Vapaa kuvaus

Mitähän itsestäni osaisin kertoa, hmm...Olen tavallinen tallaaja.. Mies oli ja meni manan majoille..

Tyttäriä on monta ja lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsia. Onhan siinä jo porukkaa...

Itsestäni jotain: No,olen rauhallinen ja pitkäpinnainen..Luen paljon,rakastan runoja,dekkarit viihdyttävät ja ja sitten välillä vakavampaa,pääasia,että saan lukea..Etten ihan juutu kirjan ääreen ,teen muutakin...

Vapaaehtoistyötä esim.. No,ei siitä sen enempää.....Ai niin,pelailen ,yksinpelejä tai kaksinpelejä,hauskaa,rentouttavaa puuhaa...saa aivotkin toimintaa. Tämä tietokone ,on vallan mainio,

olen oikea räplääjä,aina löytyy kiinnostavaa juttua...Motto: "Elämä ei ole aina hauskaa,mutta mielenkiintoista,joka päivä." Kiva herätä uuteen aamuun, jospa tänään tapahtuu sellaista,mikä muuttaa kaiken paremmaksi ..aina on toivoa.



Kirjoitan tähän yhden ,Tommy Tabermannin runon ( Kaipaus 1976 )



Hiljaisuusvalssi



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa ,kunnes kielet sen katkeaa,

se soittaa aalloilla,kiviä vasten,

se soittaa oksalla kevätkeinuvalla,

jonka alla minä uinun,

kauriin ja karhun lailla.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa,kunnes meidät on pesty,

se harjaa harjalla, kanervankarkealla

ja se huuhtelee kuulla niin kirkkaalla,

ettei tähtiä tarvita lain.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa kunnes kielet sen parkuen katkeaa.

Se soittaa kunnes murheeni morsian mustissa on,

kunnes haudalla sen riisun päästäni

kuihtuneen seppeleen.

Oli vähän surullinen..Yritän löytää taas ,jonkun kivan.. Vaihtelua elämään..

Kiitos,kun poikkesit sivullani. Sinulle :Oikein mukavaa päivää,voimia ja Iloa!

sähkö[email protected]

.



Suosikkibändit/artistit: Tomi Metsäketo, Kari Tapio, Hecktor, Kaseva, Queen, Eagles ym..

Suosikkileffat: Viulunsoittaja katolla, Puhallus, Hevoskuiskaaja, Kummisetä, Oman elämänsä sankari ym.

Lempikirjat: Esim..Vihreä oli laaksoni, Vuorovetten prinssi, Sadanvuoden yksinäisyys, Garpin maailma, Tuntematon sotilas ym.

Vapaa-aikanani: Räplään tietokonetta, sättäilen, pelaan, luen romaaneja ja runoja, teen ristikoita, ulkoilen ym.

Katson tv:stä mieluiten: joitain sarjoja, Dokumentteja, uutisia, viihdettä, elokuvia..

Kotieläimet: Ei ole nyt, mutta pidän kissoista..

En pidä: hirvikärpäsistä, ym. ötököistä... kuumuudesta, metelistä, yksitoikkoisuudesta ym.

