Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

2

  1. Itekkin ollut työelämästä ulkona puolisen vuotta ja eikä nappaa pätkääkään tehdä töitä ja stressata,paljon rennompaa elää omaa elämää niinkuin haluaa,ja kyl se valtion raha riittää laskuihin,onneksi....
    ite olen kolmenkympin ja mietin mitä hemmettiä ihmiset ajavat ittensä piippuun työmaalla ja suhteet rakoilee kotona ja lapset voi huonosti.
    Sivusta ku seurannut työelämää jo vuodet ni ihan perseestä koko työelämä.
    Olen todennut että työ=vankila eli olet myynnyt työantajallesi oman nahkasi jollain
    kuukausi palkalla. Ja eniten naurattaa miten halvalla me ihmiset ja suomalaiset myymme oman nahkamme työantajalle,joka voi pomputella meitä miten haluaa.
    Ite sanon ei kiitos! se summa mitä tienaamme ja jos ajattelee ajan menetyksen ja stressin tulemisen ja henkiset ja fyysiset pahoin voinnit,niin kyllä ihmisten pitäisi saada rahaa enemmän töistään ja kunnioitusta työnantajalta enemmän.

    Joku päivä ku menen töihin takas miettimiseni jälkeen niin yksi asia mitä sanon teille työntekijät on se ,että muistakaa valita sellainen vankila=työpaikka missä viihdytte ;)