Vapaa kuvaus

Mitähän itsestäni osaisin kertoa, hmm...Olen tavallinen tallaaja.. Mies oli ja meni manan majoille..

Tyttäriä on monta ja lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsia. Onhan siinä jo porukkaa...

Itsestäni jotain: No,olen rauhallinen ja pitkäpinnainen..Luen paljon,rakastan runoja,dekkarit viihdyttävät ja ja sitten välillä vakavampaa,pääasia,että saan lukea..Etten ihan juutu kirjan ääreen ,teen muutakin...

Vapaaehtoistyötä esim.. No,ei siitä sen enempää.....Ai niin,pelailen ,yksinpelejä tai kaksinpelejä,hauskaa,rentouttavaa puuhaa...saa aivotkin toimintaa. Tämä tietokone ,on vallan mainio,

olen oikea räplääjä,aina löytyy kiinnostavaa juttua...Motto: "Elämä ei ole aina hauskaa,mutta mielenkiintoista,joka päivä." Kiva herätä uuteen aamuun, jospa tänään tapahtuu sellaista,mikä muuttaa kaiken paremmaksi ..aina on toivoa.



Kirjoitan tähän yhden ,Tommy Tabermannin runon ( Kaipaus 1976 )



Hiljaisuusvalssi



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa ,kunnes kielet sen katkeaa,

se soittaa aalloilla,kiviä vasten,

se soittaa oksalla kevätkeinuvalla,

jonka alla minä uinun,

kauriin ja karhun lailla.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa,kunnes meidät on pesty,

se harjaa harjalla, kanervankarkealla

ja se huuhtelee kuulla niin kirkkaalla,

ettei tähtiä tarvita lain.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa kunnes kielet sen parkuen katkeaa.

Se soittaa kunnes murheeni morsian mustissa on,

kunnes haudalla sen riisun päästäni

kuihtuneen seppeleen.

Oli vähän surullinen..Yritän löytää taas ,jonkun kivan.. Vaihtelua elämään..

Kiitos,kun poikkesit sivullani. Sinulle :Oikein mukavaa päivää,voimia ja Iloa!

sähkö[email protected]

.



Suosikkibändit/artistit: Tomi Metsäketo, Kari Tapio, Hecktor, Kaseva, Queen, Eagles ym..

Suosikkileffat: Viulunsoittaja katolla, Puhallus, Hevoskuiskaaja, Kummisetä, Oman elämänsä sankari ym.

Lempikirjat: Esim..Vihreä oli laaksoni, Vuorovetten prinssi, Sadanvuoden yksinäisyys, Garpin maailma, Tuntematon sotilas ym.

Vapaa-aikanani: Räplään tietokonetta, sättäilen, pelaan, luen romaaneja ja runoja, teen ristikoita, ulkoilen ym.

Katson tv:stä mieluiten: joitain sarjoja, Dokumentteja, uutisia, viihdettä, elokuvia..

Kotieläimet: Ei ole nyt, mutta pidän kissoista..

En pidä: hirvikärpäsistä, ym. ötököistä... kuumuudesta, metelistä, yksitoikkoisuudesta ym.

Ruoka & juoma: Pizza, lasagne, risotto, kana...juomana Novelle, Bonaqua tai vesi



Koulutus: ---

Ammatti: Eläkeläinen

Yhdistykset/kerhot: Espoonlahden eläkkeensaajat ry

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

13

Kommenttia

2058

  1. Tässä olen lueskellut taas hauskoja juttujanne,
    mukavia ovat.Tämä "Kahvipirtti" on oikein kiva,
    voi kertoa oikeita asioita ja voi käyttää mielikuvitusta,ihan miten haluaa,sana on vapaa.
    SkillaN kertoi niin tarkkaan herkuista,että tässä tuli tosiaankin nälkä,piti hakea parit paahtoleivät.Mukavaa,että oli onnistunut vierailu.
    Tuli vielä mieleen ,että kirjastossa on nykyään jo paljon äänikirjoja,jos haluaa lainata.Niitä on sitten helppo kuunnella ja saa hyvin unenpäästä kiinni.Näkövammasten kirjastossa ,siirretään
    caseteille luetut kirjat,CD-levyille..Vievät pienemmän tilan.Jori-poika saa niitä aina kotiin.
    Välillä ...keskityn kuuntelemaan tarinoita ja mietin
    mitä poika niistä ymmärtää? Kun ei ole koskaan nähnyt mitään,ei edes valoa,,kyllä monet kertomukset ovat varmaan täyttä hepreaa hänelle.
    Jotkut ovat luettu vielä aika yksitoikkoisella
    äänellä,että uni tulee todella hyvin.
    Tänään oli kaunis ja lämmin sää..pieni sadekuuro
    pyyhkäisi yli tienoon ja meni matkoihinsa.
    Olimme Onnelassa käymässä,on tuolla Tuusulan
    järven rannalla..Käymme siellä usein..olemme hetken...kävelemme siellä rannalla ja käymme kahvilla..(Näkövamm. loma-ja kurssikeskus).Eikö
    meidän ihmisten elämä ole aika merkillistä,kun oikein ajattelee..Tärkeätä on kuitenkin säilyttää
    positiivinen asenne kaikkeen,sillä pärjää
    pitkälle..Nyt otan kahvia ja banaanikakkua..
    Marjatta taisi tuoda toisen,kun ensimmäinen loppui kesken. Marjattaa..jos luet tätä aamulla,niin kiitos kakusta..hyvää oli..Minä
    kokeilen mennä ,tämän vuorokauden puolella, nukkumaan..taidan jopa ehtiä,kun kiirettä pidän.
    Lapsenlapsiakin kävi viikonloppuna, useampia meillä.Mukavaa,kun piipahtavat.Ovat,periaatteessa
    jo kaikki aikuisia,nuorimmatkin jo 19v.Niin se aika rientää,mutta me emme vanhene ,ikinuoria olemme kaikki täällä.Mutta nyt tämä ikinuori,
    yrittää tosissaan mennä nukkumaan,joten oikein
    HYVÄÄ ja Rauhaisaa YÖTÄ kaikille!toivoo Irkku
  2. ja tulin kahvia keittämään..Huomenta kaikille!
    Pistän kynttilöitä palamaan..Kahvi valumaan..tee-
    vettä..kissoille ruokaa..Siitä se lähti vauhtiin
    tämä päivä!Minullakaan ei ole tiedossa,kuin tuo
    sairaalareissu.Olen nyt yrittänyt vähentää hieman..käyn jokatoinen päivä vaan..Ei sitten ole
    niin kiirettä,kun tiistaille on menoa ja torstaille olen laittanut sen siskon asioilla käynnit.Yleensä,tämä eläkeläisenä oleminen on kiireistä puuhaa.Miten sitä ennen ehti edes töihin
    menemään :D ,olikohan ennen enemmän tunteja vuorokaudessa,varmaankin.Mutta nyt..istun keinutuolissa nauttimassa kahvista ja syön bostonkakkua ja kisutkin tulevat syliin..hetki .eipäs tönitä kuppiani nurin..Noh...
    Olettepa te nyt hellyydenkipeitä..Ei muuta kuin,
    oikein hyvää alkavaa päivää kaikille..Tehdään tästä oikein mukava päivä..toivottelee Irkku