Ruoka & juoma: Pizza, lasagne, risotto, kana...juomana Novelle, Bonaqua tai vesi



Koulutus: ---

Ammatti: Eläkeläinen

Yhdistykset/kerhot: Espoonlahden eläkkeensaajat ry

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

13

Kommenttia

2058

  1. Oikein märkää on..Minusta kummallista kyllä tuo
    juttu,että ei keskustella. Kokoajanhan me keskustelemme..Ei sille nyt voi mitään,ettei ääntä tähän saada,mutta sehän on vain ajan kysymys..Kahvipirtti on nimensä veroinen,jutellaan
    mitä yleensäkin kahviloissa,kaikesta mitä tulee mieleen. Olen kai tästäkin jo kirjoittanut monesti,mutta kun ei mene kenenkään mieleen.
    Miksi,joka ketjussa,pitäisi puhua,vain määrätystä aiheesta..täällä on vapaata mielipiteidenvaihtoa.
    Säästä puhuminen on hauskaa,joku asuu Lapissa ja joku ihan etelärannikolla,kyllä siihen väliin mahtuu monenlaista säätä. Tietysti ,joku voi ajatella,että senhän näkee netistä,mutta kivempaa,
    kun todellinen ihminen kertoilee.(Minun omia ajatuksiani)Niinhän se on kaikkien asioiden kanssa,niitähän voi lukea netistä,eihän tarvitsisi mistään kirjoitella muidenkaan.
    Luen jokaista ketjua..usein se on vain ihmettelyä,miksi ei kirjoiteta,eikä kirjoittajakaan sano sanottavaansa?
    Tulee mieleen työpaikkakoulutustilaisuudet..
    Usein puhuttiin esim.miksi jotain kiusataan ja syrjitään..Syitä löydettiin kovasti,mutta juttu tyrehtyi siihen,kun olisi pitänyt keksiä,miten siitä pääsee eroon,aika loppui aina..Täälläkin,
    samaa juuri,jutellaan,,miksi ei keskustella?
    Lääkkeet jää keksimättä.Jos minä en kirjoita johonkin aiheeseen,johtuu siitä,että en tiedä
    aiheesta tarpeeksi,tai joku on jo sanonut,melkein
    kuin itse ajattelen,mitä sitä alkaa toistamaan.
    Olen tehnyt välillä aloitteita,mutta olen kait ollut niin tylsä tyyppi,ettei ole ollut kiinostavaa...Niin kauan menee hyvin,kun itse tiedostaa puutteensa. Mutta, kaikille poteville ystävilleni,toivon pikaista paranemista...
    Minä olen juonut teetä jo niin paljon,että korvista tulee ulos..ääni kun meni...
    Mutta ,oikein mukavaa torstaita,on toivoa täynnä,
    kuten aina. Iloa ja voimia! t.Irkku
  2. Viikonloppu jälleen edessä..mihinkähän ne päivät oikein livahtavat? No .jokatapauksessa,keitän kahvit ja pistän vesipannun viheltämään...On vähän
    koleaa,joten pistän tulenkin takkaan.Tässä polttelen kynttilöitä ,kun on niin lempeää valoa.
    Meille löytyy kuivakakkua ja piirakoita,pistän esiin. Kisuille vielä ruokaa lautaselle ja vettä.Nyt tämäkin päivä on saatu hyvin alulle.
    Tulkaahan kahville!! SkillaNin asiaan tartun..
    On aina niin surullista,kun suruviestejä saa.
    Vaikka tietääkin,että se on kaikilla edessä,niin
    aina se säväyttää,miten lyhyt on kuitenkin elämä ja äkkiä ohi.Olen yrittänyt noudattaa semmoista
    periaatetta,etten sano mitään epäystävällistä kenellekään,koska ei voi tietää,milloin on viimeinen tapaaminen...Muistan,kun tyttäreni olivat koulu-ikäisiä ja kiukuttelivat lähtiessään
    jostain.No,he postiluukusta huutelivat,että anteeksi äiti.Eivät haluneet riidoissa erota.
    Hauskoja juttuja ,on näillä meidän mummoilla.
    Tulee aina iloiselle mielelle,kun lukee niitä.
    On tuo huumori ,parasta lääkettä,moneen vaivaan.
    Meillä satoi lunta,eilen,tosi paljon ja iltapäivällä jo vettä. Vähän se harmitti,mutta eipä sille voi mitään..On vielä niin hämärää,etten näe,miillainen sää on. Kosteaa varmaankin. Kävin kurkkaamassa sinne Seniorinettiin,mutta hiljaista on siellä.
    Kai se siitä vilkastuu? Tämä on ihan hyvä paikka.
    Ihmetyttää taas jutut Mannerheimistä..tuommoiseen
    se aika haaskaantuu,ei ehditä hoitaa oikeita asioita ollenkaan.Miten nämä Suomen ,nykypäivän, asiat korjaantuisivat tiedolla, onko Mannerheimi ollut homo vai ei?Kyselee,nimimerkki Epätietoinen
    Kaikenlaista.. Mutta ,me alamme viettämään mukavaa perjantaita..Voimia ja Iloa! t.Irkku
  3. Kahvia tulin keittämään ja vettä . Nyt tuli takkaan ja kynttilöitä sytyttelen. Marjapiirakkaa
    löytyi,sitä laitan esiin. No niin..Tulkaahan kahville! Kisut..teillekin Lazzia lautaselle ja uutta vettä,noin.. Ei kait meidän pidä ,tässä enää
    alkaa maailmaa parantamaan..Kai nuoremmat voivat
    sen tehdä..Johan olemme osamme jo tehneet...
    Nyt vain rupattelemme kaikkea mukavaa,mitä tulee
    mieleen...Puhelimessa on, vaikka minkälaista keräilijää .Heidän kohteenaan,olemme mitä mainiointa sakkia. Kerääjät laskevat,että tämän
    ikäisenä,maailmaa nähneenä,ymmärrämme avuntarvitsijoita ,loputtomasti. Onko teillä samanlaisia kokemuksia?..Toinen ikävä ammattikunta on lehtien tilauksia kalastelevat.
    Jotkut uskovat,yhdestä lauseesta,mutta jotkut tekevät kaikkensa,että menisimme lankaan.
    Ymmärrän kyllä,kun saavat korvauksen,vain tilauksien mukaan ja äkkiä
    tulee kenkää,jos kiintiö ei ole täysi..Tietysti,
    haluaisi auttaa heitäkin,mutta ei kertakaikkiaan pysty,vaikka tietääkin tämän..Tuli mieleen tässä,että kyllähän me täällä tiedämme aivan hyvin,miten maailma makaa,mutta emme paljoa pysty muuttamaan,joten miten siitä sitten jatkuvasti
    höyryäisimme. On sellaisia tarpeeksi,ilman meitä.
    Se,ettemme kirjoita,ei tarkoita,että emme ajattele! Vähän liikaakin mietimme ja murehdimme..
    Täällä nautimme ,leppoisasta kahvihetkestä..
    Mutta nyt,menen parantelemaan taas ääntäni..Kai se jostain löytyy.. Mukavaa tiistaita ja iloa ja voimia tänäänkin..t.Irkku