Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MunNimiOnJK
MunNimiOnJK
MunNimiOnJK
Vapaa kuvaus
41v turkulainen tietokonepelinörtti.
Viestiä voi laittaa osoitteeseen:
[email protected]
Liittynyt 2v sitten
26
aloitusta ·
363
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Totta, mutta ei.
Rekattujen tekstit on tietyltä henkilöltä.
Anonyymien tekstit on kollektiivinen kokoelma.
Anonyymejä ei voi millään tapaa tunnistaa, ja jos vaikka olevinaan tunnistaisi. Niin toinen anonyymi voi teeskennellä matkimalla toisen anonyymin kirjoitelmia sekä tyyliä.
Turhasta ulisemisesta en täällä ole koskaan välittänyt. Enkä myös kinastele ihmisten kanssa. Se on vain turhaa energian tuhlaamista.
24.01.2024 15:30
Vaikka ei mulle olekkaan:
Helposti. Ei ole tapana tehdä asioita toiselle, tai laittaa toista tekemään asioita joita toinen ei halua.
23.01.2024 07:04
Ihmiset ketkä herättävät mielenkiintoni ovat todella harvassa. Enkä halua olla vääränlaisen ihmisen kanssa, siitä ei tulisi mitään pitkällä tähtäimellä.
23.01.2024 06:50
Hän istui takaviistossa eräällä kurssilla vajaa viikko sitten.
23.01.2024 06:42
Oi kiitos kiitos. 😊
23.01.2024 06:35
Näin unta viime yönä.
Raapustettiin omat nimikirjaimemme puuhun. Kysyin tuliko siihen ympärille kieltomerkki vai sydän. Unessa ei koskaan vastausta tullut.
Olen miettinyt haluaako hän vain pelikaveria vai jotain muuta. Mutta veikkaan sitä ensimmäistä jos sitäkään.
Ehkö olen jonkin verran vammainen, kun en osaa lukea ihmisiä sillä tavalla. Tai sitten aikaisemmat kokemukset ovat opettaneet ettei kukaan mua halua tai huoli. Saa aika selvästi kertoa jos on kiinnostunut.
22.01.2024 22:10
Mä satuin lukemaan, vaikka en ihana olekaan tai kukaan mua rakastakaan. Mutta kiva ajatelma jollekin ihmiselle.
22.01.2024 21:55
Onnekas on kenelle nuo kirjoitit. Nyt on käynyt niin, että on ajatuksissa yksi lämminsydäminen ja hyvä ihminen. Aika näyttää jäänkö kaveripohjalle
kun on ikäeroakin. Mutta turha stressi pois, ihmetellään hiljalleen päivä kerrallaan ilman paineita, ja katsotaan mihin tie vie.
Se on hyvää yötä kaikille.
19.01.2024 23:37
Hyvää huomenta.
Kummelin Kenkäkauppiaat on yksi suosikeistani. 😄 Joskus tulee asiakkaana olija, ja joskus taas kauppiaana olija fiilis. Riippuu tilanteesta. Jos joku tulee nillittämään, niin myyjä. Jos ei tiedä mistään mitään ja menee kyselemään yksinkertaista asiaa, niin asiakas. Ei pidä kuitenkaan ottaa vakavasti. Ei kaikki voi kaikkia asioita tietää.
https://youtu.be/3CPHLYcdWVI?si=3wN6SHM7UiMqqGRw
17.01.2024 08:43
Aa okei. My bad.
16.01.2024 22:30
Nämä ei siis ole läheisiä. Mulla on tosi pieni lähipiiri. Töissä näkee kuolemaa aika usein.
16.01.2024 22:16
Älä käsitä väärin. Arvostan kyllä itseäni, sekä itsetuntoni on hyvä. Se ei varmaankaan tekstin välityksellä välity. 😄 Mutta yleensä melkein kaikki ihmiset imee sen hyvän irti mitä saa. Kehuu ihanaksi ja kaikkea muuta, kun kannustan, tsemppaan, kuuntelen ja lohdutan. Sitten heittää menemään kuin jätteen maahan.
Eräskin kovin kehui aina ihanaksi kun olen olemassa. Illanistujaisissa sitten suuteli kovin ja halaili. Parin päivän päästä kertoi että oli vaan humalassa, sekä ei halua satuttaa tai muutakaan. No sehän sattui.
Toinen oli tosi iloinen kaikesta henkisestä avusta ja jälleen tapaamisesta. Kehui kaikenlaista. Piti enemmänkin alkaa tavata, mutta sitten ilmoitti tyhjältä taivaalta aloittaneensa suhteen jonkun toisen kanssa.
