Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kts777
kts777
kts777
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
866
Kommenttia
12082
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Väärää+tietoa.+Öisin+Helsinki+on+leppoisa+kaupunki+ja+nuoriso+lähinnä+moikkailee.+Minkälainen+säikky+säkin+oot.
11.11.2020 06:06
VILPPIÄ+EI+ESIINTYNYT!
New+York+Times+otti+yhteyttä+jokaisen+osavaltion+vaaliviranomaisiin:+kukaan+ei+havainnut+vaaleissa+laajamittaista+vilppiä
Lehti+kertoo+soittaneensa+jokaisen+osavaltion+vaaleista+vastaaville+virkamiehille,+jotka+edustavat+niin+republikaaneja+kuin+demokraatteja.+Kukaan+heistä+ei+ollut+havainnut+laajamittaista+vilppiä+vaaleissa.
Joissain+osavaltioissa+oli+ilmennyt+pieniä+ongelmia,+jotka+ovat+yleisiä+joka+vaaleissa.+Näitä+olivat+esimerkiksi+muutamat+tapaukset,+jossa+ihminen+on+äänestänyt+kahdesti.+Virkailijat+ovat+jo+alkaneet+selvittää+niitä.
ELI+CASE+CLOSED!
11.11.2020 06:04
VILPPIÄ+EI+ESIINTYNYT!
New+York+Times+otti+yhteyttä+jokaisen+osavaltion+vaaliviranomaisiin:+kukaan+ei+havainnut+vaaleissa+laajamittaista+vilppiä
Lehti+kertoo+soittaneensa+jokaisen+osavaltion+vaaleista+vastaaville+virkamiehille,+jotka+edustavat+niin+republikaaneja+kuin+demokraatteja.+Kukaan+heistä+ei+ollut+havainnut+laajamittaista+vilppiä+vaaleissa.
Joissain+osavaltioissa+oli+ilmennyt+pieniä+ongelmia,+jotka+ovat+yleisiä+joka+vaaleissa.+Näitä+olivat+esimerkiksi+muutamat+tapaukset,+jossa+ihminen+on+äänestänyt+kahdesti.+Virkailijat+ovat+jo+alkaneet+selvittää+niitä.
ELI+CASE+CLOSED!
11.11.2020 06:04
Poliisi+palautti+asian+oikeisiin+mittasuhteisiinsa.+Nuoriso+käyttäytyy+hyvin+erinomaisesti.
11.11.2020 05:59
Niin+ja+tässä+itse+yrityksen+(Aeronautics+Group)+mainossivu:
https://aeronautics-sys.com/home-page/page-systems/page-systems-orbiter-1k-muas/
11.11.2020 05:44
Ei+tässä+mitään+outoa+ole.+Juutalaisille+aina+Mooses+on+Mooses+mutta+bisnes+on+bisnes.+
Niitä+kutsutaan+Kamikaze+droneiksi+mutta+niiden+virallinen+nimitys+on+Orbiter+1+K.
Niitä+Azerbaijaniin+myyneen+yrityksen+nimi+on+Aeronautics+Group.+
Ne+kieltämättä+auttoivat+azereja+saivat+takaisin+Armenialle+menettämänsä+alueet+mutta+myös+Turkin+aseilla+oli+ratkaiseva+merkitys.
https://www.jpost.com/middle-east/israeli-drones-in-azerbaijan-raise-questions-on-use-in-the-battlefied-644161
11.11.2020 05:43
Ollaan+raamatullisia+ja+ymmärretään,+että+käsite+"valittu+kansa"+oli+EHDOLLINEN+ja+edellytti+kansan+tottelevaisuutta:
2.Mooseksen+kirja:
19:5+Jos+te+nyt+kuulette+minun+ääntäni+ja+pidätte+minun+liittoni,+niin+te+olette+minun+omaisuuteni+ennen+kaikkia+muita+kansoja;+sillä+koko+maa+on+minun.
7:12+Jos+te+tottelette+näitä+säädöksiä,+noudatatte+ja+seuraatte+niitä,+niin+Herra,+sinun+Jumalasi,+pitää+liittonsa+ja+on+laupias+sinulle,+niinkuin+hän+valalla+vannoen+on+sinun+isillesi+luvannut
11:26+Katso,+minä+asetan+tänä+päivänä+teidän+eteenne+siunauksen+ja+kirouksen:
11:27+siunauksen,+jos+te+tottelette+Herran,+teidän+Jumalanne,+käskyjä,+jotka+minä+tänä+päivänä+teille+annan,
11:28+mutta+kirouksen,+jos+te+ette+tottele+Herran,+teidän+Jumalanne,+käskyjä,+vaan+poikkeatte+siltä+tieltä,+jota+minä+tänä+päivänä+käsken+teidän+vaeltaa
Sitten+ne+hyvät+uutiset+joita+massikaaniset+harhaopettajat+yrittävät+peitellä.
Hebr
8:7+Sillä+jos+ensimmäinen+liitto+olisi+ollut+moitteeton,+ei+olisi+etsitty+sijaa+toiselle.
Uuteen+liittoon+ovat+tervetulleita+myös+israelilaiset+mutta+ei+vanhoilla+eväillä+vaan+aivan+uusilla!
HYVÄ!
11.11.2020 05:37
Siis+nuo+olivat+kansalaisten+piikikkäitä+vastauksia+Bibin+twitterissä.
10.11.2020 22:52
HAHA!
