atzalea

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
21
Kommenttia
694
- ystäväni puhuipystyperämallisesta autosta, ja siitä tulikin sitten mieleeni, mitä jos ihmisiäkin luokiteltaisiin erilaisilla perämalle6579
- tulin tekemäänhuuhaasta enisenlaisen! epätoivoinen yritykseni kumpuaa syvältä sisuksistani!! (huom. en ollut eilen baarissa, en ole hu5347
- 1-2 vuotta sittenruodimme täällä sanontaa joka kuuseen kurkoittaa se katjaan kapsahtaa! olen siitä lähtien pohtinut, että minne ihmeesee3286
- ihan pakko kysyä!!!!onko uuteen järjestöömme halukkaita liityjiä? helteen uhrit ry , on uusi monipuolinen järjestö joka takaa jäsenilleen v8473
- 5250
- miten sanonystävällisesti, huonosti suomea ymmärtäville, että se saakelin ovien paiskominen ennen seitsemää aamulla saa loppua!!!12468
- heräsinjuuri kolmen tunnin päiväunilta! onko kaikki vielä niinkuin ennenkin vai onko unosteni aikana tapahtunut mitään mullista1311545
- ohimolohkossaninippailee... olenko kenties kiristänyt pinnaani liiaksi? en ole kyllä himannut tehneeni niin... voiko ihminen tietämättä5665
- jokakuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa....????? miten tuo on mahdollista jos katajia ei ole lähimaillakaan......höh10458
- totta ja tarua näkemisestäoptisenalan tiedotuskeskuksen aikuisnäöntutkimus v.1999 paljastaa..... LAINALASIT heikentävät näköä= tarua.....ne eivät31703
- täälläon ollut nyt paljon puhetta vonkaamisesta ja kutemisesta.....joten ajattelin aloittaa vonkaamisen !!!!! kutemisen aloitt201090
- vieressänion puhelimen ohjekirja ja olen yrittänyt lukea sitä.....siinä väitetään sen tekstin olevan suomea mutta pas... marjat sa671297
- pikkusieluinen.....onko heitä???? ja mistä sellaisen tunnistaa??? entäs sitten isosieluinen...??? minä olen varmaankin keskisieluinen.25771
- ei sittenminkäänlaista ideaa aloitukseen ole minulla ..... pakko oli kuitenkin taas laittaa lusikkansa tähänkin soppaan.....aikas47737
- jos lähtisinmatkalle...saisinko mennä/joutuisinko menemään siihen hihnalle joka kuljettaa matkalaukkuja???? läpivalaistaisiinko minu761001
- olenko ymmärtänytoikein?????? olen saanut vastuullisen tehtävän ja siihen ohjeet...mutta olenko käsittänyt ohjeet oikein......???? -sauno621022
- mayday!!!!!!!tosi kyseessä, koneeni on kaapattu! murrosikäterroristi heräsi tähän aikaan, en usko todeksi ...kaiken lisäksi koneen ka211076
- tässäalkaa ihan hermostuttamaan kun tuota lunta vaan sataa kaiken aikaa, tuleeko siis kesää tänävuonna ollenkaan?????? onko k36769
- arvatkaashuuhaalaiset!!!! mitä tapahtuu jos yrittää ommella ompelukoneella ja kolmesta puolasta langat menee myttyrälle peräkkäi1942587
- käviniin ikävästi itselleni juuri, että jätin sormeni keittiön vetolaatikon väliin......auts! päätin tulla hakemaan sääliä j65790