Prinsessasi

Sellaista se on.
Aloituksia
12
Kommenttia
8814
Edellinen keskustelu suljettiin
Ja tämä varmaan poistetaan, mutta silti teen tämän. Uusi ketju Pupulle🥰6844761Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille
Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼 Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻3222613Prinsessan musiikkikerho
Tänne saa laittaa mieleisiään kappaleita 😌🎶 Halutessasi voit myös kertoa siitä jotain, esimerkiksi mitä tunteita se si1782213Pupuliinin ja Prinsessan oma ketju
Hei vaan🤗🐰 Saa muutkin kommentoida, mutta typerykset voi pysyä poissa. Jos tämän edes annetaan olla.2611413- 2391413
- 117935
Hyvää huomenta, sunnuntai
Sateinen aamu🌧 täytyy laittaa kahvi tippumaan, josko se päivä lähtisi siitä käyntiin☕️ Oletteko hyvin nukkuneet? Mitä31742Millaisia unia olette nähneet viimeaikoina?
Ajatus lähti siitä, kun näin itse viimeyönä unta pitkästä aikaa. Yleensä en näe unia, tai en ainakaan lähes ikinä muista44670- 27401
Tänne saat tulla juttelemaan
Sinä mies, jonka kanssa on puhuttu luistelutreffeistä ja saunomisesta. 👋🏻😊17372Ketä valveilla? jutellaan.
Mä olin kaukaa viisas ja join yhdeksän maissa energiajuoman. Täytyi tehdä yksi koulutehtävä valmiiksi ja saan energiajuo21365Prinsessan musiikkikerho
Tänne saa laittaa mieleisiään kappaleita 😌🎶 Halutessasi voit myös kertoa siitä jotain, esimerkiksi mitä tunteita se si17332