Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mu5tasydän
profiilit
Mu5tasydän
Mu5tasydän
Vapaa kuvaus
Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.
[email protected]
Aloituksia
68
Kommenttia
2359
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En tarkoita, että tuo olisi välttämättä huono asia, enkä tietenkään ole kokonaisvaltaisesti yksin.
24.11.2024 02:58
Q+AL on aina varma valinta. Niiltä löytyy kaikki samasta paketista: Visuaalisesti näyttävä lavashow, taidokkaat lyriikat, laadukasta soitantaa eikä Adamin oopperataustaa voi olla huomaamatta, hänen tehdessään kunniaa edesmenneelle johtotähdelle. Olen siis yksityiskohtien ihminen.
23.11.2024 21:30
En tiedä, väsyttää kaikki pelailijat kyllä.
Itselle tärkeitä asiota ovat keskustelutaidot, se että ymmärtää mun outoa läppää.
Empaattinen ihminen kiinnittää huomion ja määrätynlainen heittäytymistaito sekä ihan vaan perushygienia on plussaa, jonka ei luulis olevan liikaa pyydetty.
Ulkonäöllisesti tatuoinnit ovat turn off, epäsiisti parta on toinen. Rahalla ei niinkään ole merkitystä, koska kuuluu mun mielestä koviin arvoihin.
Taas tänään tulin siihen ajatukseen, että jään loppuiäksi yksin.
23.11.2024 20:00
Kiitos mielipiteestä.
Kyllähän se niin on, että jos kulkee arkisin lähinnä työpaikan ja kodin väliä, niin mahdollisuus kohtaamiseen on pienempi.
Hauska tuo kattovertaus, ei kyllä tule odotettua korjaajaa. Toisaalta eipä miestä voi tilata, niin kuin jostain katalogista keltaiselta sivulta.
Pitäisi varmaan hakeutua johonkin harrastuksiin, jos kaipaa jotain yhdistävää tekijää. Kunhan molemmilla on omiakin juttuja mahdollisten yhteisten lisäksi.
17.11.2024 10:28
Kiitos ja samoin. :)
15.11.2024 21:40
En tiedä. En varsinaisesti etsimällä etsi. Tupsahtaa sitten eteen, jos tupsahtaa. Oon sen verran oppinut, että ei niitä miehiä haeta nii kuin jotain banaaneja kaupasta.
15.11.2024 21:33
Kiitos ja hyvää viikonloppua sinnekin. 😎
15.11.2024 21:28
Kyllä on hyvä, että suomi24 -palstat ovat tutkinnan alaisena. Loppuu tällaiset noitavainot ja paskapuheet.
13.11.2024 17:10
Mulla ei ole tarvetta kiillottaa julkisivua. Arvioisin kommenttiesi perusteella, että olet joko nuori aikuinen tai sinulla on muuten vain ongelmia mielesi kanssa.
Olet mahdollisesti sairaalloisen mustasukkainen maalittajatrolli, joka uskoo horoskooppeihin kuin raamattuun, jolla ei ole kykyä nähdä ihmisissä hyvää tai muuten vain halua moiseen.
Mikäli on tarvetta jatkaa keskustelua asiasta, niin ole hyvä ja laita sähköpostia. Mun osalta julkinen keskustelu päättyy nyt tähän.
12.11.2024 06:48
Olet oikeassa, sitä vaan joskus toivoo sellaisia empaattisia kohtaamisia netissäkin. Tänään on sellainen päivä, lieneekö johtuu huonoista yöunista. Kiitos, kun vaivauduit kommentoimaan uudelleen.
11.11.2024 16:51
Tietysti voi, jos haluaa tulkita niin. Kyllä mun mielestä kiusaaminen on sitä itseään, mitä mullekin on tehty (kuten monelle muulle) eikä siinä jää tulkinnanvaraa: huorittelu ja kehoitus tappaa itsensä, niin ei siinä ole kahta puhetta onko se kiusaamista vai ei ja sellaisesta on kyllä ihan täysi oikeus vetää herneet nokkaan. En tietääkseni muunlaisesta tekstistä ole suivaantunut. Enkä moista itse harrasta. Mielipiteiden eroavuus ei mun mielestä ole kiusaamista.