Nämä oli siis ihan aikuisia kolmekymppisiä ihmisiä silloin.
Ihmisjätteenä oleminen on toisaalta myös vapauttavaa. Ei jaksa enää kiinnostaa turhat säätäjät tai muiden mielipiteet. Olen mikä olen. Tietty itseään voi aina kehittää ja tulla paremmaksi ihmiseksi siltikin. Elämä on jatkuvaa henkistä oppimista.
16.01.2024 22:14
Nojuu. Kuolemaa näen about kerran kuukaudessa. Mutta se on elämän kiertokulkua. Ei se ole koskaan sen kummempia herättänyt.
Lähellä on käynyt omakin kuolema. Ei tainnut olla aika vielä silloin. Mutta jos noutaja tulee, niin mitä sitä suotta miettimään etukäteen. Eipä sille enää siinä kohtaa mitään mahda. Ehkä matka jatkuu tai sitten ei, sen näkee silloin.
En myöskään ihastu kovinkaan usein, mutta ihastun todella vahvasti. Aika harva ihminen edes kiinnostusta herättää. Sitä suuremmalla syyllä se sitten sattuu kovaa.
Tsemppiä ja kaikkea hyvää iltaan sinne! Huomenna aikainen herätys.
16.01.2024 22:01
Se on paljon mahdollista. Mutta ainakin se on omanlaiseni. Mitä sitä suotta ruveta valehtelemaan ja vääristelemään totuuksia. Voisinhan kertoa ummet ja lammet kaikenlaista. Mutta mitä sitä suotta. 😄
16.01.2024 21:41
Se on kyllä totta. Kaikenlaista muutakin jaskaa saanut elämässä niskaan. On käyty läpi koulukiusattuna olemiset, pitkät saikut fyysisestä probleemasta, vakava masennus sen seurauksena yms muuta kivaa.
Ei paljon hetkauta pienet ongelmat. Mutta aina se sattuu kovaa, kun ihmiset pelleilee tunteilla. Eipä sitä kovinkaan helposti ihastu enää.
16.01.2024 20:49
Fair enough. :)
16.01.2024 19:23
Mukavasta en tiedä, mutta kiitos kaunis kuitenkin. 😊
Talvella laitumella telmiminen voi huomattavasti alentaa suorituskykyä. Toisaalta jos on teltta ja teltassa kamiina sekä makuupussi. 😄
16.01.2024 19:14
😅 Ai on vai? Rankempaa menoa? Raippaa ja käsirautoja? Tosin sitten se menee jo aikuisten kanavalle. 😄
16.01.2024 19:11
Tottahan tuokin. Mielikuvia on vaikea poistaa, jos sellaisia päähän saa. Pari juttua elämässä nähnyt, mitkä ei lähde millään pois, joskus mieleen tulevat. En kuitenkaan niitä lähde kuvailemaan. Sinänsä ei ne haittaa kuitenkaan.
Sensuellisempaan tyyliin? Kesän sadepisarat säkenöivät hänen paljaalla ihollaan kuin pehmeät timanttiset helmet, heijastaen pilvien lomasta pilkottavaa Aurinkoa. Vieno tuulenvire väreilytti ja kuivatti sateen tuoman kosteutta hiljalleen. Hän istui pelkästään pyyhe vyötäröllään. Odottaen Auringon kohta tuomaa lämpöä. Hänen vartalonsa valmistui. Auringonpaisteen tuoman lämmön kasvaessa, hänen pyyhe avautui enemmän ja enemmän. Paljastaen hänen kauniin vartalonsa ja täydelliset rintansa. Hän oli kuin Afrodite istuessaan pyyhe avonaisena aurinkotuolissaan.
Tai jotain sinnepäin.
16.01.2024 18:26
😄 Eläimiähän me ollaan, vaikka kehittynyttä teknologiaa käytämmekin. Olemme vain olevinamme parempia kuin muut eläimet. Siitä siis tulee kiima ja hekuma. Sekä Hekumallisuus on mielestäni hienon kuuloinen sana.
Voin kyllä kuvitella minkälainen ajatelma siitä saattaa joillekkin ihmisille tulla. Joku 55v kaljamahainen remontti-Reiska kuola suupielestä valuen huohottamassa teinityttöjen pukkarin ovenraosta. Haistelemassa pikkareita HK-Sininen kädessä. 😅 Vähemmästäkin ajatuksesta alkaa kakomisrefleksi toimimaan
Ymmärrän kuitenkin näkemyksesi ja sen hyväksyn. 🙂 Mukavaa kevään odottelua kuitenkin sinne.
16.01.2024 17:32
1 / 19