Bibi+saa+todella+kyytiä+tuolla+twitterissään:
Ja+tänään,+Pompeo+ilmoitti+Yhdysvaltojen+aikomuksesta+myydä+aseita+Emirateille,+mikä+neutralisoi+Israelin+ilmavoimat+alueella.
Mitä+sitten?+Rauha+rauhasta+tai+rauha+valtavasta+asekaupasta+Emirateille+????
Tältä+näyttää+"rauhansopimus":+(kuva+hävittäjästä+ja+dollaripinkasta)
Hyvin+tehty.+Hyvää+työtä.
Lennä+nyt+pois+näkyvistämme.+Tammikussa+sulla+oikeudenkäynti.
Haifassa+on+aluksia!
Erinomaista.+Luovun+työttömyysetuuksista,+koska+hyödyn+varmasti+paljon+rauhansopimuksesta!
Toivatko+kuivausrumpuja+tänään?
Koska+minulla+on+jo+pesukone.
Laita+tuomaan+myös+leipää,+munia+ja+kuminaa.
Olet+kävelevä+vitsi
Valtava+vipu+Yhdysvaltain+aseteollisuudelle
Meillä+se+on+vipu+osakeyhtiöiden+rikastumiselle.
10.11.2020 21:13
heh!+Ei+ole+nämä+Israelin+ja+pikkuarabimaiden+väliset+suhteet+myöskään+ääri-israelilaismielisten+psykoosifanittajien+mieleen:
https://twitter.com/TrumpHeightsHoC/status/1326218436507267073
Bibi+kehui+kuinka+Haifassa+parhaillaan+purettavat+arabien+lastit+pelastavat+maan+kuralla+olevaa+taloutta
Ääri-israelilaismielinen+psykoosifanaatikko+(vielä+korkkiruuviakin+korkkiruuvempi)+heittää:
"Arabiemiirikuntien+alukset+purkavat+edelleen+lastia"+-+mikä+klassinen+raamatullinen+valhe.+Laivat+mitä?+Mitä+Emiraatit+tuottaa+öljyn+lisäksi?
+Ali+Bibi+ja+kolmekymmentäviisi+rosvoa+-+Tarinoita+tuhannesta+ja+yhdestä+yöstä."
:D
10.11.2020 21:00
En+tiä+mutta+USA+lähtee+nyt+vauhdilla+purkamaan+Trumpin+miinoja+pois+mikäli+uuteen+hallintoon+on+uskominen:
"Aiomme+ryhtyä+välittömiin+toimiin+palauttaaksemme+palestiinalaisille+taloudellisen+ja+humanitaarisen+avun,+puuttumalla+Gazassa+meneillään+olevaan+humanitaariseen+kriisiin,+avaamalla+uudelleen+Yhdysvaltain+konsulaatin+Itä-Jerusalemissa+ja+työskentelemällä+uudelleen+PLO-toimiston+avaamiseksi+Washingtonissa",+valittu+varapresidentti+Harris+sanoi+haastattelussa.
10.11.2020 17:07
Junes+Lokka,+poliisin+vanha+tuttu+kuten+Marco+de+Wit.+"America+first"+eiku+"Suomen+kansa+ensin"+vai+miten+se+meni:
https://www.youtube.com/watch?v=EtKGDGtml2A&t=8s
10.11.2020 17:04
Kooteen+rukouksiin+vastataan+nyt+sellaisella+vauhdilla+ettei+itsekään+perässä+pysy:
"Aiomme+ryhtyä+välittömiin+toimiin+palauttaaksemme+palestiinalaisille+taloudellisen+ja+humanitaarisen+avun,+puuttumalla+Gazassa+meneillään+olevaan+humanitaariseen+kriisiin,+avaamalla+uudelleen+Yhdysvaltain+konsulaatin+Itä-Jerusalemissa+ja+työskentelemällä+uudelleen+PLO-toimiston+avaamiseksi+Washingtonissa",+valittu+varapresidentti+Harris+sanoi+haastattelussa.
10.11.2020 16:58
Siinä+siis+Helsingin+rikoskäyrät+(henkeen+ja+terveyteen+kohdistuvat)+laskevat+kuin+lehmän+häntä++kolmannekseen+2011-2018.+Sitten+2019+pieni+nousu+piikki+mutta+ei+merkittävä
10.11.2020 16:40
Joo+ei+kiitos.+Emme+kaipaa+pukkeja+kaalimaan+vartijoksi:
https://yle.fi/uutiset/3-10534206
+Jopa+kahdella+kolmesta+natsijärjestö+PVL:n+ja+Soldiers+of+Odinin+näkyvimmistä+suomalaisjäsenistä+on+rikostaustaa
10.11.2020 16:36
Ai+sä+käyt+Jumalan+kanssa+prosenttikauppaa?
10.11.2020 15:37
Trump+myy+torninsa+Obamalle+ja+siitä+tulee+Obama+Foundation+Tower.
:D
10.11.2020 14:30
"Pääkaupunki+seudun+toivo+lienee+uudessa+nuoressa+suvaitsevaisessa+sukupolvessa?"
Ja+Keski-Suomen+toivo+toisiaan+vasaralla+päähän+takovissa+oikeistopopulisteissa.
10.11.2020 14:28
Suomen+mittapuulla+ei+edes+Bernie+olisi+sosialisti+vaan+lähinnä+oikeistodemari+kuten+Lasse+Lehtinen+ja+Martti+Ahtisaari.
10.11.2020 13:50
Palestiinalaisten+johtohahmoihin+kuuluva+Saeb+Erekat+kuoli+koronaan
Erekat+oli+65-vuotias.
R.I.P.
10.11.2020 12:51
58 / 605