Mu5tasydän

![]()
"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."
[email protected]
Aloituksia
154
Kommenttia
4846
Pitääkö rempasta ilmoittaa?
Mitä olet mieltä, kun naapuri aloitti rempan sunnuntaina ja poraa jollakin tosi veemäisellä poralla seinään ja hakkaa va10180Hyvää vuodenvaihdetta sinkkulaan!
✨💛✨ "Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta. Jos pidät minusta oike18179Nyt on vasta tiistai..
ja jättövirsiä veisataan jo. Eikö nämä ole perjantain juttuja vai muistanko väärin? 🤔 Anteeksi. Ei jaksaisi pillittää j8172Ke-illan huumorivideoketju.
No niin. Aika taas keventää aivosoluja pääkopasta. Pistähän linkkiä tulemaan. Kummeli / Muna ja kana https://youtu.be/5171Mitäs tänään mielen päällä?
Muutakin kuin sää täällä? Sumuista on pohjolan perukoilla, Lämpöistä syyskuuta, luontoäiti tykkää herutella.. Lähteekö7171Musiikin myötä, hyvää yötä
Joskus nostalgia hymyn huulille saa. Sitä tämä kappale tarjoaa ja nuoria rakastavaisia muistaa. Young Hearts / Commuter4162Aamulla tehty ja poistettu aloitus
Jossa joku kertoi päättävänsä itse milloin lopettaa "kostamisen". Kiinnostaa tietää millainen tyyppi leikkii jumalaa to3160Kyllä kun lukee ketjuja ja kommentteja...
Niin tulee aika ristiriitaiset fiilikset. Palsta on vähän niin kuin se PP:n toiseksi uusin vuoristorata, lähtee löysästi4157Joka ilta, kun lamppu sammuu..
Se oli sitten sellainen ilta. Eipä taas vältytty nauruilta, mutta ei myöskään itkuilta. Sellaista se on elo ihmisen.0157Näin ihanaa unta.
että olit edessäni. Minä katsoin sinua pitkään silmiin ja tykitin rakkausnuolilla niin, että tainnuit. Sen jälkeen halas1156Mainiota maanantaita!
Vähän pilvistä, mutta kylmää. Onneksi tämä biisi lämmittää, kun on soinut eilisestä saakka bäässä. ;) Tove Lo / Elevato1148Hyvää yötä
Tuosta lapsuuden pelimusiikit toivotuksen päälle, pianolla pimputettuna. https://youtu.be/q8rcTvAoRzk?si=Lb6vzU8lVmA5i9148Kivaa illanjatkoa kaikille.
Pällinsä täällä saa vaan leviämään ja juuri nyt en jaksa levitellä sitä ympäriinsä. Heippa!0131- 2127