11.11.2024 10:18
Mulla ei ole tapana piilovttuilla ihmisille. Jos kirjoitan jotain, ei siinä ole mun suussa tulkinnanvaraa, eli tarkoitan asian just niin kuin se on kirjoitettu.
Ei ole tarvetta kierrellä ja kaarrella niin, että olis jotain tulkinnanvaraa, vaan tarkoitan kaiken hyväntahtoisesti mitä sanon. Juuri siitä syystä mulla on profiilissa sähköpostiosoite, kuten aiemminkin yhdessä ketjussa mainitsin, et jos jollakin on tulkinnanvaraa asiassa, niin aina voi yksityisesti selvittää asian.
Mun yks tavoite palstalla on herättää keskustelua, mutta teen sen vilpittömin mielin. En kiusaa ketään, vaan yritän kannustaa parhaani mukaan. En myöskään syrji ketään tai valikoi puolia, koska en edes tiedä mistään taustakuvioista, kuka tykkää kenestäkin jne enkä muutenkaan halua valita mitään puolia, se on mun näkökulmasta lapsellista.
Virheitä teen kuitenkin minäkin, eli olen vain ihminen. Virheillä tarkoitan sitä, että en osaa aina muotoilla pehmeästi asioita, mutta hyvä tarkoitus mulla on aina. Sanoipa kuka tahansa mitä tahansa, niin itse tiedän millainen olen ja millainen en ole.
Olen tässä vuoden aikana yrittänyt parhaani mukaan kasvaa ihmisenä ja kokemukset ovat kyllä nöyräksi tehneet. Kävin kuitenkin todella matalissa vesissä tuossa kesällä, että ihme, että olen enää edes hengissä. Kiitollinen olen kuitenkin siitäkin, kuten monesta asiasta elämässä.
11.11.2024 06:49
No siellähän ne profiilissa on, jos jotain kiinnostaa, mutta vaaka-leijona olen päämerkeiltäni. Tunnistan itsestäni vaakamaisen jappasijan, mutta toisaalta myös sen herkän ja syvällisen taiteilija-luonteen.
Suorapuheisuus, sarkasmi ja räväkkyys ovat varmaankin sitä leijonaa sitten mikä aiheuttaa ristiriitaisuutta.
Parhaiten mulle sopii mikä tahansa mua haastava merkki, eli herkkä, mutta suojeleva ja vahva mies. Horoskooppien mukaan ilmeisesti ainakin leijona sopii vaa'alle hyvin.
10.11.2024 22:40
Burger Kingissä on oma pikantti lisänsä, mutta kyllä joku perinteinen grillieväs taitaisi viedä voiton puhtaasti siitä syystä, että sieltä olisi helpompi molempien löytää mieluista syötävää.
Maksupolitiikasta sen verran, että riippuisi varmaan kummankin rahatilanteesta. Yleensä olen fifty-fifty -tyyppi, mutta jos toisella / molemmilla olisi huono rahatilanne, niin voin kyllä joustaa ja maksaa. Ehkä tekisin sitten kotosalla eväät ennemmin kuin menisin ylipäätään grillille.
10.11.2024 20:50
Meitä on aika monia koulukiusattuja.
10.11.2024 18:50
No tarvitsen sellaisen miehen, joka on vahva ja haastaa minua. Ulkonäöllisesti en pidä tatuoinneista ja epäsiisteistä parroista, koska en itsekään omista (kumpaakaan 😁)
10.11.2024 10:56
Tämä on soinu päässä koko illan vuorotellen Lord of Acidsin biisin kanssa. Minä jätän sen jälkimmäisen kuitenkin jakamatta, kun on sen verran roisi kappale, että eiköhän tuo löydy jakamattakin. 🤣
Out in the fields / Gary Moore
https://youtu.be/iH27DUIekD4?si=MjmAj6EfETkftVQR
08.11.2024 22:58
Huomattu on joo, vaan minkäpä teet. Ei jaksa ruikuttaa.
08.11.2024 16:10
Mielestäni tuossa on välittäjän ammattitaidosta ja neuvottelutaidoista kysymys, eli kuinka hanakasti välittäjä haluaa asunnon myydä.
08.11.2024 01:24
"Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä." Unohdin, että nyt on torstai-iltapäivä.
07.11.2024 17:13
30 / 118