Vapaa kuvaus

41v turkulainen tietokonepelinörtti.

Viestiä voi laittaa osoitteeseen:
[email protected]

Aloituksia

26

Kommenttia

363

1. Menes nyt muualle ulisemasta.
  2. En tunne.
  3. Ah, harmillista. Toivotan jaksamista päivään ison ja lämpimän halauksen myötä. 🤗

Nyt mietin minkälaista konttorityötä tehdään lauantaisin, ja sesonkiaika on kiireinen. Matkustus, tai kaupan ala?

Sehän on kiva. 😺 Kuulostaa persoonalliselta kaverilta. Onko minkälaisia kissoja? Minulla on myös toinen kissa. Enemmän reppureissaaja kuin urhea seikkailija, vaikka sisällä onkin enemmän Justiinan tyylinen.

Voin samaistua osittain. Suklaalevy häviää yleensä alle viiden minuutin sen eteeni asettamisen jälkeen. Harvemmin tulee kuitenkaan ostettua. Sitten iltasella ihmettelee miksi äklö olo. 😄

Sulla on hyvät arvot. Olen samaa mieltä. Ihmiset saa olla ja tehdä mitä haluavat, kunhan ei satuta ketään. Sekä vaikka olisinkin eri mieltä henkilön kanssa, niin hänellä on oikeus ilmaista se. Eipä se minulta ole pois. Kaikki me ollaan erilaisia. Monogamisti olen myös, sekä pettämiselle ei myöskään mielestäni ole yhtään hyväksyttävää syytä.

Pieni kinasteleminen tai asioiden ilmaiseminen on okei. Kunhan siinä ei ruveta solvaamaan toista. Sitten pitäisi riidellä joka päivä, ehkä useamminkin kuin kerran tai kaksi. 😉 Ennemmin kuitenkin käyttäisin sen energian suoraan siihen sovinnon tekemiseen. 😏

Harvemmin kirjoittelen mitään, ainakaan töissä. Joskus jotain mietelauseita tai muuta päivänpiristävää raapustan valkotaululle.

Toivotan hyvää päivänjatkoa tähän kohtaan. 😊

P.S. Jos löytyy enemmän / syvempää kiinnostusta juttelemiseen ja tutustumiseen. Niin Röllin majatalo sijaitsee googlen osoitteessa. Ilman ääkkösiä tai muitakaan pisteitä.
  4. Hyvää huomenta täältä koomalandiasta. Kiiretyä pitää näin Joulun alla? Toivottavasti päivä kuitenkin sujui hyvin. 😊

Siinähän tuo meni aika tavalliseen tapaan. Kissa halusi ulos, ja yllätyin oikein kun tällä kertaa luminietokset eivät kovinkaan häirinneet. Tutkimusinto vei voiton. Yleensä laitan tyynyn pöydälle, ja se siinä istua ihmettelee.

Ehkä ilmaisin huonosti. Mahdolliset kumppaniehdokkaat se karkoittaa. Olen pari kertaa tullut torjutuksi verukkeella "Ei mulla ole mitään tarjottavaa". Vaikka juttu on luistanut ja samanhenkisiä ihmisiä ollaan oltu. Eikä minua haittaa ollenkaan toisen koulutus tai osaamiset. Itselläni on vain ammattikoulun paperit. Luonne sekä moraaliset arvot ratkaisee eniten.

Tietty se voi olla vähän pelottavaa, jos toinen osaa kaikkea yrittämättä ja älykkyysosamäärä huitelee 140 paremmalla puolella. (Mutta olen myös laiska 😄 ) Enkä sitä mitenkään esille tuo yleensä, se paljastuu sitten pikkuhiljaa. Ulkoisesti vaikutan myös varmaankin semmoiselta että ihmiset miettivät minkä väristä vahaväriä tuokin tänään söi. Punaista, oli hyvää. 😉

En kovinkaan usein leivo. Pannullisen pitsaa saatan välillä tehdä.

Niin, älykkyyttä on monta eri lajia, ja hyvä niin. Osaat ilmeisesti sitten miettiä asioita monelta eri näkökulmalta. Tunteikkuus on hyvä asia. Välillä tykkään katsoa jotain vahvaa draamaa. Voi siinä sitten fiilistellä. Vai tempperamenttinen? Onko se semmoista huutamista ja riehumista, vai minkä tyyppistä? Itse olen rauhallista sorttia.

😄 Nyt herääkin kysymys. Tiedätkö minun lukevan jotain? Olen välillä miettinyt, jos tunnet minut, niin kuka sinä mahdat olla. Yleensä menen aika tutkan alta.

No mutta. Tästähän tuli vähän oikea aamunavaus, tai avautuminen. 🙄 Aamukahvit on keitetty ja juotu tässä kohtaa. Nyt ne pitäisi vielä jakaa.

Mukavaa päivää! 👋
  5. Hyvää huomentapäivää. Onkin vapaa tänään, sitten kolme töitä. Heräsin ensimmäisen kerran jo kuudelta, eli nyt taisi olla aamupäikkärit. Tuumii Muumi.

Totta turiset, ei ideat ja ajatelmat mihinkään karkaa. Ne elää ajattomassa eetterissä. Jää myös jotain ihmeteltävää vanhuuteen, kun ei kirmaa koko aikaa joka paikkaan.

Tuohan on nerokasta. Saa myös reaaliajassa tietoa sekä infoa asioista. Eikä tarvitse luuri kädessä kävellä, sitä näpyttäen ja käyttäen. Hyötyliikuntaa monella eri asteella. Tykkään myös kanssa käyskennellä luonnosta nauttien. En ole mikään himoliikkuja, mutta välillä on kiva rauhoittua sammalmättäitten, kallioiden ja puiden varjojen seurassa. Voin melkein aistia metsän tuoksun tässä tilannetta kuvaillen.

Onko google lens kätevä käyttää? Se on myös totta. Aina oppii uutta ja paljon on asioita vielä mitä ei tiedä.

En osaa sitä vaatimattomasti kertoa ja asioita vähätellä. Voisin sanoa, että jotain pientä osaan. Totuus on kuitenkin toinen. Se myös yleensä ihmiset karkoittaa. Osaan oikeastaan tehdä kaikkea, mutta en ole mestari missään.

No mutta. Leipominen on hieno taito myöskin. Elinehto kirjaimellisesti. Voin kuvitella haistavani herkullisen pullan tuoksun jo nyt.

Vaikutat myös älykkäältä, mielikuvitukselliselta, tunteikkaalta ja uteliaalta ihmiseltä. Hyviä ominaisuuksia. Ettenkö sanoisi: Hieman erikoinen, ihmettelevän nerokas ihminen.

Heipä hei ja oikein mukavaa viikonloppua! 👋 Taitaa sittenkin tulla valkoinen Joulu.
  6. Olen antanut kaikille anteeksi aikoja sitten. Itsellenikin. Mutta se on silti fakta, olen ihmisjäte. Ei se mihinkään muutu.