Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kuutamoyö, kello kaksitoista jo lyö.
Puistoss' istuvi tyttö ja poika
lemmestä haaveillen...
19.11.2007 10:54
Mä painuin koulun hippoihin
ja sinne tuli Salli, se tyttö rehtorin,
sen muistan, ikäni mä muistan sen,
19.11.2007 10:52
enkä pistäisi pahakseni, vaikka sellaisen puhelimen saisin, valitettavasti sitä g:llä alkavaa liikettä ei ole mailla halmeilla.
Eikä aloituksessa mainittu mitään maalla asumisesta, sopii se puhelin varmaan sinunkin pöydällesi sinne kaupunkiin.
Mummuna oleminen on muuten aivan ihanaa!
19.11.2007 10:35
Olen minäkin joskus sinne chattiin kurkannut, enkä siitä mitenkään ihastunut. Suoraan sanoen, ei minun mielestäni se kovinkaan kaksista keskustelua sielläkään ole.
Paremman keskustelun täällä saa aikaan, silloin kun saa. Se ainoastaan on parempi chatissa, että näkee heti missä mennään.
Se huvittaa tällä palstalla, että aina kun keskustellaan palstan kirjoituksista ja tasosta, vedetään mukaan Pystybaari, ei kiinnosta tyyli ja niin päin pois.
On monta ketjua, jotka minua ei kiinnosta, mutta ne voi aina ohittaa.
Onhan tämä hyvä tälläisille höpinöille, ei tarvitse omaa aloitusta tehdä, kun tulee tänne.
Ja sitten säätila, maa on musta, lumet ovat nekin vähät menneet ja pikkutiet ovat liukkaita. Lämmintä on pari astetta.
19.11.2007 10:24
Otetaan pieneksi aikaa se peitto pois, että näette vähän syödä, kyllä siellä ruokaa on.
On se hyvä, että a-woman on siivonnut häkkinne, kyllä nyt pienen aikaa saatte olla tyytyväisiä.
Niinhän se on, että vähiin on juttuseura käynyt, ei maha mittään!
Mitä keksittäisiin?
18.11.2007 18:51
Oliko ne Laihian latotanssit päivällä, siis tänään? D))
Ajattelin vaan, että oletko sinne poikennut vai missä nyt sitten niin pölyttynyt on,
paremmin kun on vesikeli.
Kyllä nyt varmaan keskiviikoksi satamaan ehdit, kun jo puolimatkan krouvissa olet.
Hyvää matkaa, elähän ihmisiksi!
18.11.2007 18:43
On se kiva, että poikkesit ja annoit jopa palautettakin.
Pohpojalla taitaa olla muut asiat mielessä viikonloppuna, kun taisi Porin likka tulla vierailulle.
Poikkea vaan toistekkin, vieraat ovat aina tervetulleita!
17.11.2007 14:31
Täällä lounaisessa Suomessa se viimeksi tulee D))
Minä aina ihmettelen, kun Helsingin seudullakin on jo lunta ja täällä ei mitään.
Eilen tänne tuli sen verran, että vähän on valoisampaa ja nyt alkaa aurinkokin pilkistelemään.
Mitä tulee siihen Alkon lakkoon, niin se joutaisi kestää, vaikka ensi vuoteen!
(Meillä kun täällä Pystiksessä ei juomat ensimmäiseksi lopu, ei ainakaan näillä kävijöillä!)
16.11.2007 10:36
Kyl mää oon nykyään lähempänä Raumaa ko Tamperetta, mut ko mennee helpommin toi vanha murre viirenkymmenen vuaren takkaa niin mää verän sitä vaan!
Minä lauloin aikanani ammuvainaan nuotilla pojan tyttärelleni sitä "Tuu tuu tupakkarulla" ja sitten joskus kun istuskeltiin muuten vaan keinustuolissa ja aloin sitä "laulamaan", niin hän sanoi äkkiä "en mää nuku".
Nykyään en enään voi hälle laulaa, kun oppisi vallan nuotin vierestä laulamaan.
15.11.2007 20:54
Ei mulla mittään muuta asiaa oo, mutta täyty poiketa noi kaijat ruakkimaan, ettei ne sitten ruppee rähisemmään, kun maksavia asiakkaita poikkee.
Täsä on pähkinöitä ja jokunen viinirypäle, kai ne piisaa piäneks aikaa.
Eks sääkä Krisse niitä lainka huamannu.
Olisi ny itte eres kahvetta juanu, oot sää niin monet aamukahveet täällä keittäny.
