aulis-vilen

Aloituksia
13
Kommenttia
567
- paljastus,koUseiden useasti esitettyjen massiivisten painostusten edessä olen vihroin valmis taipumaan ja kertomaan totuuden. Olitte5177
- Joka uniinsa uskooViimeaikoina kun on ollut sellasta luppoaikaa ja olen orotellut josko palstalla pöly laskeutuis. Olen katellut takapihal68592
- Ottaa päähänKoskahan näkis rehellisen politikon selittämässä tätä kilometriveroa. Sanois ihan suoraan et me pelätään verojen laskua,37190
- Yleensä kierrän mainoksetTämä tuppas naurattamaan . http://www.youtube.com/watch?v=DT4ikdAS-P0&NR=15119
- Miks ne ei tajuu?Olen ihmetelly noit arkeologeja kun ne ei osaa yhristää ruukkujentasankon ja Pääsiäissarten hommia toisiinsa. Ne kivikup6113
- 46175
- Kumpi parempiJäätelölapanen vai ilmaplanktoonia syövä kissa? Noin niinku keksintönä meinaan.16132
- Lepattava auttajaOlen illan katsellut kahta suolakynttilää edessäni, kuin likaista lunta tuli sisällään. Valon ja varjon leikki on kaunii281177
- Lopettakaa kiusaaminenNyt kohdistan sanani teollisuuden muotoilijoille. Olin ollut pitkään töissä ja minut komennettiin kauppaan. Rasvatonta m10219
- mustana ja suurenaseisot työmatka tieni vieressä,sateisena syksyisenä päivänä olet musta,talvisena päivänä häikäisevän valkoinen. Kesällä15204
- Välädys näkökentässäSateinen pimeä sairaalan piha,katulampun valo välkehtii märässä asfaltissa. Keskellä pihaa tupakkakatos,yksinäinen kumar47551
- HärkäparissaMiehet tällä osastolla,onko kesästä liian kauan? Keripukkiko vaivaa,kun on niin vaisua kirjoittelua? Toisaalta onhan här331182
- Mitä teidän mielestä on nerokkuus?'Minun mielestäni se on kykyä tahdonvoiman avulla muuttua pikkupojaksi.541588