Vapaa kuvaus

Heipä hei kaikki lopunajan voidellut ! Vuosi 2011 on ollut hyvin haastava lähes viikosta viikkoon. Tuntee mitä on elää ns. jatkoajalla. Mut silti Olisin tehnyt seuraa 'pilvenreuna väelle' ilman lähes täyskäännöstä. Tällä tarkoitan terveellisemmillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla jne. Tulevana tammikuun aikana tulee 74v. kuluneeksi syntymästäni. Hui hai! Komeat 77v. on takana. Kyllä se tuntuu; meno hidastuu. Ei kannata rehkiä enää itseään ihan piippuun, se tietää seuraavana päivänä' huilailupäivää. Kotieläimet: Eläinrakas Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Hyötyliikunta, REI-KI-meditaatio Ase tai siviilipalvelus: stm. Pohj. Savon prikaati 1958 Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Syntynyt Isalmen mlk talven keskelle lievästi autistisena(asperger oireyhtymä) aamulla n klo 6 tienoilla. Lisäys tehty 13.2 2015.

Aloituksia

1181

Kommenttia

5535

1. Unissa tiedostumaton kokemusmateriaali saattaa näyttäytyä verhotussa muodossa, asioissa jotka ovat liian tuskallisia muistettavaksi.
    Unet saattavat 'esittää' samaa kokemusaineistoa vuosikaupalla, uniaiheet kiertävät kehää. Kun psyykentalous on kyllin vahvaa, unet näyttävät ronskimpaa näkykieltä, arvelen.
  2. Toimi kellä toimii tämä kosketushoito. Itseasiassa ihmiset tekevät tätä vaistomaisesti laittamalla kätensä yhteen mieltä hämmentävissä tilanteissa.
    Sanon toimii vaihtelevasti. Itse olen saanut kaksi reikiviritystä. Reikimaster vakuutti minulle, että kyky käsillä tai kaukoparannuksella toimii koko eliniän.
    Vasta 4 kk kuluttua tämä todentui kun ankara hammaskipu poistui kun laitoin molemmat kämmenet kivun puolelle. Tästä on jo vuosia.

Ahdistustilojen hoitamiseen en ole huomannut tätä keinoa käyttää, vain fyysisiin kipuihin. Myös äsken kun koneen äärellä hammaskipu yllätti.
    Se poistui nopeasti. Samoin nivelreumakipuni.

Reikiviritys ei ole välttämättä ehto. Myöskään kaukoparantamiselle. Vanhemman työkaveririni, järeän ja juron länsirannikon ukon niskat kipeytyivät pahoin.
    Myöhään illalla omassa jätkän murjussani minulle tule halu laittaa kädet miehen niskan taakse. Kädet hehkuivat aikansa kuumina.
    Aamulla samainen mies omassa kaveriporukassaan kertoi iloisena, että pitkäaikaiset niska-hartiakivut olivat yön aikana parantuneet.
    Mies saattoi aavistella jotain, mutta asiasta ei koskaan puhuttu halaistua sanaa.

Reikimaster sanoi tuon olevan pelkkää ki-energiaa, vain reikivirityksen saaneet voivat käsillä parantaa tai kaukohoitona.

Tietenkin hengitys on kaiken hyvän olon a ja o. Kun opettelee vuosien myötä vielä nenän kautta hengittämisen, nuhat menevät ohi alle 1 tunnin.

Reikimeditaatioharrastuksesta uskon, että myös se elvyttää ja voimistaa ihmisen umpilisäkejärjestelmän tilaa.
    Tämä estää ennalta erilaisten sairauksien syntymistä. Nopeuttaa myös palautumista sekä psyykkisistä, että fyysisistä krempoista.