Eikö

tällä "Rantaneuvoksell...

todellakaan ole muuta tekemistä,kuin kirjoitella huonolla kieliopilla näille palstoille?

9

824

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla sitä vasta onkin tekemistä, kaiken aikaa tee jotakin, juuri pyöräytin puuron ja rupean kohta syömään ja sitten lähenkin halkomaan isoja koivu pölkyjä.
      Loppuviikolla olenkin jo sukuselvitysten parissa Sulkavalla ja seuraavaksi ovat jo suunnitteilla valtakunnalliset nälkäänäkevien päivät Ivalossa j,ne ja Heinäkuun kaikki viikon loput menevät, suku tapaamisessa eri sukujen kesken, ettei tekeminen lopu neuvoksella.
      Rantaneuvos osa kolmostakin, pitää jossakin vaiheessa koota kasaan että saisimme, taas jotakin puheen aihetta Suomussalmelaisten keskuuteen, kirjoitti itse Neuvos.

• auringonpistoksen

kirjoittelee ja ite vastailee itselleen, että saisi kävijämäärät omissa aiheissaan nousemaan.

Saanut kerjättyä joltain tunarilta kotisivut, joita yrittää mainostaa kirjoituksillaan.

• Minä käytän nyt kaikki mahdolliset mediat hyväkseni niin kauvan kuin nämä toimivat, enkä tarvitse siihen etes lupaa keltään, minä ainut Rantaneuvos ja Suomussalmi.

• Rantaneuvos riehui tänään tosi mielellä, kahden kirveen, rautakangin ja halkaisukiilan kanssa vanhaan malliin, mitkä opit oli saannut vanhemmilta halonhakkaajilta, 50 ja 60 luvuilla.
      Vieläkö sinä saisit, halki pölkyn, jonka läpi mitta on 60 cm, tänään vielä meni, mutta menöökö enää vielä kovin kauvan.
      Minä kirjoitan sellaista tekstiä, jonka osaan, enkä sen vuoksi ylitä itseäni, kirjoitus taidollani, kiitos kuitenkin että huomaasit.

• ohjaajakriitikko

minun mielestäni sinun tulisi tehdä elokuvia. voisit niittää mainetta ja kunniaa. rantaneuvos I, rantaneuvos II jne... saattaisi nousta kovempaan kulttiin kuin Rocky-elokuvat. pistäpäs harkintaan.

• pööööööööööööö

halonhakuista saisi varmaankin hyvää koostetta

• Kunhan ensi saan valmiiksi, Rantaneuvos osa 3

• pööööööööööööö kirjoitti:

halonhakuista saisi varmaankin hyvää koostetta

Tiijätkö, kuinka vanha asia on kun ihminen rupesi halkojakin hakkamaan ?

• kiilaaja

Onko elokuvia valmistunut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      72
      1147
    2. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      55
      1038
    3. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      44
      999
    4. Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."

Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      850
    5. Martina ja Levin kiinteistö

Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      329
      763
    6. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      21
      724
    7. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      51
      720
    8. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      698
    9. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      181
      624
    10. Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta

Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi
      Tv-sarjat
      8
      622
    Aihe