Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
j_i_m
profiilit
j_i_m
j_i_m
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei! Onko kukaan löytänyt Helsingistä Freesoulin farkkumyyjiä? Spirit Storessa on todella suppea valikoima ja koot aina vähissä, löytyykö muita kauppoja?
14.05.2009 15:23
Mielialalääkkeiden lopettaminen kannattaa aina keskustella lääkärin kanssa. Lääkärin pitäisi tajuta tehdä suunnitelma lääkkeen lopettamisesta hitaasti, mutta kaikki lääkärit eivät tätä kyllä tajua eli kannattaa siksi itse ottaa asioista hyvin selvää ennen lääkkeen lopettamista. Itse lopetin kahden viikon aikana vähentämällä lääkettä ensin puoleen ja sitten 1/4 annokseen, mutta tämä oli minulle liian nopea tahti. Annoksen puolittaminen aiheutti kovia sähköiskumaisia kohtauksia, huimausta ja niin kovaa pahoinvointia, että jouduin syömään erikseen lääkettä huonovointisuuteen ja olemaan töistä pois viikon. Tietysti nämä ovat yksilöllisiä juttuja, jotkut varmasti säästyvät näiltä sivuvaikutuksilta, mutta kannattaa kuitenkin varautua niihin. Minun olisi kannattanut varmaan lopettaa esim. kuukauden aikana lääkitys ja vähentää annosta vain 1/4 kerrallaan. Toivottavasti pääsette hyvin eroon lääkkeistä ja elämässä eteenpäin! =) Hauskaa kevättä!
19.04.2009 15:17
Olen syönyt Apocycliniä ja muitakin vastaavia tetrasykliini- kuureja, mutta niistä ei ole minulle ollut apua akneen. Apocyclin on antibiootti, joten sitä ei viitsisi hirvittävän pitkiä kuureja syödä, koska se sekoittaa pitkäksi aikaa elimistön oman bakteeritasapainon.
Apocyclinin aikana ihoni ei edes parantunut juurikaan, piti kuitenkin tietyllä tasolla eli ei pahentunutkaan. Kuurin loputtua ongelmat kuitenkin pahenivat.
Seuraava vaihtoehto itselläni on roaccutanin kokeileminen, sillä kaikki muut keinot on omalta osaltani kokeiltu. Omien kokemusteni perusteella en voi antibiootteja suositella aknen pitkäaikaiseen hoitoon.
25.04.2008 13:24
ei löytänyt kissoista mitään vikaa, eikä oireita ollut kuin tuon parin päivän ajan. Onneksi ei hengitys vinkunut enää, eikä keuhkoista kuulunut mitään ylimääräistä. Luotan lääkärin diagnoosiin, ettei lääkkeitä tarvita.
11.07.2007 13:38
Kiva kun vastasit :)
Juu, aikalailla sama "stoori" on teidän perheessä. Toivottavasti teidän kisulin sairastelun syy löytyy. Itse olen päättänyt käyttää vanhemman kissan lääkärillä ainakin verikokeissa mikäli nenän vinkuminen ei lopu tämän viikon aikana. Eilen kuitenkin nenä olikin yllättäen normaali, samoin ääni eli ei enää kähissyt :) Eläinlääkäri kertoi myös, että mahdollisesti voidaan joutua ottamaan myös röntgen, mikäli on syytä epäillä että keuhkoja painaa joku, mikä aiheuttaa hengitysongelmat.
Eniten pelottaa, että pentu olisi kantanut jotain vakavampaa esim. herpes-virusta, mikä voi aiheuttaa vastaavanlaisia hengitystieoireita, vaikka kantaja ei välttämättä oireile.
Uskon että meidän tapauksessa se väsymys ja lievä ärtyneisyys pentua kohtaan voisi johtua hyvinkin pennun ja lisäksi matkustelujen aiheuttamasta stressistä, mutta tuo hengitysasia vielä pitäisi selvittää. Jään nyt vielä seuraamaan asian edistymistä ja odottelemaan mielipiteitä ja kokemuksia muiltakin kissaperheiltä.
Kiitos!
28.06.2007 09:45
1 / 1