Mää meen taas, emmää viitti ruveta orottammaan, jos joku poikkeis, kun ei sitä tiä kuin kauan sais orotella.
Se on moro!
15.11.2007 18:43
Kerro tyttö kulta
ken saa lemmen sulta
yhdelle kun vastaat kyllä
mutta muille ei ei ei...
15.11.2007 09:54
Juanita oli kaunis
tyttö suuren maailman,
Juanita nimi myöskin
nyt on Jimin kitaran.
15.11.2007 09:51
Kysyy yksi tyhmä vaan!
14.11.2007 16:17
Minä sain tarpeekseni jouluhössötyksestä silloin, kun lapset olivat pieniä, silloin oli pakko tehdä joulu. Oli kaikki muutkin työt ja aattona oli niin puhki, että olisi tehnyt mieli parkua. Huh-huh!
Nyt on pojanlapset pieniä, heidän tähtensä on jotain laitettava, mutta mitään ylenpalttista en joulun tähden tee. En aio viettää joulua komerossa ja tuskin vieraatkaan, jos niitä sattuu poikkeamaan kaappeihin kurkkii, niinpä ei niitäkään tarvitse juuri jouluksi kaikkia viimeisen päälle siivota.
Ihannejoulu olisi jossain mökissä lumen keskellä kaukana kaikesta, vain taivaan tähdet valona ulkona ja kynttilät sisällä.
14.11.2007 13:45
Tuli mieleeni monen vuoden takainen tapahtuma.
Huomasin oudon näköisen linnun ulkona ikkunan alla, joka nokki jotain ruohon kortta.
Töyhtöpäinen lintu, samanlainen kuin ristikoissa on vihjeenä kakadu-sanalle.
Ei mieleenikään tullut, että se on papukaija. Soitin lähellä asuvalle luontoihmiselle, joka tuli kameransa kanssa, kuvasi sitä aika kesyä lintua ja epäili karanneeksi papukaijaksi.
Minä soittelemaan mökkiläisille, mutta ei kellään ollut papukaijaa. Sana kuitenkin oli kulkenut naapurikylään, josta tultiin sitä katsomaan ja ihme ja kumma se oli vielä tässä nurkissa, vaikka välillä oli istunut sähkölangallakin. Niinpä vain saivat sen päälle heitettyä jonkun loimen ja kiinni.
Ihmeellisen pitkälle oli päässyt, sillä suoraan järven poikkikin oli matkaa 3-4 kilometriä.
Silloin oli vielä markka-aika ja tuhansissa puhuivat hinnasta. Se oli nymfinpapukaija, mitään muuta en papukaijoista tiedäkkään.
Hyvän löytöpalkkion siitä sain.
Liekö Pystiksen papukaijat samoja, näitäkin oli kaksi, toinen vain oli päässyt karkuun, jos vaikka jälleen ovat lähteneet livohkaan.
14.11.2007 13:30
Jo näen kotitalon mäen päällä
ja pihakoivun, jonka alla istun usein illoin,
ne paikallaan ovat siellä
ne tyttöä jaksoi ottaa...
14.11.2007 13:09
Hän katselee rauhattomana itään
tuo tyttö hentoinen tinakengissään
Kuuluuko sieltä suunnalta ketään,
joka voisi ottaa tytön reppuselkään.
14.11.2007 13:02
elikkä hanavastaava ei paljon viitsi tyhjän panttina täällä roikkua, ehkä illalla paremmin on paikalla, mutta luotamme ihmisten rehellisyyteen.
Selma-rouva on hyvä ja ottaa mitä haluaa ja jättää eurot tiskille, mitä enemmän sen parempi.
Niin ja täällä ovat ovet aina auki asiakkaiden tulla ja mennä.
Oi voi, ei ole kukaan ottanut peittoa pois Pedron ja Donnan häkin päältä, ruokin ne nyt samantien, jospa sitten ovat hiljaa, etteivät häiritse.
14.11.2007 10:08
Oikein mukavaa saada uusia kirjoittajia joukkoon, toivottavasti viihdyt, ettet nyt ihan mikään tähdenlento ole!
Ja sitten niistä rääpäleistä, eivät ole mitään rääpäleitä, vaan hienoja nymfinpapukaijoja, vähän kovia kokeneita, mutta nykyään hyvinvoipia Pystiksen viihdyttäjiä.
Pelle vain puhuu omiaan!
14.11.2007 09:58
Keitä te ootte te pienet poijjaat,
kun en mä tunne teitä?
Taidatte olla,
taidatte olla niitä tulitikkuenkeleitä...
14.11.2007 09:17
58 / 123