todellakaan ole muuta tekemistä,kuin kirjoitella huonolla kieliopilla näille palstoille?
Eikö
9
790
Vastaukset
Mulla sitä vasta onkin tekemistä, kaiken aikaa tee jotakin, juuri pyöräytin puuron ja rupean kohta syömään ja sitten lähenkin halkomaan isoja koivu pölkyjä.
Loppuviikolla olenkin jo sukuselvitysten parissa Sulkavalla ja seuraavaksi ovat jo suunnitteilla valtakunnalliset nälkäänäkevien päivät Ivalossa j,ne ja Heinäkuun kaikki viikon loput menevät, suku tapaamisessa eri sukujen kesken, ettei tekeminen lopu neuvoksella.
Rantaneuvos osa kolmostakin, pitää jossakin vaiheessa koota kasaan että saisimme, taas jotakin puheen aihetta Suomussalmelaisten keskuuteen, kirjoitti itse Neuvos.- auringonpistoksen
kirjoittelee ja ite vastailee itselleen, että saisi kävijämäärät omissa aiheissaan nousemaan.
Saanut kerjättyä joltain tunarilta kotisivut, joita yrittää mainostaa kirjoituksillaan.Minä käytän nyt kaikki mahdolliset mediat hyväkseni niin kauvan kuin nämä toimivat, enkä tarvitse siihen etes lupaa keltään, minä ainut Rantaneuvos ja Suomussalmi.
Rantaneuvos riehui tänään tosi mielellä, kahden kirveen, rautakangin ja halkaisukiilan kanssa vanhaan malliin, mitkä opit oli saannut vanhemmilta halonhakkaajilta, 50 ja 60 luvuilla.
Vieläkö sinä saisit, halki pölkyn, jonka läpi mitta on 60 cm, tänään vielä meni, mutta menöökö enää vielä kovin kauvan.
Minä kirjoitan sellaista tekstiä, jonka osaan, enkä sen vuoksi ylitä itseäni, kirjoitus taidollani, kiitos kuitenkin että huomaasit.- ohjaajakriitikko
minun mielestäni sinun tulisi tehdä elokuvia. voisit niittää mainetta ja kunniaa. rantaneuvos I, rantaneuvos II jne... saattaisi nousta kovempaan kulttiin kuin Rocky-elokuvat. pistäpäs harkintaan.
- pööööööööööööö
halonhakuista saisi varmaankin hyvää koostetta
pööööööööööööö kirjoitti:
halonhakuista saisi varmaankin hyvää koostetta
Tiijätkö, kuinka vanha asia on kun ihminen rupesi halkojakin hakkamaan ?
- kiilaaja
Onko elokuvia valmistunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244