Vapaa kuvaus

Mitähän itsestäni osaisin kertoa, hmm...Olen tavallinen tallaaja.. Mies oli ja meni manan majoille..

Tyttäriä on monta ja lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsia. Onhan siinä jo porukkaa...

Itsestäni jotain: No,olen rauhallinen ja pitkäpinnainen..Luen paljon,rakastan runoja,dekkarit viihdyttävät ja ja sitten välillä vakavampaa,pääasia,että saan lukea..Etten ihan juutu kirjan ääreen ,teen muutakin...

Vapaaehtoistyötä esim.. No,ei siitä sen enempää.....Ai niin,pelailen ,yksinpelejä tai kaksinpelejä,hauskaa,rentouttavaa puuhaa...saa aivotkin toimintaa. Tämä tietokone ,on vallan mainio,

olen oikea räplääjä,aina löytyy kiinnostavaa juttua...Motto: "Elämä ei ole aina hauskaa,mutta mielenkiintoista,joka päivä." Kiva herätä uuteen aamuun, jospa tänään tapahtuu sellaista,mikä muuttaa kaiken paremmaksi ..aina on toivoa.



Kirjoitan tähän yhden ,Tommy Tabermannin runon ( Kaipaus 1976 )



Hiljaisuusvalssi



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa ,kunnes kielet sen katkeaa,

se soittaa aalloilla,kiviä vasten,

se soittaa oksalla kevätkeinuvalla,

jonka alla minä uinun,

kauriin ja karhun lailla.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa,kunnes meidät on pesty,

se harjaa harjalla, kanervankarkealla

ja se huuhtelee kuulla niin kirkkaalla,

ettei tähtiä tarvita lain.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa kunnes kielet sen parkuen katkeaa.

Se soittaa kunnes murheeni morsian mustissa on,

kunnes haudalla sen riisun päästäni

kuihtuneen seppeleen.

Oli vähän surullinen..Yritän löytää taas ,jonkun kivan.. Vaihtelua elämään..

Kiitos,kun poikkesit sivullani. Sinulle :Oikein mukavaa päivää,voimia ja Iloa!

sähkö[email protected]

.



Suosikkibändit/artistit: Tomi Metsäketo, Kari Tapio, Hecktor, Kaseva, Queen, Eagles ym..

Suosikkileffat: Viulunsoittaja katolla, Puhallus, Hevoskuiskaaja, Kummisetä, Oman elämänsä sankari ym.

Lempikirjat: Esim..Vihreä oli laaksoni, Vuorovetten prinssi, Sadanvuoden yksinäisyys, Garpin maailma, Tuntematon sotilas ym.

Vapaa-aikanani: Räplään tietokonetta, sättäilen, pelaan, luen romaaneja ja runoja, teen ristikoita, ulkoilen ym.

Katson tv:stä mieluiten: joitain sarjoja, Dokumentteja, uutisia, viihdettä, elokuvia..

Kotieläimet: Ei ole nyt, mutta pidän kissoista..

En pidä: hirvikärpäsistä, ym. ötököistä... kuumuudesta, metelistä, yksitoikkoisuudesta ym.

