Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Haaveilija39
profiilit
Haaveilija39
Haaveilija39
Vapaa kuvaus
.
Aloituksia
59
Kommenttia
7447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hellurei
Lueskelin ketjua.. Ihan hyvä jos viestihistorian puolelta pääsee näkemään mahdolliset vastaukset..
Eli vellikello ei toimi edes uutena rekattuna😢
Ei siis kannata vaihtaa…
22.07.2025 17:31
En tiedä onko netti deittailu täysin nou nou. 🤔 Itse löysin sitä kautta miehen. Toki sen voin sanoa jos en olisi häntä jo aiemmin kohdannut irl (oli jäänyt mieleeni), niin en oikeasti osaa sanoa olisimmeko päässyt viestittelyä pidemmälle. Kumpaakaan, kun ei ole ainakaan kirjoittajan lahjoilla pilattu🥴 Eli itse olin jo hieman tympääntynyt siihen ettei juttu oikein viestein luista.
Mut, kun mietin sitä aiempaa live kohtaamista, niin päätin antaa mahdollisuuden.
Nähtiin ja tutustuttiin rauhassa (yhteinen piha prokkis) siinä tuli toinen tutuksi ja näki miten toinen toimii missäkin tilanteessa. 😁
Eli live kohtaamisista ~~> Deitti saitille. Mutta siis älä menetä toivoa! Kuulostaa ihan hyvältä että pidät itsestäsi huolta. Noilla tiedoilla mitä itsestäsi kerrot, ei pitäisi olla vaikeuksia löytää sopivaa kumppania. Itse ajattelin aiempien kokemuksien jälkeen, etten löydä sellaista oman tyyppistäni ihmistä tuohon rinnalle joka myös hyväksyy lapseni mukisematta. Mutta välillä elämä voi siis yllättää.😊
22.07.2025 17:21
Kiitos, oli ainakin liikkeet kohdillaan. Sait siis minut hymyilemään. 😁 helpommin naurattaa väsyneenä.
07.07.2025 22:08
Sulla on kyllä hyvä maku☺️ onko tää liian menevää🤔
https://youtu.be/S93CxFmYNu8?si=X2CooBWjG8XF6zfk
07.07.2025 21:57
Muistelinkin, ettet ollut kuullut Käärijän viisukappaletta kokonaan silloin aikoinaan. 🤔 Eli et tosiaan ole juuri sen viisuohjelman ystävä.😁
Kaikkeen varmasti tottuu, mutta tuo että olisi ilman TV:tä kamala ajatus.
Kiitos. Kesä on ainakin tähän asti ollut oikein antoisa.😊
07.07.2025 21:45
Se on kyllä ainakin omasta mielestäni vähän korvamato.. Lapset olivat kuulleet biisin ennen minua päiväkodilla. 🥴 Ei näkynyt nuo ylen kanavat, niin en päässyt seuraamaan koko viisuja. Monena vuotena tullut katseltu/kuunneltua puoli korva/silmällä menoa. 😁
Kävin ostamassa muuten uuden telkkarin joka saapuu huomenna. Mietin aluksi jos olisin ilman TV:tä, mut kun on tottunut siihen et teki mitä teki ja se on vaan aina auki taustalla… Eli nyt on nämä muutamat päivät mennyt ilman ja on vähän orpo olo🙈😄 vaikka eihän sieltä tule kuin vaan uusintojen uusintoja.
Harvemmin tulee täällä käytyä nykyisin, niin mukavaa ja levollista kesää sulle🤗❤️
02.07.2025 15:10
Heh, Eppu normaalia. Meneekö rallatukset viikon päätyttyä jo ainakin tositilanteessa siis (kuunneltuna) jonkin toisen biisin vaihtoon?
Bara bara bastu on muuten kova juttu lapsieni pipodiskossa. Toki mielellään kuuntelevat sitä myös ihan radiosta😁
25.06.2025 21:20
Kiva kuulla että surullisista asioista huolimatta olet kumminkin kunnossa ja voit jo paremmin. Läheisen menetys on varmasti ollut raskasta.
Joko siellä puhaltaa jo uudet tuulet koulun suhteen? Täällä aloitellaan koulutaival.😊
25.06.2025 17:56
Toivottavasti pipodiscossa soi sentään melkein aina miellyttävä musa😇
08.06.2025 00:17
Virkistäisitkö muistiani😁
08.06.2025 00:15
Kiva kun tulit sivusta huutelemaan🙂
Hyvin herkkä melodia🥰
08.06.2025 00:13
Tuli itse syötyä juuri kebab, katkarapu, smetana, sipuli pizzaa😋
Hyvää yötä simppa🤗
08.06.2025 00:02
Katselinkin jo tällä viikolla tuota leffaa ja ihmettelin että eikö enää oikeasti näytetä kuin vaan uusintoja🙈
07.06.2025 23:46
Mukava kuulla että siellä pyyhkii myös hyvin☺️ Kiitos! Suht uusi tuttavuus. Potentiaalia on tosiaan vaikka mihin😌
07.06.2025 23:44
Kiva kuulla ettei ole ainakaan stressiä.. 😊
Ei ole mitään ihmeellisiä kesä suunnitelmia. Koululaisen kanssa toki tulee oltua paljon kotona🥴Varmaan Juhannukseksi mökille.🌞
07.06.2025 23:41
Kiitos😁
07.06.2025 23:33
Kiitos biisistä. Hassu mies olet edelleen🙄😂🤭
07.06.2025 23:32
Pidin kovasti biisistä. Rihannaa tulee kuunneltua todella harvoin. Enkä kyllä muista kuulleeni juuri tuota biisiä aiemmin. Tosiaan sopii hitaaseen aamuun😊
Kuin myös🥰 Mitäpä sinne kuuluu?
Kiitos kysymästä. Palstan toimimattomuus veti hieman eri urille.. Jotenka ajattelin katsahtaa sinkku tarjontaa. 😃 Löysin ihmisen joka hyväksyy koko koplan. Toki juttu on tosi alussa, mutta hyvin vahvasti tunnen, että tästä voisi olla pidempiaikaiseen suhteeseen. Ainakin hyvin viihdyn hänen kanssa ja se samankaltainen rauhallisuus jollain lailla myös rauhoittaa itseäni. Huono huumori myös yhdistää😇
07.06.2025 23:28
Nää ikääntymis tai nuortumis videot on hauskoja. Kiitos kun jaoit☺️
07.06.2025 23:05
Mielenkiintoisia biisi valintoja sulla sun pipodiskossa. 😅 Tuossa onkin kyllä kaunis melodia. Olen siis aina pitänyt siitä.
07.06.2025 23:02
4 / 373