Vapaa kuvaus

huumorintajuinen, rehellinen suomalainen mies Koulutus: Ammattikoulu Koulut: kauppaopisto Ammatti: Kauppa/palveluala Työskentelen: toimistotyö Ase tai siviilipalvelus: Isosaari Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

0

Kommenttia

3

  1. Käytännössä ei tekijöitä tuomittu lainkaan, koska ehdollinen vankeus ei tunnu missään tekijöiden kannalta. Sehän on vain tuomiolauseke oikeuden päätöksessä. Varmaankin on meillä juristien koulutuksessa jotain pahasti vialla, kun ei osata suhteuttaa tekoa ja sen merkitystä uhrin kannalta. Tuomareiden joukossa olisi hyvä olla naispuoleisia tuomareita, ja toivottavasti joku heistä itse joutuisi samanlaisen teon kohteeksi tulevaisuudessa, niin sen jälkeen he ymmärtäisivät paremmin uhrin asemaa. Kummallista kun ei ole juristeilla mitään empatiaa uhrien suhteen näissä lepsuissa tuomioissa. Joukkoraiskaus on siis Suomessa täysin sallittua vaikka laki sen säätääkin rangaistavaksi teoksi, mutta tuomioistuimet käytännöissään hyväksyvät sen . Menee kaikki luottamus suomalaiseen oikeusvaltioon, ei Suomessa ole oikeusturvaa ainakaan rikoksen uhreilla. Oikeuslaitoksemme on rikoksentekijöiden suojelua varten, ettei vaan kukaan saisi "kohtuutonta" tuomiota rikoksestaan. Häpeä suomalainen "oikeuslaitos" .
  2. Ei se ole miehen ulkonäöstä kiinni, vaan treffipalstan 50-60 v. naiset on niinsanottuja "ylijäämä naisia" eli heille ei kelpaa mikään. He arvostelevat ja torjuvat kaikki pelkästään sillä perusteella, että on käynyt kurkkaamassa heidän profiiliaan, tämä selvisi jo kahden viikon profiilissa olemisella - todella pöyristyttävää !! Samoin mainnat, ettei etsi seksiseuraa tms. ovat tyhmiä, koska ne palstat ovat muilla foorumeilla. Tästä maininnasta tulee ainoastaan ja vain mieleen seksikielteinen ns. "pihtari" nainen. Jos etsii tositarkoituksella kumppania, niin ei kenelläkään tule seksiasiat ensiksi mieleen, vaan henkilön muut ominaisuudet ja tutustuminen toiseen ihmiseen, elikkä pelaako kemiat jne... Kaveriahan sitä ollaan etsimässä eikä täydellisyyttä omiin odotuksiin löydä meistä kukaan. Mielipiteeni on, että parhaiten löytyy kumppani ns, perinteisellä face to face menetelmällä. Jotkut ns. hyvännäköisetkään naiset eivät tunnu löytävän kumppania treffipalstalta suomi 24, vaikka ovat roikkuneet siellä jopa 2-vuotta. Ongelma on siinä ettei 95 % palstalla olevista naisista etsi tosissaan ketään kumppnia vaan roikkuvat siellä täydellisyyttä hakemassa vaikka itsekin ovat ihan tavallisa ja epätäydellisiä kumppaniehdokkaita. Jokaisessa meistä on toki virheemme ja huonojakin ominaisuuksia löytyy meistä kaikista. Luuli 50-60 vuotiaiden naisten tajunneen sen jo elämän kokemusta omaavina ns. varttuneempina ihmisinä. Mutta toivotonta näin miehen näkökulmasta, koska takanani on elettyä elämää 60-vuotta ja taakse jäänyt yli 30-vuotta jatkunut parisuhde. Kaikki tämä ei estä minua katsomasta toiveikkaasti tulevaisuuteen. Haluaisin todella löytää hyvän kaverin ja NAISYSTÄVÄN !! mutta suomi 24:n naishakijat eivät ole kuin jostain "syvältä". Toivon naisten, etenkin 50-60-v. treffipalstalla roikkuvilta naisilta kommenttia ja asiallista kritiikkiä kommenttiini. Terv. kawe