Vapaa kuvaus

Suoran toiminnan mies Suomussalmelta! Linkit: http://www.rantaneuvos.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

307

Kommenttia

1219

1. Minä ainakin jo olen saannut tunnustusta keksijänä, oletko sinä?
    Tietokoneen käytön perus asiat, olen aivan omista haluista oppinut ja monta muuta asiaa jo hallitsen, oma toimisesti.
    Montako kirjaa itse olet julkaisut, jotka olet kirjoittanut käsin tyhjää kirjaan? Neuvos on aina haaste, siinä ei etes tohtorin hattukaan paina mitään jos väitelemme minulle mieleisistä asijoista.
  2. " Kauna ylittää arvostelulukyvyn"
    Internet on kaikesta hyödyllisyydestään huolimatta pahimman laatuinen sontaluukku, sen tietää jokainen. Suomussalmelaisten oma sontaluukukin netistä löytyy. Internetistä
    Suomi 24-keskustelufoorumin varsin vilkkaalta vaikuttava Suomussalmi-palstalla vihjaillaan ja juorutaan tunnettujen paikkallisten ihmisten yksityis elämästä ja levitetään perätöntä tietoa milloin mistäkin asiasta.
    Näihin paskapuheisiin aihetta on antanut muun muassa kaatunut esitys Ruhtinansalmen Osuuspankin sulautumisesta Suomussalmen Osuuspankkiin. Myös paikallinen työosuuskunta on jostain kumman syystä saannut negatiivistä julkisuutta palstalla.
    Ilmeisesti joukossamme on ihmisiä, joiden huomionkipeys ja kauna ylittää kaiken arvostelukyvyn. Uutiskynnystä näillä tempuilla ei kuitenkaan ylitetä muualla kuin internetissä, jossa etukäteisvalvontaa ei ole.
    Enemmän tai vähemmän kaunoja kantaa jokainen, mutta niiden purkamisen tavoissa erottuvat jyvät akanoista. Nimetön Internetjuoruilu kertoo enemmän kirjoittajastaan kuin sen kohteesta. Sen lisäksi sillä tavalla voi tehdä itsensä syylliseksi rikokseen.
    Lait herjaamiseeen ja solvaamisesta koskevat myös nimetöntä internet-kirjoittelua, se kannattaa jokaisen muistaa ennen kuin painaa lähetä-nappulaa.
    Internetissäkään ei voi liikkua jälkiä jättämättä, ei varsinkaan kun keskustelupalstan muut kirjoittajatkin arvaavat kuka ainakin jymyjuttujaan palstalle kirjoittelee.
    On kiinni vain ajasta ja pinnan pituudesta, milloin joku mielensä pahoittanut tekee rikosilmoituksen. Ja se olisi aivan oikein.
    Tämä on suora lainaus tänä päivänä ilmestyneestä Ylä-Kainuu lehdestä, kirjoita suoraan toimittajalle jos et tykkää, niin kuin minä tein.
    [email protected]
    Ylä-kainuu lehden toimitus kantaa mulle katkeraa kaunaa kun minä arvostelen suoraan, lehden toimitus tavasta, eikä julkaise yhtään minun mielipide kirjoitusta.