Ruoka & juoma: Pizza, lasagne, risotto, kana...juomana Novelle, Bonaqua tai vesi



Koulutus: ---

Ammatti: Eläkeläinen

Yhdistykset/kerhot: Espoonlahden eläkkeensaajat ry

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

13

Kommenttia

2058

  1. romaaneista,,somaleista ym..Hmmm...Meidän talossamme asuu yksi romaani-rouva,tosi mukava ihminen.Niistä
    vaatteista välillä kyselen,,kun ovat niin hienoja.
    Kalliita ovat ja painavia kantaa,, lonkat kipeytyvät
    herkästi..mutta kun on heidän perinteensä,,niin ei voi muuta..Varmaan vaikeaa keksiä työpaikkaa,missä niitä voisi käyttää.En tiedä ..miten menettelevät?
    Somaleita en tunne yhtäkään,joten ei ole mielipidettä.On vain noita lehdistä luettuja ,heidän tekemisistään,jotka eivät ole niin mukavaa
    luettavaa.aikoinaan ,kyllä ihmettelin,,kun tänne tuli vain nuoria miehiä sieltä,eivätkö olisi
    voineet jäädä puolustamaan maataan ja naiset ja
    lapset lähettäneet turvaan..No,,en kaikkea osaa ymmärtää.Onhan Suomessa jo paljon ulkomaalaisia pysyvästi.Yleensä heihin suhtaudutaan hyvin.
    Tuolla sairaalassa,kun hyppään alvariin,,on paljon erimaalaisia hoitajia..Joillakin on todella vajavainen kielitaito..Se huolestuttaaa,jos jollakin potilaalla on joku hätä,,eikä häntä ymmärretä,on aika ikävä tilanne.Muuten ei kai ole
    haittaa ,minkämaalainen hoitaja on.Mukavia ovat,,minä kun olen aika sosiaalinen luonne,
    juttelen heidän kanssaan usein.Jokainen on ainut kertainen yksilö,en yleistä ,joidenkin käytösten perusteella, koko porukkaa samanlaiseksi.Emme
    mekään ole sellaisia,miksi suomalaisia sanotaan.
    sellainen sanonta on: " Ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan."sopinee tähänkin asiaan...
    Kannattaa tutustua erilaisiin ihmisiin,se vähentää
    ennakkoluuloja parhaiten..Päivän jatkoa t.Irkku
  2. tulin tähän kirjoittamaan...Tervetuloa vaan tänne
    Pirttiimme Teräsmiss.Kyllä jokainen nainen on tervetullut..(tietysti miehet myös)Keitän jälleen
    kahvia ja vettä termareihin..Pusuja löytyy
    pakkasesta ja korvapuusteja..Kisulit..nukkukaahan vielä..kello on niin vähän..No..ei taida kissoja nukuttaa..tässä uutta kalaa ja raikasta vettä teille. Mummeli varmasti tulee sitten jumppaamaan
    kanssanne..minä olen niin laiska..Mummeli se mietti ,miksiköhän kylästä haluaa kotiin..vanha sanonta pitää paikkaansa:"Kylässä hyvä,mutta kotona paras."Kun on kotona ,niin voi mennä pötköttelemään,jos väsyttää,mutta eihän sitä kylässä oikein voi ja jos tekee mieli,vaikka voileipää,niin ei oikein voi kylässä mennä kaapille tekemään.No,nämä ovat vain esimerkkejä,
    mitä tuli mieleen.Nyt on poutasää,joten menenkin
    verannalle juomaan kahvia ja kisut ryntäsivät heti
    perään..Ulkona on ihana tuoksu..kesäaamut ovat
    vertaansa vailla.Joku yksittäinen lintu laulelee..
    muuten on aivan hiljaista..Muuten..kyllä tänne pirttiin voi tulla yölläkin ja keittää kahvit ja
    nauttia talon antimista..Onhan jääkaapissa aina jotain syötävää..Kyllä miehetkin voivat leikkiä ,että tämä on oikea kahvila.Samalla voi kirjoitella,mitä tulee mieleen sillä hetkellä.
    Täällä sana on vapaa..Minua on vaivannut päänsärky nyt monta päivää,mutta onhan se merkkinä ,että on vielä sentään pää tallella.On ollut niin niskat kipeät,kai siitä johtuu,ehkä..Ei sentään aleta valittelemaan kauniina aamuna.Ai kun kahvi maistuukin täällä ulkona..Tulkaa joku seurakseni,
    olisipa mukavaa rupatella..
    No,,nyt on kahvit juotu..Kaikille herääjille,
    oikein mukavaa pyhäpäivää! Nautitaan kesästä!
    aamuterveisin Irkku