Meitä tulevia vanhuksia on alkanut huolestuttaa tuleva vanhuus, saammeko enää mitään hoitoa osaksemme.
Miksi tämä yhteiskunta kouluttaa lääkäreitä niin ettei niistä ole juuri mitään hyötyä meille.
Pankaa hyvät nörtit viesti menemään, eteen päin ettemme haluaisi vielä kesken ikiinsä kuolla, hoidon puutteeseen.
Minä kiittelen jo etukäteen ja nyt on uutta neuvoksen kotisivuilla, valokuva galeriassa neljä valokuvaa.
www.rantaneuvos.com
Lääkärin virkoja auki
3
411
Vastaukset
- monta
hautaa ja kiveä sulla on. ja puuttuu se yksi ja paras tittelisi, tuleva vainaja..
noinko komea onkaan kierrätysarkku.Neuvoksesta on tehtynä jo puolen tunnin tv dokumentti: Rantaneuvos Eero Seppänen tuleva vainaja ei tarvitse kuin enää kuolla pois niin kaikki olisi sitä myöten selvää.
Mutta pitää mulla tietenkin yrittää hoidella, ukin vaativat tehtävät ensin, enhän minä vielä kuolemaan jouda, vielä pitkään aikaan.
- cxbxf<hbxfhb
Rantaneuvos on oikeassa. Tänne pitää saada ulkomailta, esim Virosta tai Venäjältä suomea osaavia lääkäreitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244