Prinsessasi

Sellaista se on.
Aloituksia
12
Kommenttia
8814
Edellinen keskustelu suljettiin
Ja tämä varmaan poistetaan, mutta silti teen tämän. Uusi ketju Pupulle🥰6844762- 2391413
Pupuliinin ja Prinsessan oma ketju
Hei vaan🤗🐰 Saa muutkin kommentoida, mutta typerykset voi pysyä poissa. Jos tämän edes annetaan olla.2611414Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille
Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼 Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻3222614Tänne saat tulla juttelemaan
Sinä mies, jonka kanssa on puhuttu luistelutreffeistä ja saunomisesta. 👋🏻😊17373- 27402
Ketä valveilla? jutellaan.
Mä olin kaukaa viisas ja join yhdeksän maissa energiajuoman. Täytyi tehdä yksi koulutehtävä valmiiksi ja saan energiajuo21365- 117937
Prinsessan musiikkikerho
Tänne saa laittaa mieleisiään kappaleita 😌🎶 Halutessasi voit myös kertoa siitä jotain, esimerkiksi mitä tunteita se si17333Prinsessan musiikkikerho
Tänne saa laittaa mieleisiään kappaleita 😌🎶 Halutessasi voit myös kertoa siitä jotain, esimerkiksi mitä tunteita se si1782213Millaisia unia olette nähneet viimeaikoina?
Ajatus lähti siitä, kun näin itse viimeyönä unta pitkästä aikaa. Yleensä en näe unia, tai en ainakaan lähes ikinä muista44671Hyvää huomenta, sunnuntai
Sateinen aamu🌧 täytyy laittaa kahvi tippumaan, josko se päivä lähtisi siitä käyntiin☕️ Oletteko hyvin nukkuneet? Mitä31743