Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
julkunen2
profiilit
julkunen2
julkunen2
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten+Hobby+Hall+sähköpyörä+malli+28125+avustuksen+säätö+toimii+,siis+lisätään+ja+vähennetään+.Vasemmalla+oleva+napisto+sisältää+pyöränkuvake-napin+mutta+ei+mitään++/-+nappeja+.Ei+tapahdu+mitään+.+Näytössä+"efficient"+näyttää+nollaa.+Miten+sitä+siis+käytetään?+Normaalit+vaihteet+toimii+hyvin+ja+akku+on+täynnä+.kilometri/trip+toimii+valot+toimii.+Mutta+sähkö+avustus+miten?
28.04.2022 17:03
NEUROLEPTI++on+oikeasti+(Wikipedia)=
Antipsykoottiset+lääkkeet+(eli+antipsykootit,+neuroleptit+tai+psykoosilääkkeet)+ovat+psykoosien+hoitoon+käytettyjä+lääkeaineita,+jotka+vaikuttavat+aivojen+välittäjäaineisiin+hermosolujen+välistä+liikennettä+vähentävästi.+Antipsykoottisia+lääkkeitä+käytetään+nykyään+psykoosioireiden+ja+manian+lisäksi+myös+muistisairaiden+vanhusten,+ja+huumeista+vieroittautuvien+rauhoittamiseen+sekä+unihäiriöiden+hoitoon.
ITSE+olen+käyttänyt+useita+ko.lääkkeitä+uniongelmiin+,myös+Promazin++ja+Levozin.
Kannattaa+lukea+Wikipedia+netistä+tästä+"myrkystä".
12.06.2019 09:38
Pyydä++tarjous+ainakin+firmalta+joka+tekee+pojalleni+just+remonttia+.+Luulen+että+on+hinta/laatu++ainakin+näihin+kiskuri+mainostajiin+verrattuna+ok.
http://www.saneerauspaajanen.fi/
Ps+tekee+pojalle+just+remppaa+..+lopputulosnäkyy++1-2+vko.+Tähän+asti+edennyt+ok+(purku).
28.09.2018 22:12
Eihän+jääkiekkoilijoitakaan+kaikille+riitä+pitää+ottaa+rallikuski+,+jos+kerran+sellainen+tyrkyllä+on.+Suomessa+vaan+tuppaa+olemaan+aika+suppee+valikoima+jos++maailman+mittapuussa+mittaa.
30.09.2016 19:40
Paska firma , ne hajottaa siellä autosi ja maksattaa siitä vielä laskutkin .Kierrä kaukaa , vie Muottikadulle ,Sillankorvankadulle ,Skankfeldille ,Jaakolalle vaikka kehäkujan TB , mutta ei Koneenkadun AD ! On meinaan kokemusta ko. paskasta.
16.10.2015 16:50
Mirtazapin ja levozin toimivat kullä hyvinkin aikansa , mutta kun vaikutus jostakin syystä loppuu ja yrität eroon niistä tulee kauhea olo ja bentso sekamelska että millä saan normaalityössä käyvän rytmin kiinni - sitä tarkoitan.
Onneksi on opamox jolla olen saanut pahimmat paniikit kuriin.
11.10.2015 10:22
Käytin 1-2 vuotta , toimi hyvin :otin pienen annoksen klo18-19 ja nukuin kuin tukki klo21. Halusin päästä eroon koska annosvaikutus loppui ja ei enää tehonnut. Vieroitus onkin sitten vaikeaa ,en tiedä mikä olis paras ,lekuri antoi imovane 7,5mg + surmontil 25mg : toimi viikon ei enää toimi .Voimat vähissä valvomisista jo nyt .Eli varoitan hyvistä mielialalääke kokemuksista, mutta voi tulla vaikeuksia ...?
09.10.2015 17:46
Uskon että obelix mahtuu taas tosi hyvin hyvinkään ravintoöohin, koska siellä oli aina perushyvät ja kohtuuhintaiset jutut, ainut että kokki pysyy kohtuu suolamäärässä aannoksissa , aina voi lisätä pööydässä , mutt suolaisuudella ei voiteta pisteitä eikä peitellä makuja! Aromit ja maut kunniaan!!!
05.10.2013 20:20
1 / 1