Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KakeS78
profiilit
KakeS78
KakeS78
Vapaa kuvaus
Kitaraa rämpyttävä melekosenpieniläinen kairalan kylästä.
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No, tämä Joni sattuu olemaan mun siskonpoika, ja ainaki mulla ittellä jos puhutaan että Kake ja Joni, niin automaattisestihan sen ainaki ite, ja meidät tuntevat yhistää meihin. Tokihan se voi olla joen toisella puolella asuva joni, jota viestin kirjottaja tarkoitti, taikka niemessä asuva Joni, jolla on sama sukunimi mitä tuolla joen toisella puolella asuvalla Jonilla, mene ja tiedä. Sen, mitä heitä tunnen, luulisimpa että heilläkin taitaa olla tähdellisempää tekemistä ku täällä trollaaminen.
-Kauko Tapani-
05.01.2024 08:23
Tuota noin. Eiköhän minulla, ja varmaan Jonillakin ole pikkuisen tärkeämpää tekemistä, kuin trollata täällä. Myönnän että luen tämän Pelkosenniemikanavan tekstejä, tottakai minulla kiinnostaa kotikuntani asiat. Esiinnyn täällä kyllä omalla nimelläni, toisin kuin sinä, kuka lienetkään. Mistä helvetistä sinä päättelet, että minä taikka Joni täällä trollattais, väität vielä että kaikki tietää että jompikumpi meistä se on. Sulla kannattais ehkä olla jotakin konkreettista näyttöäkin asiasta, ja vähän muutakin kuin vaan mututuntuma, ennenku latelet tiskiin tuollaisia syytöksiä. Tosiaan, anonyyminähän se on helppoa huudella, tuskin sinussa on sitä vertaa miestä taikka naista, että kertoisit minulle suoraan että kuka olet.
kuitenkin, hyvää päivänjatkoa vaan sinullekin, kuka sitten oletkaan.
-Kauko Tapani-
04.01.2024 19:06
1 / 1