kaikki 7-kymppiset ovat lihavia?
Miksikähän
6
642
Vastaukset
mennä silmälääkäriin, hopi hopi! :)
On aika pitkään aineenvaihdullinen kysymys..
Loppujen lopuksi ,on tärkeintä ,että on terve.
Yks lysti, onko luuviulu vai lihapulla.
- Fanni
Liian pitkään kohonnut taikinakin valuu yli astian.
Tässä hahmossamme tapahtuu muutoksia sitten nuoruuden. Luusto painuu melko lailla kasaan, lihakset löystyvät, valuvat ja vyötärö katoaa. Kureliivit voisivat auttaa jossain määrin.
Mikään ei auta kulumia, valumia, uudista aineenvaihduntaa.
Syömiseen voimme vaikuttaa, jos tietomäärä ja luonne riittävät.
Miltäs se nyt tuntuisi, jos olisimme sipsakampia kuin nuoremmat polvet vierellämme. - suopursu33
Eivät ole en ole minä eikä talossa jossa asun on 2 lihavaa seitsemänkymppistä, se on vaan aikanaan alettava tarkkailla syömisiään ja välillä vaakaa ja liikuttava jos on terve jaloistaan, se on se este joka tekee tehtävänsä.
- Yön vartija
Lapsena ei ollut ruokaa tarpeeksi.
Työssä ollessa ei ehtinyt syödä.
Nyt on aikaa. Ja halpa ruoka lihottaa.
Mutta tules nyt kuitenkin meille katsomaan ja sano sitten vasta melkein kaikki.- tullaan
Moneenko asti teille pääsee sinne yömajaan sisään. Tarkoitan koska teillä on vierailuaika.
Sielläkö S marketin pöntöllä vielä käytte?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381