstalla voisit jos kykenet.. olla mollaamatta itseäsi. Ei ehkä helppoa mutta yrittäisit edes.🤗
30.11.2023 22:48
No ei. Mutta yrittäisit löytää itsestäsi jotain hyvää. Voit vaikka ihailla itseäsi, onpa minulla söpöt korvat☺️
30.11.2023 22:45
Aina kun tutustuu uuteen henkilöön, niin siinä voi käydä hyvin tai sitten ei. Alut ei todellakaan ole helppoja.
30.11.2023 22:42
4 / 208